Laat ik even voor Roos reageren Eergistere had ik haar even op de msn, en het gaat niet goed met Ruben. Er is iets met zijn hartje. Meer weet ik ook nog niet. Roos heeft het er erg moeilijk mee.
jeetje roos, je laat me schrikken. ik ben trouwe lezer van je topic en dan dit.. ik hoop dat het allemaal goedkomt en mijn pb box staat altijd voor je open.
wiifke
Geplaatst: 26-10-10 19:07
Hey Roos, hoe gaat het nu met jou? Ben je alweer thuis?
Hee iedereen.. het ziet er niet naar uit dat ik naar huis ga. ik heb in het ziekenhuis gelegen 2 weken vanwege uitval in mijn hersenen9door mijn zenuwen) daar zijn ze ook niet geweest.. en met ruben gaat het redelijk heb ik gehoord van kennissen van mn ouders.
ik ben 4 week niet naar school geweest, en ik heb blijvende schade, geen concentratie en ontzettend veel hoofdpijn door teveel licht of geluid. en ik wil zograag mijn diploma halen dit jaar.. nee ze zijn niet geweets.
Pffff... Dat is niet niets... Heel heftig, zeker ook dat je blijvende schade hebt. Zit je nu wel ergens waar er voor je gezorgd wordt, of zit je alleen (op kamers ofzo)? Heb je wel iemand ook waar je op terug kan vallen? Die je wat kan helpen?
Nogmaals heel veel sterkte! En je school... dat komt wel goed. Echt waar, je motivatie is enorm!
Jeetje, Roos. Vind het echt verschrikkelijk voor je dat je dit allemaal moet doorstaan. Had je zoveel problemen thuis dan? (als je er niks over kwijt wilt moet je dat ook zeker niet doen hoor!)
nee, ze zijn niet geweest, ze vonden hun vakantie belangerijker. maar hieruit kan ik mijn conclusies trekken ja problemen , genoeg, maar ik kan het niet hier op bokt zetten. ivm de pleegkindjes.
liefs
wiifke
Geplaatst: 27-10-10 18:53
Het is inderdaad niet verstandig om allemaal dingen op en en bloot op het i'net te zetten. Ik had dit echt niet aan zien komen, vond altijd dat je ouders maar trots moesten wezen met jou omdat je zoveel zorg op je nam naar de pleegkinderen toe.
Jeetje, de pleegkinderen krijgen dus meer zorg dan hun bloedeigen kinderen? Hoe is het nog met je pony afgelopen? heb je die nog of is die toch weggegaan?
tina
Geplaatst: 27-10-10 23:59
Winxz_Bas schreef:
nee, ze zijn niet geweest, ze vonden hun vakantie belangerijker. maar hieruit kan ik mijn conclusies trekken ja problemen , genoeg, maar ik kan het niet hier op bokt zetten. ivm de pleegkindjes.
liefs
sterkte nog en je ouders ,onbegrijpelijk
franka75
Geplaatst: 28-10-10 00:16
jeetje wat vreselijk voor je en dan die blijvende schade en je ouders komen gewoon niet, ontzettend fout van ze. hoop dat ruben erdoor gaat komen.