Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ronne schreef:Over winkelstraten gesproken...
Ik was eens, toen ik een jaar of 3 was, met mijn moeder in de stad. We moesten nog naar 1 winkel, maar ik had geen zin meer (en als Ronne geen zin meer heeft, dan moeten we ook NU naar huis!). Toen mijn moeder toch doorliep ben ik daar midden in die drukke winkelstraat op de grond gaan liggen huilen, terwijl ik gilde "NEE MAMA NIET SLAAN, NIET SLAAN!!!!"
Mijn moeder sloeg me nóóit! Fijn kind heb je dan! Ik ben echt bang dat ik later gestraft wordt door een kind te krijgen dat op mij lijkt!
lieziej schreef:Ik was een paar jaar geleden met mijn vader op buitenrit, en ik reed toen op mijn zwarte Shetlander, en mijn vader reed op mijn Haflinger. Komen we langs een vader die met zijn kinderen in het bos aan het wandelen is.
Vader: Kijk, dat *wijzend naar de Haflinger* is het Mamma paardje, en dat *wijzend naar de Shet* is het babypaardjelaten het nou net twee merries zijn, en de shet 7 dagen ouder zijn dan de Haf
Puissance schreef:Ik was (en ben eigenlijk nog steeds) een geniaal kind, vind ik van mezelf.
Je hebt van die kinderen die beginnen te brullen, te janken en te gillen als ze hun zin niet krijgen in de supermarkt, bijvoorbeeld als mama geen snoepjes wil kopen.
Al vanaf het begin pakte ik het anders aan.
In plaats van te gaan crashen, hield ik gewoon net zo lang mijn adem in totdat ik echt blauw aanliep.
Kreeg altijd mijn zin.