Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:21

Foaly schreef:
De kat is net ingeslapen. Het had met de spuit die ze maandag gehad heeft en 2 weken antibiotica al veel beter moeten gaan, en de plek in haar keel zag er nog precies hetzelfde uit, dus waarschijnlijk was het toch een tumor en niet meer te behandelen -O-

Zodan...dat is snel gegaan...
Sterkte!

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:22

Ik vanochtend weer de huisarts gebeld voor die uitslagen. Mocht dit keer inspreken en kreeg een afspraak om 16.00 uur. Maar ik ben niet terug gebeld. Nou dan bel ik morgen gewoon de assistente zelf en kunnen ze de pot op met hun systeem. Is toch niet normaal dat ik al 3 dagen bezig ben om een uitslag te krijgen.

Sterkte foaly

Sterre98

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:41

Sterkte Foaly!

Ik probeer al een maand in contact te komen met de knhs. Over een maand moet ik al die kant op, maar heb nog steeds geen antwoord van hun..

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:02

Sterkte foaly!

Oh ik was echt een jankerd vandaag. Bij een feedback gesprekje even en daarna ook bij mijn SLBer, terwijl het gesprekken waren waar ik normaal echt geen last van heb. Vraagt mijn SLBer ineens of ik moe ben. Ja, kapot. Maar het is nog maar één dag tot de vakantie dus ik wil niet nu stoppen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:14

Sterre98 schreef:
Sterkte Foaly!

Ik probeer al een maand in contact te komen met de knhs. Over een maand moet ik al die kant op, maar heb nog steeds geen antwoord van hun..

Voor de opleiding?

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:15

Sterkte Foaly

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:22

owjee sterkte Foaly
zo verdrietig

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:37

Bellatrix schreef:
Sterre98 schreef:
Sterkte Foaly!

Voor de opleiding?

Jup. Mijn 'stage' bedrijf en ik hadden nog vragen die we hadden, maar is niet handig als je geen antwoord krijgt. Dus morgen maar weer op tijd proberen te bellen..

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:42

Ach sterkte Foaly, zo snel gegaan dan :(:)

Ik was ook met de kat naar de dierenarts. Op de blaasecho waren 2 dierenartsen duidelijk dat er gruis te zien was. Urine prikken lukte toen niet dus kat moest blijven en smiddags hebben ze het nog eens geprobeerd + urine onderzoek. Uitslag; geen kristallen, geen gruis whatsoever (ja blaasontsteking) maar huh???
Snap er de ballen van. Dierenarts belt me morgen nog want wat is dat dan geweest op de echo?
Ik vertrouw een echo dan toch meer dan een apparaatje dat urine leest.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:51

Geen zin om m’n eten te maken.

En ik hoef alleen maar het folie eraf te trekken, kaas erop en het in de airfryer te doen. :=

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:01

MarlindeRooz schreef:

En ik hoef alleen maar het folie eraf te trekken, kaas erop en het in de airfryer te doen. :=

Dit bericht typen is al meer werk *virtuele schop onder je kont *

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:05

Hoe meer vezels hoe meer buikpijn top plan.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:07

Ineke2 schreef:
MarlindeRooz schreef:

Dit bericht typen is al meer werk *virtuele schop onder je kont *

Maar dan hoefde de hond niet van m’n schoot. Maar het zit er al in haha.

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:08

Sterkte Foaly!

Gefeliciteerd Bellatrix.

Ik ben aan het werk ( ouderenzorg) mijn collega heeft zojuist de televisie aangezet met kerstliedjes, heel gezellig maar het staat knetterhard met als gevolg straks overprikkelde mensen inclusief mijzelf.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:10

Sterkte Foaly :(:)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:22

Marcella schreef:
Hoe meer vezels hoe meer buikpijn top plan.

dat moet je ook langzaam opbouwen.
Niet ineens een lepel lijnzaad bij de yoghurt pleuren. Geen idee of je dat gedaan hebt, maar even ter kennisgeving

beterschap ermee

Nyaleti
beterschap met jouw kat

Marlinde al gegeten?

Ik heb de hele middag al honger en net toen het bord voor mijn neus stond met 2 happen eten klaar...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:23

Nee het moet 25 min er in. -O-

Ergernis: de teckel laat bij mij op schoot een scheet en raakt er zelf van van slag. Hij schrok ervan. Zucht.

Voordeel: ik ruik toch niks.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:26

Nee dat heb ik ook niet gedaan. Lijk mij ook niet slim met ontstoken darmen. Maar de boel is gewoon flink ontstoken/geïrriteerd.

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:35

Ervanuitgaande dat je een coloscopie krijgt Marcella: als het goed is heb je een advies gekregen om een aantal dagen van te voren geen zaden en pitten meer te eten. Anders zit de scoop straks verstopt :+ (ik maak geen grapje, dat is echt een ding)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:53

Nyaleti schreef:
Ach sterkte Foaly, zo snel gegaan dan :(:)

Ik was ook met de kat naar de dierenarts. Op de blaasecho waren 2 dierenartsen duidelijk dat er gruis te zien was. Urine prikken lukte toen niet dus kat moest blijven en smiddags hebben ze het nog eens geprobeerd + urine onderzoek. Uitslag; geen kristallen, geen gruis whatsoever (ja blaasontsteking) maar huh???
Snap er de ballen van. Dierenarts belt me morgen nog want wat is dat dan geweest op de echo?
Ik vertrouw een echo dan toch meer dan een apparaatje dat urine leest.

Bij het aanprikken van de blaas is er minder kans dat er gruis of struviet meekomt.
Terwijl met het uitplassen dit wel meekomt

Daarom neem ik een blaaspunctie altijd met een korreltje zout, maar als ee ook maar iets zichtbaar is ga ik wel handelen (C/D voer geven of ander oplossend en vermijdend voer)

Marcella, ik zou toch eens wat feller zijn richting de artsen, ik blijf her idee hebben dat je je laat wegsturen...
Een mens hoort toch niet maanden met pijn te leven ..

Dan je rug..dan je buik..dan je hand..dan je voet..je hoofd .je nek..

Dit is niet oke hoor

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:58

Hilary schreef:
Ervanuitgaande dat je een coloscopie krijgt Marcella: als het goed is heb je een advies gekregen om een aantal dagen van te voren geen zaden en pitten meer te eten. Anders zit de scoop straks verstopt :+ (ik maak geen grapje, dat is echt een ding)

Endoscopie, maar inderdaad dat advies heb ik gehad.

Weet niet of er verschil in zit.

De 23ste telefonisch overleg.

Buik is na tramadol en oxycodon gekomen. Rug is nog steeds pijn, maar buikpijn overheerst nu. 5 Januari bespreken bloeduitslagen internist.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:12

Beroerd zijn, vreselijke hoofdpijn en snotteren hoesten en ernstig moe zijn, waarvan weet ik niet!
Bah, wat is dit een poedersuiker zeg :n

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:36

Sterkte Foaly! :(:)

Mijn ergernis was, dat ik vanmorgen op het laatste moment mijn telefoon hoorde..
Maar ik wist mijn god niet waar ik dat ding had gelaten, jas afgevoeld nergens te vinden.
En uiteindelijk wel gevonden maar de gene die gebeld had was er al lang niet meer,
maar gelukkig wel een voicemail achter gelaten, die afgeluisterd.

Ik had het idee die moet ik zo terug bellen, heb in de tijd dat ik dacht dat ik terug moest bellen..
Wel zeker 2,5/3 uur over gedaan om terug te bellen iedere keer vergat ik het..

En uiteindelijk het nummer terug gebeld die er op mijn telefoon stond, werd niet opgenomen..
Toen uiteindelijk uit een mail van die man zijn nummer gebeld werd ook niet opgenomen.

Uiteindelijk werd ik om 15.30u terug gebeld. _O-
Nu moet ik nog ergens een mail naar toe sturen met de vraag wat ik een maand geleden ook al
iemand had gesteld maar deze persoon heeft nooit op mijn mail geantwoord.
Laatst bijgewerkt door Siggislief op Gisteren, 19:43, in het totaal 1 keer bewerkt

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:43

Een beetje een lastig 'probleem' hier. De stalkatten hebben een kattenkamer in mijn toekomstige werkkamer. Op dit moment kom ik er nog niet vaak, maar zodra we het geisoleerd heben wil ik er vaker zijn.

We hebben nu een sureflap kattenluikje geinstalleerd voor nu nog met het klepje open (echt omhoog geplakt met ducttape)
We hebben 2 poezen waarvan 1 in die kamer woont en gewoon braaf door het luije gaat. De andere heeft na het dierenarts-incident besloten om elders op het terrein te wonen. Wij weten niet waar, maar zien wel dat ze 's nachts nog wel komt eten in de kattenkamer. Nouja dat was totdat we het luikje installeerden.
Ze weigert door het luikje te gaan. Vandaar dat die nog wijd open staat, want als ze dit al eng vind dan is door het dichte flapje duwen natuurlijk al helemaal lastig. (we hebben haar chip wel ingelezen op de dag dat we haar uit het asiel haalden, dus het zou technisch wel moeten werken).
Maar nu de ergernis, omdat het flapje openstaat zijn er 3 buurkatten die bij ons komen dineren. Terwijl onze eigen kat dus niet binnendurft en niet eet.

Hoe moeten we dat nou oplossen?
(we hebben haar deze week wel wat natvoer gegeven in het deel van de schuur waar ze niet door een luikje hoeft, maar eigenlijk willen we daar ook een luikje hebben maar dan zonder chiplezer - ivm hoge opening in de deur kan daar niet de chiplezer) Poes zit ook al klaar als ze ons rond middernacht de schuur hoort verlaten, dus ze is wel de eerste, maar ik wil van de buurkatten af.
Hebben jullie creatieve ideeen?

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:24

Zo’n idioot heftige hoofdpijn vanuit mijn nek. Net even flink gestretcht en het lijkt wat beter nu, maar ben blij als het vakantie is en ik niet hele dagen zit. En morgen komen ze de container legen tussen 5 en 7. Ben benieuwd hoe laat ze hier gaan zijn. Ze zijn al een keer een half uur te vroeg geweest en ruim een uur te laat.