Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
Dus dan maar met de bus. Wil ik terug naar huis staat echt heel centraal Utrecht vol met mensen. Jeetje. Overvolle trein maar best gezellig!
) waren kapot bij heel veel delen, overal dingen op het spoor.
MAAR 3 kwartier vertraging.. Viel me echt mee, alleen wel vervelend dat het zo vol was maargoed. Nikki15 schreef:onze trein had vandaag dikke driekwartier vertraging kwam die eindelijk was het zo druk, dat er geen mensen meer bij konden.
was echt een troep met al die treinen vandaag!
Toen ik rond 12 uur naar school ging miste ik mijn eerste trein, de volgende bleek 40 min vertraging te hebben, miste ik mijn bus op sloterdijk, toen ik weer terug ging rond 5 uur pakte ik bus amsterdam centraal, gezien ik er wel van uitging dat er problemen zouden zijn met de treintjes, en was maar goed ook achteraf, maarja, kwam daaraan in amsterdam, reed mijn trein voor mijn neus weg... moest ik gelukkig maar eventjes wachten, en kwam de intercity naar denhaag centraal. Werd er omgeroepen dat de reis langer kon duren ivm stoppen bij Hooftdorp en Nieuw Vennep omdat de trein uit Utrecht ofzo te laat is. Toen merkte ik ook dat de trein die normaal gesproken bij sloterdijk zou stoppen daar doorreed, snap nog steeds niet waarom, maar hij stopte wel bij lelylaan. Dus als ik daar in sloterdijk was gaan wachten, had ik een uur moeten wachten!!! Thank god there is Amsterdam! Ik vertrok 5 uur van mijn school, 7 uur thuis... deamn... was me een dachje wel met die hagel en sneeuw en regen en windbuien!!!! Zag allemaal kapotte dingen en waaide zelf weg... hopelijk is het morgen wat beter.. lifaya schreef:Werd er omgeroepen dat de reis langer kon duren ivm stoppen bij Hooftdorp en Nieuw Vennep omdat de trein uit Utrecht ofzo te laat is.
k post hem zo Horsefreak schreef:lifaya schreef:Werd er omgeroepen dat de reis langer kon duren ivm stoppen bij Hooftdorp en Nieuw Vennep omdat de trein uit Utrecht ofzo te laat is.
Hehe, hebben ze dat eindelijk geleerd, het is wel rot voor de reizigers die op tijd in Leiden willen zijn, maar het is idd wel heel erg balen voor mensen naar Nw-Vennep en van Hoofddorp naar Leiden, die hebben anders geen treinen.
, dit is getekent met een simpele balpen en een bloknootjeee 
, helemaal omdat ik het allemaal zo goed herken. Ik reis een aantal keer in de week van gorinchem-dordrecht-rotterdam-den haag hs-leiden (daar zit ik op school)... en ik wacht altijd netjes met instappen als de mensen uitgestapt zijn
. Maar ook als ik uit wil stappen dan vliegen ze idd al naar binnen (irritant!!)
. Was er nooit gekomen als ik jullie verhalen lees!

Heb wel medelijden met ze.. een uur zo staan in de bus is geen pretje.
Al is het perron heel lang als er een stoptreintje komt.