Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Texas02 schreef:Als ik haast met iets heb, bestel ik niet bij Agradi. Want daar duurt het bijna altijd eeuwig. Bij haast kan ik Hypostore aanraden, mits ze het op voorraad hebben.
Selina schreef:Jawel zag het wel aankomen.
Ondanks dat ik al een jaar m’n best doe, heeft hij altijd volgehouden dat ik dat niet doe. We hebben nooit op 1 lijn gezeten eigenlijk. Sommige mensen zijn gewoon nooit tevreden dus doe je niks aan..
wemkelover schreef:Dat mijn lasagne net klaar was en ik pak het uit oven stuk gevallen op de grond. Nu pasta besteld via thuisbezorgd.
Baal, want wou iets gezonds op tafel zetten aangezien we al twee keer patat hadden gegeten. Nou ja het is niet anders.
Shenavallie schreef:Ik vind het stom dat steeds meer mensen Engelse woorden als 'Nederlandse' werkwoorden gebruiken. Zoals bijvoorbeeld: "Oh, je loopt te shinen", in plaats van "Oh, je straalt". Laatst nog: "Hij is me gewoon aan het over rulen". Mensen, we wonen in NEDERLAND! Praat gewoon Nederlands. Er zijn zoveel mensen die lopen te klagen dat Nederland, Nederland niet meer is, maar doe dan ook niet aan dat gedrag mee.
En ook bedrijven doen stom. Zo is er een bedrijf dat 'Direction Zorg' heet. Noem je bedrijf dan 'gerichte zorg' of 'Direction Care'.
Earth schreef:Ik vind het stom dat mensen hun eigen verjaardag aankondigen op facebook![]()
Of dat de partner op facebook zijn/haar partner gaat feliciteren. dat vind ik echt zo stom. Je woont (meestal) bij elkaar in huis, je hebt de hele dag contact met elkaar, waarom dan nog op facebook zetten?
Earth schreef:Ik vind het stom dat mensen hun eigen verjaardag aankondigen op facebook![]()
Of dat de partner op facebook zijn/haar partner gaat feliciteren. dat vind ik echt zo stom. Je woont (meestal) bij elkaar in huis, je hebt de hele dag contact met elkaar, waarom dan nog op facebook zetten?