Hallo!!
Ik zag telkens dit topic staan maar toen ik hem de eerste keer zag waren het al zoveel pagina's dat ik me er niet meer toe kon zetten om het te lezen... Na ongeveer heeeel veel keer alleen de titel bekeken te hebben ben ik dan vorige week toch begonnen met lezen (alleen jouw posts, maar dat zijn er al zeer veel!). Na het lezen van een paar van je posts kon ik niet meer stoppen, wat een positieve instelling heb jij!! Echt ontzettend geweldig goed!!!! En dan ook nog eens je examens doen naast de zware behandeling die je hebt en alles wat je meemaakt!
Yellowfish, ontzettend veel sterkte met deze moeilijke strijd.. Met jouw instelling kan het niet anders als dat je jezelf er doorheen sleept en dat je er sterker van wordt... Alles waar je niet aan kapot gaat maakt je sterker...
Als ik iets voor je kan doen hoor ik het graag van je!
Een kennis van ons luisterde in het ziekenhuis heel veel audioboeken omdat ze teveel last van haar ogen kreeg en haar ogen te zwaar werden van het lezen en omdat ze dan toch niet kon slapen luisterde ze dus die verhalen.. Mocht je hier intresse in hebben kan ik er een aantal voor je op cd (mp3, anders zijn het 10 a 15 cd's per boek) zetten.. Stuur me dan maar een PBtje!
Liefs en heel veel sterkte