Jetske schreef:Eerste ritje beviel goed.![]()
M'n vader heeft een Volvo XC90. Beetje patserbakkie dus.
haha

maar wel stoer om meteen in zo'n grote auto te rijden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Annn schreef:Fijn dat het zo goed ging, en je er lol in krijgt
En dat fileparkeren etc komt wel goed, probeer vooral rustig te blijven, en na te blijven denken
pniekepnak schreef:Chann schreef:Of juist wél van het ergste uitgaan, dan kan het alleen maar meevallen, dat doe ik meestal.Succes iig!
Millenium, heerlijk dat dit zoveel beter ging joh! En zo maakt mijn instructeur ook vaak grapjes ja. Als we ergens stilstaan en ik ben m'n richtingaanwijzer vergeten aan te doen, gooit ie de deur open en roept ie vet hard naar buiten: "We gaan hier rechtsaf hoor!"
*ligt huilend van het lachen op de grond te rollen*
Aranel schreef:Hahaha ja, dat ook, je zou het maar zien!Dat zou ook echt iets voor mijn instructeur zijn
Ik was een keer op een rotonde vergeten mijn richtingaanwijzer aan te zetten, draait hij zn raampje open en steekt 'ie z'n hand uit
Jetske schreef:Wij hebben ook nog een Opel Vivaro. Heb er net meegereden, wat een hell echt een gezeik met inparkeren bah.
MissPromiss schreef:Haha nee mn vader heeft geen automaat maar een gas.. Haha vind dat vissekom wel meevallen, vind hem wel stoer! En je zit lekker hoog! Maar heb er nog niet echt lang in gezeten hoor, je kunt hem ook minder vissekom maken toch? Misschien dat het ding voor het dak wel naar beneden was
pniekepnak schreef:Chann schreef:Of juist wél van het ergste uitgaan, dan kan het alleen maar meevallen, dat doe ik meestal.Succes iig!
Millenium, heerlijk dat dit zoveel beter ging joh! En zo maakt mijn instructeur ook vaak grapjes ja. Als we ergens stilstaan en ik ben m'n richtingaanwijzer vergeten aan te doen, gooit ie de deur open en roept ie vet hard naar buiten: "We gaan hier rechtsaf hoor!"
*ligt huilend van het lachen op de grond te rollen*