Ik ben via een ander topic bij dit topic terecht gekomen en even alles door genomen. Wauw meid wat geweldig en super hoe het nu allemaal gaat met jouw broer. Halverwege kwam ik er achter dat ik jou ooit een keer ontmoet heb bij een Langeteugel dag in Leusden. Wij hebben toen samen les gehad als beginnende teugelaars. Ik was diegene met de fjord. Nogmaals ik heb heel veel bewondering voor jou en je broer.
Hoi Polly! Ik heb hier al lange tijd geen berichtje geplaats. Ik lees wel nog altijd mee, ik denk aan jullie, ik hoop echt dat alles goed blijft gaan ! En nog gefeliciteerd met je eigen verjaardag én die van Steven en die foto van het gala superleuk en mooi!
whauw hee.. Toppertjee!!.. je mag echt trots op je zelf zijn.. echt dapper en een mooi iets.. dat je zo je broer hebt mogen helpen... echt top!! ... ik ken je niet.. maar ben ongelooflijk trots op je... en heb diep respect!!.. mijn complimenten!!
en uiteraard ook namens mij, van harte gefeliciteerd beide... !! ... heel veel sterkte verder... en... be strong!!
Liefss..
Polly_
Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-10 21:42
Voor degenen die het interessant vinden, in de nieuwsbrief van deze maand staat een interview hierover