Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tienus63 schreef:Licht onder de bewolking kan nooit noorderlicht zijn.
Volgens de mensen die er meer verstand van hebben dan ik.
Het is dan een reflectie van licht vanaf de aarde zoals al eerder genoemd.
Verlichting in kassen, lasen, of desnoods gender reveal.
Wel een toffe foto!
-Namiro- schreef:[ Afbeelding ]
Ik loop net naar buiten en zie dit?!?
We zitten niet bij kassen of iets dergelijks..
dit is in de buurt van Weert (limburg)
Wat zie ik hier??
-Namiro- schreef:[ Afbeelding ]
Ik loop net naar buiten en zie dit?!?
We zitten niet bij kassen of iets dergelijks..
dit is in de buurt van Weert (limburg)
Wat zie ik hier??
Texas02 schreef:Ik vind de mensen die dat op dit moment fotograferen erg dapper. Het is echt vreselijk koud.
Texas02 schreef:Dat zeggen ze wel ja, dat je je op kou kunt kleden. Maar ik kan aan doen wat ik wil, en als ik dan buiten/ op stal / waar dan ook bezig ben is het prima, maar als ik dan thuis kom koelt mijn lichaam af en is het haast onmogelijk om weer warm te worden. Dus ik blijf het dapper vinden met deze temperaturen
Texas02 schreef:Dat zeggen ze wel ja, dat je je op kou kunt kleden. Maar ik kan aan doen wat ik wil, en als ik dan buiten/ op stal / waar dan ook bezig ben is het prima, maar als ik dan thuis kom koelt mijn lichaam af en is het haast onmogelijk om weer warm te worden. Dus ik blijf het dapper vinden met deze temperaturen
Texas02 schreef:De winter is nu toch zowat voorbij, ik kijk volgende winter wel evenIk zag op Facebook trouwens een foto van het noorderlicht vanuit Duitsland, is het dan toch nog zo sterk geweest? Ik weet niet waar in Duitsland hoor.
germie schreef:Er is een kans dat het komende winter er niet meer is, want dan gaan we weer richting een zonneminimum. We zaten nu op de max. En dan duurt het gewoon weer 10 jaar voordat je het weer in Nederland kunt zien (kan ook 14 jaar zijn, want zoiets is die cyclus).