Ze heeft helaas een moeilijk weekend gehad, vooral emotioneel. Ze heeft het moeilijke besluit genomen met de chemotherapie te stoppen. Ze heeft vandaag te horen dat genezingskans verlaagd is, namelijk nog maar 6%. Gezien de bijwerkingen van de chemo wil ze de resterende tijd liever zo comfortabel mogelijk doorbrengen.
chanicha
Geplaatst: 10-03-25 18:42
Heel verdrietig maar ook heel begrijpelijk. Ik wens haar een pijnloze tijd toe Bah wat een rotziekte is het ook
Laatst bijgewerkt door chanicha op 10-03-25 18:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 10-03-25 18:44
Oh wat erg. Maar ik begrijp haar beslissing wel...
Dat is een heftig bericht. En dat zo kort na de eerste hoopvolle berichten.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 10-03-25 18:48
afschuwelijk wat een rot beslissing om te nemen.
Heel veel sterkte en een liefdevolle tijd voor hopelijk zo lang mogelijk
Rocamor
Geplaatst: 10-03-25 18:48
Wat een enorme domper. Je zou voor minder een rotweekend hebben.
Poetser, ik hoop dat je de tijd gegund wordt om samen met je zoon nog mooie herinneringen te maken en dat je in die tijd in elk geval de pijn onder controle krijgt.
Oh nee, wat een rotnieuws! Ik snap haar beslissing wel. Poetser, ik hoop dat je nog een fijne tijd mag beleven met je zoon en alle lieve mensen om je heen
Wat een verdrietig nieuws . Heel veel sterkte de komende tijd, maar vooral ook veel liefde en mooie herinneringen met je dierbaren.
Suzanne F.
Geplaatst: 10-03-25 19:08
Wat een verschrikkelijk nieuws. Weet niet wat ik moet zeggen. Ik hoop dat je nog een mooie tijd mag hebben met je zoon.
Siamsmeesje
Geplaatst: 10-03-25 19:14
Ik kan je alleen maar zoveel mogelijk tijd met Fabian en alle vrienden wensen. Maak vooral mooie herinneringen met hem.
Iedere beslissing in een situatie als deze is moeilijk, en ik kan alleen maar heel veel respect hebben voor je dat je deze beslissing hebt durven maken
Figo88
Geplaatst: 10-03-25 19:18
Wat een afschuwelijk nieuws zeg.. Het is ook nog maar zo kort geleden dat je verteld werd dat de overlevingskans best groot was.. Woorden schieten echt te kort voor zoiets.. Ik wil je heel erg veel sterkte wensen en geef je een hele dikke knuffel
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Wat een rotnieuws, Poetser… Heel veel sterkte de komende periode.
jiehaaa
Geplaatst: 10-03-25 19:40
Lieve Poetser ik ben er stil van… wat zit je toch in een enorme rollercoaster…. Wat een moeilijk maar krachtig besluit. Ik hoop dat je de tijd die je hebt zoveel mogelijk kan besteden met je zoon en de andere mensen die je dierbaar zijn. Jullie zijn in mijn gedachten. Nogmaals veel sterkte!
Danielleeee_
Geplaatst: 10-03-25 19:48
Jeetje wat een heftig nieuws zeg. Heel veel sterkte poetser. Hopelijk is de tijd die je hebt nog een mooie, warme tijd. Ook veel sterkte voor jou darkangel, het zal voor jou ook heftig zijn. Dikke knuffel!
AdemoJoey
Geplaatst: 10-03-25 19:55
Wat een onvoorstelbare situatie en keus is er op jouw pad gekomen lieve Poetser. Niet te geloven met wat voor wendingen jij steeds te maken hebt en dan nu dit.. het voelt voor mij als onmenselijk wat jij voor jouw kiezen krijgt. Ik wil jou, jouw zoon, Darkangel en haar man en jouw geliefden enorm veel sterkte wensen de komende tijd. Ik hoop dat er nog goede dagen tussen mogen zitten en wens jou die vanuit het diepst van mijn hart toe. Enorm veel sterkte, ik leef vanaf hier erg met jou mee