mvdende schreef:Zuur, €300 per maand minder, zeker. Maar misschien kan je om loonsverhoging vragen? Zodat je op het minimumloon uit komt?
Ik geloof niet dat je weet waar je het over hebt...
Die regeling is juist in het leven geroepen dat als je 75% of meer verdiend dat je daar niet meer voor in aanmerking komt.
En als je mijn eerdere antwoord had gelezen dan had je kunnen lezen dat dit niet bij de aankondiging van het garantiebedrag hebben vermeld.
Dus niets zeggen als je de situatie niet kent.

en als een ander iets voor niks krijgt dan mag je dat zelf ook pakken natuurlijk
mijn moeder drinkt het en met een goede aanbieding gingen we het altijd groot inslaan, haar voorraad is nu op misschien dat het daarom nu pas opvalt.
Mijn vriend heeft lange tijd oplos cappuchino gedronken, ik kocht dan een kilo voor €5,50 bij de Makro. En nu drinkt ie alleen nog DE aroma rood. In het begin betaalde ik zo'n 5 euro per 500 gram, laatst met een actie heb ik nog wat ingekocht voor 7 euro per pak
Ik ben dan wel nog steeds blij dat we bv bij AH premium hebben, zodat we standaard de bio producten wat goedkoper hebben bv. Maar zag het idd ook met de melk;
Bestel ik regelmatig mee.