Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
__Esther__ schreef:Gefeliciteerd! Gelukkig geen slecht nieuws hoeven te brengen
iilse schreef:Gefeliciteerd!!
Ik heb net m'n theorie gehad en ben gezakt... OP 1 FOUT.. Had maar 8 inzichtsvragen fout en 6 theorievragen![]()
Zit nu te twijfelen of ik hem morgen weer overnieuw ga doen in Amsterdam of tot volgende week maandag wacht om hem weer in Haarlem te doen (zoals vandaag).
Nainkey schreef:GESLAAAAAAAGD![]()
![]()
Oef wat was ik nerveus vanmorgen. Had vreselijk spijt dat ik iedereen had verteld over het afrijden, want het is toch vervelend als je met slecht nieuws moet bellen.
De les voor het examen ging slordig. Daar kreeg ik wel de zenuwen van. Gelukkig had ik een hele leuke examinator. Heel vriendelijk en rustig. En ik mocht echt een geweldig rondje rijden, dus ik had daar echt geluk mee.
Vanaf volgende week lekker zelf kilometers maken, ik kan niet wachten!!!!!
itsmi schreef:\Gefelliciteerd iedereen die m heeft gehaald vandaag!!
Ik ben ook 1 van de gelukkige!! Had zo een leuke examinator!! Echt een verschil met de vorige! Ging supergoed!!
Pas volgende week kan ik m ophalen! Is wel duur t aanvragen volgens mij of niet??
Echt bedankt voor alle lieve berichtjes
Naaltje schreef:itsmi schreef:\Gefelliciteerd iedereen die m heeft gehaald vandaag!!
Ik ben ook 1 van de gelukkige!! Had zo een leuke examinator!! Echt een verschil met de vorige! Ging supergoed!!
Pas volgende week kan ik m ophalen! Is wel duur t aanvragen volgens mij of niet??
Echt bedankt voor alle lieve berichtjes
ligt aan de gemeente
46 euro nogwat hier
gefeliciteerd he!!
ik mag woensdag en donderdag weer autorijdenmoet het nogsteeds ''aanvragen'' ookal heb ik 't pasje al
en elke keer met volle auto rijden