Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nyaleti schreef:Om 2u snachts terug komen van vakantie, goed gaar en klaar, en één koe op de kuil zien staan...![]()
Direct die vangen, draad maken, koetjes tellen.. ja, bijzonder toch wel.![]()
Heel, heel blij dat we niet 5min later waren want dan liepen er 40 koeien over de weilanden en straat.
Britta31 schreef:Ik heb ook mijn eigen botervlootje.Mijn man eet geroosterd brood en wat er dan in de boter achterblijft
nicole_floor schreef:Mijn zwager had in Drenthe gekeken daar stonden nog woningen te koop onder de 2 ton.
Daphne__ schreef:Mensen die hun mes in de boter doen, over het brood halen en wat teveel is weer terugsmeren in het bakje![]()
En om het NOG erger te maken... Vervolgens datzelfde mes door de pot pindakaas of jam doen, het brood smeren en weer wat teveel is terugsmeren. GATVERDAMME!![]()
Kruimels in de boter, boter in de pindakaas of jam... Nope, dat eet ik echt niet meer
Eleionomae schreef:Polarize schreef:Ik heb vernomen dat het hier in friesland ook nog eens goedkoper is, maar merk er niks van
Goedkoper als in het westen zeker, maar alsnog bizar, bij mij in de straat gaan de woningen nu tussen de 3 en 3,5 ton weg. Wij hebben er 8 jaar geleden 1,5 ton voor betaald... laten we zeggen dat we nu blij zijn dat we toen de stap gezet hebben om toch te kopen ipv te huren. Zijn gewoon rijtjes huizen van begin jaren 70.
Polarize schreef:Ik heb over 3 uurtjes toelatingsgesprek voor een opleiding en ik sta echt strak van de spanning wow.
Ik weet dat die opleiding iets voor mij is en dat ik het vol ga houden, maar nu nog de docenten daar overtuigen door de juiste spullen mee te nemen en mezelf goed neer te zetten
Shenavallie schreef:nicole_floor schreef:Mijn zwager had in Drenthe gekeken daar stonden nog woningen te koop onder de 2 ton.
Dat is inmiddels ook heel rap gestegen, omdat veel mensen van 'buitenaf' hier naartoe trekken. Een woning met grond verderop, die een paar jaar geleden voor ongeveer 125.000 Euro te koop stond, staat nu voor 5(!!!!) ton. Dat zijn bedragen die de mensen hier niet kunnen betalen en dus komen er mensen van buiten de provincie op af, meestal mensen uit het westen.