Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pervinco"]
[quote="Pasha schreef:Nee alleen Lotte
haar broer was 18 die had dat niet meer nodig ofzo..
maar lotte was 16 daar ging het om
leentje"]
[quote="Pervinco schreef:Lotte's vader heeft idd een eigen bedrijf, hoe dat bedrijf heet doet er imo helemaal niet toe. Bellen, waarom? Als ie geen personeel in dienst heeft of het bedrijf 2 weken sluit...
frostwood"]
[quote="chickey schreef:als ik niet naar school ga en niet wordt afgemeld dan staat de telefoon meteen rood gloeiend door de directie....
Pasha"]
[quote="Pervinco"][quote="Pasha schreef:Nee alleen Lotte
haar broer was 18 die had dat niet meer nodig ofzo..
maar lotte was 16 daar ging het om
gijsenkim"]
[quote="frostwood"][quote="chickey schreef:als ik niet naar school ga en niet wordt afgemeld dan staat de telefoon meteen rood gloeiend door de directie....
Citaat:Haar PB inbox is helemaal opgeschoond. Er staan geen PB's in die hier wat mee te maken hebben.
Ik denk dat ze dit gedaan heeft zodat haar vader het niet kan lezen. Dus ik hoop dat ze dat nummer bij zich heeft!!
frostwood"]
[quote="gijsenkim"][quote="frostwood"]
[quote="chickey schreef:als ik niet naar school ga en niet wordt afgemeld dan staat de telefoon meteen rood gloeiend door de directie....
Lovely schreef:Nathalie, Lot heeft het al op 8 mei tegen Cody over Brazilie gehad, las ik ergens.
biepp schreef:Mijn vader is net thuis een heeft het gelezen.
Hij zei dat hij wel schiphol wilde bellen en dat die vanuit daar weer bellen met de marechaussee in Brazillíe om haar daar op te pikken.
probleem is alleen dat we niet zeker weten dat ze daarheen is, welk vliegveld, en of ze dat wel wil etc...
Idooltje schreef:Wat erg allemaal zeg...![]()
Maar ik heb het gevoel dat er iets niet aan het verhaal klopt. Waarom zou een vliegmaatschappij niets willen doen of willen vrij geven als je z'n verhaal op je bord krijgt? Als er iemand wordt vermist of wordt gezocht moeten ze tog informatie vrij geven???
En waarom is Lotte niet gelijk weg gegaan toen ze wist dat haar vader haar wilde meenemen???