Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Polarize

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 07:42

Ik heb over 3 uurtjes toelatingsgesprek voor een opleiding en ik sta echt strak van de spanning wow.
Ik weet dat die opleiding iets voor mij is en dat ik het vol ga houden, maar nu nog de docenten daar overtuigen door de juiste spullen mee te nemen en mezelf goed neer te zetten

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 08:00

Nyaleti schreef:
Om 2u snachts terug komen van vakantie, goed gaar en klaar, en één koe op de kuil zien staan... >;)
Direct die vangen, draad maken, koetjes tellen.. ja, bijzonder toch wel. :+
Heel, heel blij dat we niet 5min later waren want dan liepen er 40 koeien over de weilanden en straat.

oei, die hadden je gemist denk ik... wel mooi op tijd thuis }:0

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 08:08

Ik heb ook mijn eigen botervlootje.Mijn man eet geroosterd brood en wat er dan in de boter achterblijft :(

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 08:13

Britta31 schreef:
Ik heb ook mijn eigen botervlootje.Mijn man eet geroosterd brood en wat er dan in de boter achterblijft :(

Oh bah, ja dat is zo smerig. Gewoon sowieso niks terugsmeren ergens in. Niet in de boter, niet in de pindakaas, jam etc. Dat kan je toch gewoon aanleren? Minder op je mes doen is zo moeilijk toch niet?
Gelukkig heeft mijn dochter vroeger nooit zelf willen smeren ofzo. Dat had ik niet getrokken in ieder geval. Ook dat kneien en pletten met eten trek ik niet. Hier heb ik haar ‘gevoerd’ tot ze zelf normaal kon eten. Geen vieze boel hier met eten op de vloer ofzo.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 08:14

Succes Polarize!

Poeh Nyaleti, goed weggekomen.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 08:30

Huizenprijzen waren vroeger ook bizar. In 1988 kocht ik mij huis voor 124.000,— gulden. 8 jaar later verkocht ik het voor 124.000,— euro. 2,2 x zo duur in 8 jaar tijd. Toen dus ook al.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 08:36

nicole_floor schreef:
Mijn zwager had in Drenthe gekeken daar stonden nog woningen te koop onder de 2 ton.

Dat is inmiddels ook heel rap gestegen, omdat veel mensen van 'buitenaf' hier naartoe trekken. Een woning met grond verderop, die een paar jaar geleden voor ongeveer 125.000 Euro te koop stond, staat nu voor 5(!!!!) ton. Dat zijn bedragen die de mensen hier niet kunnen betalen en dus komen er mensen van buiten de provincie op af, meestal mensen uit het westen.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 08:41

Dat het 10 juni is en 18 graden in huis.

Gadver. Wanneer komt die zomer?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 08:43

Mijn oom heeft gok ik 50 jaar geleden de flat gekocht voor 25 000 waarde nu zou ongeveer 330 000/360 000 euro zijn exclusief garage.

Ben nu alweer een paar jaar bezig, maar met gemiddeld 1000 reacties gaat het nog wel een aantal jaren duren voor ik terug naar Alblasserdam kan.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 08:44

Daphne__ schreef:
Mensen die hun mes in de boter doen, over het brood halen en wat teveel is weer terugsmeren in het bakje %)

En om het NOG erger te maken... Vervolgens datzelfde mes door de pot pindakaas of jam doen, het brood smeren en weer wat teveel is terugsmeren. GATVERDAMME! |(

Kruimels in de boter, boter in de pindakaas of jam... Nope, dat eet ik echt niet meer :x

Vreselijk!
In deze categorie vind ik ook de double-dippers :')
Op een feestje een hap nemen van je bitterbal, en dan met de open kant waar je met je mond aan hebt gezeten hem nog een keer door de mosterd sleuren... waardoor er dus kwijl èn binnenkant van de bitterbal achter blijft... brrrrr :')

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 08:46

Ik heb mijn hoodie en winterjas aan naar het werk.
Heb echt het idee dat het al sinds oktober herfst is, ik wil mijn zomerjurkjes aan.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 08:47

Ik heb vandaag ook maar weer een trui aan getrokken :\

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 08:48

Eleionomae schreef:
Polarize schreef:
Ik heb vernomen dat het hier in friesland ook nog eens goedkoper is, maar merk er niks van :')

Goedkoper als in het westen zeker, maar alsnog bizar, bij mij in de straat gaan de woningen nu tussen de 3 en 3,5 ton weg. Wij hebben er 8 jaar geleden 1,5 ton voor betaald... laten we zeggen dat we nu blij zijn dat we toen de stap gezet hebben om toch te kopen ipv te huren. Zijn gewoon rijtjes huizen van begin jaren 70.

Klopt, de rijtjeswoningen in het dorpscentrum zijn van ongeveer 90.000 Euro gestegen naar bijna 3 ton. En de lonen liggen hier nu eenmaal een stukje lager dan in het westen, dus voor de meeste mensen echt onmogelijk om kans te maken. De wachttijd bij huren - ik weet niet of ik het eerder al genoemd had - was normaal 3 maanden, maar is nu gestegen naar 6 jaar en langer. De jongelui krabben echt op hun achterhoofd en ik hoor hier heel veel mensen zeggen dat het wel erg druk wordt nu iedereen maar naar deze kant van het land komt. Wat ik wel mooi vind, is dat een (oude) bewoner uit een dorp verderop had besloten om zijn woning alleen aan iemand uit de omgeving te verkopen en daarom zijn prijs niet te hoog heeft. Alles wat van buiten de provincie komt, weigert hij. Hij zei dat hij het huis al met zoveel winst verkoopt in vergelijking met wat hij er ooit voor betaald heeft, dat hij dat er voor over heeft. Het is alweer een paar maanden geleden dat ik hem gesproken heb (was op mijn werk), dus ik weet niet hoe het verder is afgelopen. Vind het wel een heel nobele instelling van hem en ik hoop dat het gelukt is.

Kirrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 08:49

Ik heb zelfs mn uggs weer aan :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 08:50

Hele leuke week gehad. Eper Paardenvierdaagse.

En nu is het over en blijven er alleen nog duizenden onbewerkte foto’s achter. :+

Kirrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 08:51

MarlindeRooz schreef:

En nu is het over en blijven er alleen nog duizenden onbewerkte foto’s achter. :+

Wel een lekker klusje met dit gore weer :+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 08:52

Polarize schreef:
Ik heb over 3 uurtjes toelatingsgesprek voor een opleiding en ik sta echt strak van de spanning wow.
Ik weet dat die opleiding iets voor mij is en dat ik het vol ga houden, maar nu nog de docenten daar overtuigen door de juiste spullen mee te nemen en mezelf goed neer te zetten

Toi toi toi! *\o/*

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 08:52

Kirrietje schreef:
MarlindeRooz schreef:

Wel een lekker klusje met dit gore weer :+

Dat wel!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 08:54

daantjuhhh schreef:
Dat het 10 juni is en 18 graden in huis.

Gadver. Wanneer komt die zomer?

Ik heb gisteren en vandaag mijn winterkleding weer aan. Ik denk dat het komt 'omdat de aarde opwarmt'. :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 08:58

Moet vandaag de kippen doen. -O-

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 09:50

Ja hoor het is weer maandag, ik heb les en dan komt het met bakken uit de lucht.

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 09:50

Wakker geworden met rugpijn en nekpijn, en nu ook nog die stromende regen. Bah.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 09:58

Alles maar dan ook alles doet zeer -O- Vandaag maar heel rustig aan doen.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 10:07

Shenavallie schreef:
nicole_floor schreef:
Mijn zwager had in Drenthe gekeken daar stonden nog woningen te koop onder de 2 ton.

Dat is inmiddels ook heel rap gestegen, omdat veel mensen van 'buitenaf' hier naartoe trekken. Een woning met grond verderop, die een paar jaar geleden voor ongeveer 125.000 Euro te koop stond, staat nu voor 5(!!!!) ton. Dat zijn bedragen die de mensen hier niet kunnen betalen en dus komen er mensen van buiten de provincie op af, meestal mensen uit het westen.

Hij heeft er net/laatst ongeveer 2 weken terug als starter, alleen een huis onder de 2 ton gekocht in Drenthe. :+

En die mensen uit het westen gebeurt hier in Overijssel ook. Zij kopen alle oude boerderijtjes op, die net buiten de stad/dorp staan.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 10:12

Stroomstoring.