Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Danielle_ schreef:mooizo!
Hee even een vraagje. Wat moet je bandenspanning eigenlijk zijn?
MSQuincyTE schreef:Danielle_ schreef:mooizo!
Hee even een vraagje. Wat moet je bandenspanning eigenlijk zijn?
Of het staat in het boekje of je gaat naar de garage waar ze het zeker wel weten
MSQuincyTE schreef:Daar heb ik het niet zien staan, en dat is een erg rare plek
Somebody_ schreef:Je hoeft niet precies te weten wat de bandenspanning is, dat is namelijk bij elke auto anders. Ik moest 4 dingen over de banden te weten:
* Profieldiepte minimaal 1.6mm
* Band moet onbeschadigd zijn
* Ventieldop moet goed aangesloten zitten, etc.
* Bandenspanning moet voldoende zijn, en waar kun je dit bekijken: Of in het instructieboekje van de auto, of in het klepje van de brandstoftank.
_Cynthia_ schreef:zijn hier trouwens al mensen geweest die voor de 4e keer gezakt zijn in Utrecht, want daarna moet je ergens anders afrijden en hoor daat hele verschillende berichten over dat het nog erger is... enz..
Moet over 2 weken alweer helaas voor de 4x, maar weet nu al zoals alle vorige keren dat ik wel een ... van examinator heb net zoals de vorige en eerste keer of dat ik weer een domme fout maak door de zenuwen. Heb last van examenvrees vandaar.
Danielle_ schreef:dank jullie, ga ik eens opletten. Vraag anders wel aan mijn rijinstructeur nog ff.
Somebody_ schreef:Zo zie je maar weer, er zijn heel veel originele oplossingen voor het probleem![]()
![]()
Ik heb trouwens vanmorgen mijn rijbewijs aangevraagd, ole oleAls het goed is, is ie morgen binnen. Heerlijk!
Soof89 schreef:Ja, dat had ik zelf ook heel erg. Was/ben super onzeker over mijn rijden, maar van de andere kant ben ik ook zooo snel zenuwachtig dat het 'wennen' niet echt uit zou maken. Dan zou ik alleen maar 2x héél zenuwachtig zijn geweest..