kobuss1 schreef:Weer een influencer die zichzelf helemaal geweldig vind….
Irritatie puntje van vandaag…
Ik vind influencers meestal irritant.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fohadie schreef:En Ik vraag me af hoe je per ongeluk dronken kan worden? GHB in je drankje gekregen? Anders is het toch niet per ongeluk?
Zebrastreep schreef:Dat ik dus de Disney film Ferdinand heb gekeken en ik nu benieuwd was of Disney ook letterlijk heeft gekeken naar een stierengevecht. Het stond bij mij dat die film wel het een en ander had losgemaakt.
Helaas ben ik nu tot de volgende ontdekking gekomen ik zet het maar in een spoilerSpoiler:
Tijdens een stierengevecht wordt blijkbaar de stier op het einde gedood met een zwaard recht in zijn hoofd , ik snap er niks van hoezo mensen dit doen. En ik voelde echt mijn hart even een seconde stoppen toen ik het zag. Een woord gewoon vreselijk
Sherivey schreef:Zebrastreep schreef:Dat ik dus de Disney film Ferdinand heb gekeken en ik nu benieuwd was of Disney ook letterlijk heeft gekeken naar een stierengevecht. Het stond bij mij dat die film wel het een en ander had losgemaakt.
Helaas ben ik nu tot de volgende ontdekking gekomen ik zet het maar in een spoilerSpoiler:
Tijdens een stierengevecht wordt blijkbaar de stier op het einde gedood met een zwaard recht in zijn hoofd , ik snap er niks van hoezo mensen dit doen. En ik voelde echt mijn hart even een seconde stoppen toen ik het zag. Een woord gewoon vreselijk
Ik kende de details niet, maar wist de afloop al wel.
Misselijkmakend.
Heb Ferdinand niet gezien. Maar denk niet dat ik er iets aan mis
Zebrastreep schreef:Dat ik dus de Disney film Ferdinand heb gekeken en ik nu benieuwd was of Disney ook letterlijk heeft gekeken naar een stierengevecht. Het stond bij mij dat die film wel het een en ander had losgemaakt.
Moestuin schreef:Nah, ik ben even flink boos. Wij gaan in augustus een weekje op vakantie. Niet evident met onze beestenboel en dat wordt dan ook altijd in overleg gedaan met de vakantie’s van de schoonouders. Hun vakanties gaan voor en wij schikken ons daarnaar zodat ze de dieren kunnen komen doen in een week dat het hun past. Krijg ik deze week te horen dat ze besloten hebben extra op vakantie te gaan en de dieren 2 dagen niet kunnen komen verzorgen. Maar dat kan geen kwaad toch, dat ze dan niet worden gedaan? Ze kunnen wel even zonder, kreeg ik te horen.
Wij gaan 1 keer op een jaar 7 dagen weg in een week dat hun past. Dit is al geregeld in september en nu dit? In het slechtste geval moeten wij 2 dagen vroeger naar huis. Ja, het zijn onze dieren, maar een woord is een woord. Als je beloofd om voor de dieren te zorgen dan doe je dit.
Caira schreef:Hier was het een hele gekke rollende onweer met flitsen en rommel tegelijk, heel vreemd.
Zebrastreep schreef:Caira schreef:Hier was het een hele gekke rollende onweer met flitsen en rommel tegelijk, heel vreemd.
Brrr er komt hier nog meer aan. Normaal laten we de hond benenden maar heb haar nu maar opgehaald die zal zich rot schrokken zijn ze heeft ook flink wat stress signalen dat wil ze super graag iemand van de roedel bij zich hebben dus vindt het dan sneu om haar alleen te laten.