Met de trein..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Horsefreak

Re: Met de trein..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 18:13

Waarneer is die boom bij Nw-Vennep eigenlijk op het spoor geweest? Ik had nl. om 8.58 gewoon de trein van Nw-Vennep naar Schiphol en daar genoeg tijd om over te stappen in lange en heerlijk rustige intercity.
En terug had ik de IC van 12.13 op Utrecht en de IC van schiphol naar Den Haag Centraal van 12.59 reed gewoon met minuut of 5 vertraging. En vervolgens de Intercity van 13.15/13.45 ook naar Vlissingen.

Tenshi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 18:22

Zooo het was druk vandaag in Afoort, boom op het spoor richting utrecht.. ROFL

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 20:30

Flinke chaos vandaag, ns.nl bleek ook niet zo actueel...
Nog per ongeluk een elleboogstoot uitgedeeld bij het uitstappen, van die ontzettend irritante jochies die tof de trein in wilden rennen Duivel .

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 20:38

Pff het begon vandaag al op amersfoort met 20 minuten vertraging. Toen was de boom nog niet de reden.
Ging ik vanmiddag nog even naar Utrecht, konden er al een paar treinen niet rijden vanwege boom op het spoor inderdaad bij bilthoven. Clown Dus dan maar met de bus. Wil ik terug naar huis staat echt heel centraal Utrecht vol met mensen. Jeetje. Overvolle trein maar best gezellig!
je hoorde de hele tijd dingen omgeroepen worden, die dingen boven de trein (met stroom hoe heten die? Clown) waren kapot bij heel veel delen, overal dingen op het spoor.

wat wind wel niet kan veroorzaken. Vork

Nikki15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 20:43

onze trein had vandaag dikke driekwartier vertraging kwam die eindelijk was het zo druk, dat er geen mensen meer bij konden.

was echt een troep met al die treinen vandaag!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 20:48

YEEEHH ik heb het overleefd Tong uitsteken
Was doodsbang dat ik aansluiting op schiphol zou missen (betekent overstappen en hoop vertraging met stress en verschikkelijke kou)
nee hoor trein van Leiden-Schiphol reed perfect op tijd..
Maar schiphol-groningen.. tsja Tong uitsteken MAAR 3 kwartier vertraging.. Viel me echt mee, alleen wel vervelend dat het zo vol was maargoed.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 20:50

Dat valt nog best mee op zo'n tijd treinen!
Ik had op traject van 45-50 min. een uur vertraging.

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 20:58

MoonChloe, valt nog mee voor zo'n lang traject!

Ach, met dit weer kan de NS er ook weinig aan doen en is het hopen op het beste.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 20:59

ja, die vragen ook niet om al die rotzooi op de rails.

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:12

Nikki15 schreef:
onze trein had vandaag dikke driekwartier vertraging kwam die eindelijk was het zo druk, dat er geen mensen meer bij konden.

was echt een troep met al die treinen vandaag!

Bij mij in de trein werden inderdaad ook mensen geweigerd. Het was te vol.
De bus reed ook gewoon door, mochten alleen mensen uit niet er in, Tot dat het wat rustiger was in de bus.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:17

Sjonge jonge wat een kl*te dag, heb niks beters te zeggen er over Clown Toen ik rond 12 uur naar school ging miste ik mijn eerste trein, de volgende bleek 40 min vertraging te hebben, miste ik mijn bus op sloterdijk, toen ik weer terug ging rond 5 uur pakte ik bus amsterdam centraal, gezien ik er wel van uitging dat er problemen zouden zijn met de treintjes, en was maar goed ook achteraf, maarja, kwam daaraan in amsterdam, reed mijn trein voor mijn neus weg... moest ik gelukkig maar eventjes wachten, en kwam de intercity naar denhaag centraal. Werd er omgeroepen dat de reis langer kon duren ivm stoppen bij Hooftdorp en Nieuw Vennep omdat de trein uit Utrecht ofzo te laat is. Toen merkte ik ook dat de trein die normaal gesproken bij sloterdijk zou stoppen daar doorreed, snap nog steeds niet waarom, maar hij stopte wel bij lelylaan. Dus als ik daar in sloterdijk was gaan wachten, had ik een uur moeten wachten!!! Thank god there is Amsterdam! Ik vertrok 5 uur van mijn school, 7 uur thuis... deamn... was me een dachje wel met die hagel en sneeuw en regen en windbuien!!!! Zag allemaal kapotte dingen en waaide zelf weg... hopelijk is het morgen wat beter..

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:25

Ja joh, allemaal omgevallen fietsen op Leiden cs.. zag hier in groningen net ook nog een omgevallen motor.. wrang.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:30

lifaya schreef:
Werd er omgeroepen dat de reis langer kon duren ivm stoppen bij Hooftdorp en Nieuw Vennep omdat de trein uit Utrecht ofzo te laat is.

Hehe, hebben ze dat eindelijk geleerd, het is wel rot voor de reizigers die op tijd in Leiden willen zijn, maar het is idd wel heel erg balen voor mensen naar Nw-Vennep en van Hoofddorp naar Leiden, die hebben anders geen treinen.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:30

Ik heb zelfs in de trein een kunstwerk gemaakt, want jah, wat moet ik anders doen Clown k post hem zo

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:33

Horsefreak schreef:
lifaya schreef:
Werd er omgeroepen dat de reis langer kon duren ivm stoppen bij Hooftdorp en Nieuw Vennep omdat de trein uit Utrecht ofzo te laat is.

Hehe, hebben ze dat eindelijk geleerd, het is wel rot voor de reizigers die op tijd in Leiden willen zijn, maar het is idd wel heel erg balen voor mensen naar Nw-Vennep en van Hoofddorp naar Leiden, die hebben anders geen treinen.

Nou het gekke is, is dat er helemaal NIEMAND op hooftdorp stond Bloos
er stapten denk ik maar 5 a 10 man uit... dus egt nodig was het ook niet. Van nieuw Vennep zag ik het niet, dat was aan de andere kant

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:37

Hoofddorp heeft vanaf schiphol op zich wel goede verbindingen, heleboel treinen stoppen op schiphol/hoofddorp. Maar vanaf Hoofddorp wil het naar Leiden nog wel druk zijn. En tja Nieuw-Vennep is niet groot, maar je merkt pas als iedereen perron af komt dat er toch heel wat mensen uitstappen. Nw-Vennep kan je ook makkelijk missen, zo'n klein station.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:38

Haha bij nieuw vennep moest iedereen naar het midden van de trein lopen, want de trein was te groot voor het perron Clown

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:47

Ziehier, mijn prachtige kunstwerk dat ik heb gemaakt van Amsterdam Centraal tot Schiphol, daarna was die klaar:(

Klik Klik voor mijn droompaardje!

Hou van tekenen Haha!, dit is getekent met een simpele balpen en een bloknootjeee

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:52

Hier een meelezer Haha!

Ik vind het zo leuk jullie verhalen en belevenissen te lezen Ja, helemaal omdat ik het allemaal zo goed herken. Ik reis een aantal keer in de week van gorinchem-dordrecht-rotterdam-den haag hs-leiden (daar zit ik op school)... en ik wacht altijd netjes met instappen als de mensen uitgestapt zijn Tong uitsteken. Maar ook als ik uit wil stappen dan vliegen ze idd al naar binnen (irritant!!)

En ik ben zoooo blij dat ik vandaag niet naar school hoefde of een tentamen moest maken Tong uitsteken. Was er nooit gekomen als ik jullie verhalen lees!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:55

nee he, was echt een hoop gezeik..
En ook verschikkelijk koud.. brr brr brr, ik met mijn regenjasje Gestoord

Tenshi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:55

Had eerst ook niet door dat de mensen in de bus tussen utrecht naar amersfoort letterlijk ingeblikt waren, zo vol zat ie. Clown Heb wel medelijden met ze.. een uur zo staan in de bus is geen pretje.

Wow gaaf gedaan Lifaya! Leuk tijdsverdrijf als je dat zo gaaf kunt!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 22:04

Ziet er leuk uit, doe je snel van Centraal naar Schiphol, zo ver is dat niet! Hihi tja, zo groot is Nw-Vennep nou Knipoog Al is het perron heel lang als er een stoptreintje komt.

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 22:05

Toen ik tijdje terug van Den Bosch naar Utrecht moest, omdat er geen treinen reden,
gingen er toch echt niet meer mensen in dan er zitplaatsen waren. Gelukkig. Tong uitsteken

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 22:15

Opgepropt in de bus staan ben ik wel gewend, maar das dan alleen in de stadsbus in Utrecht. En in de trein meestal alleen de eerste/laatste 10-15 minuten.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 22:56

De lijn 12/S12 zeker?? Tong uitsteken