Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 21:25

kobuss1 schreef:
Weer een influencer die zichzelf helemaal geweldig vind….
Irritatie puntje van vandaag… :wow:

Ik vind influencers meestal irritant. :j

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 21:36

Weten jullie nog, schoonmams met haar kittens? Ze gaat maandag eindelijk naar de dierenarts. -:(- met eentje dan, de andere is schijnbaar net overleden. -:(- hoop dat de dierenarts eerlijk tegen haar is, dat het niet goed is om kittens zo vroeg bij hun moeder weg te doen. En dat ze beter geen dieren meeneemt waar ze niet voor kan zorgen.maar dat zal wel niet. En het is toch praten tegen een betonnen muur. Hoorde net dat het ook nog incest kittens zijn. _-:( Nou ja ik hoef niet meer bang te zijn dat schoonmams een oepsnestje krijgt.

Verder iedereen die het nodig heeft, sterkte! Komen nare dingen en valpartijen voorbij. :knuffel:

En Ik vraag me af hoe je per ongeluk dronken kan worden? GHB in je drankje gekregen? Anders is het toch niet per ongeluk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 21:41

fohadie schreef:
En Ik vraag me af hoe je per ongeluk dronken kan worden? GHB in je drankje gekregen? Anders is het toch niet per ongeluk?

Ik had een heel klein restje wodka, echt niet veel. Dat heb ik opgedronken zonder de intentie dronken of aangeschoten te raken (ik heb normaal een heel erg hoge tolerantie en er is echt veel nodig om aangeschoten te worden) en het kwam heel erg hard binnen.
Niet zo moeilijk dus om per ongeluk dronken te worden :+ minimale hoeveelheid alcohol, genoeg stress en de afgelopen maanden 3-4 uur slaap per nacht waren genoeg.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 23:05

Dat ik dus de Disney film Ferdinand heb gekeken en ik nu benieuwd was of Disney ook letterlijk heeft gekeken naar een stierengevecht. Het stond bij mij dat die film wel het een en ander had losgemaakt.

Helaas ben ik nu tot de volgende ontdekking gekomen ik zet het maar in een spoiler

Spoiler:
Tijdens een stierengevecht wordt blijkbaar de stier op het einde gedood met een zwaard recht in zijn hoofd , ik snap er niks van hoezo mensen dit doen. En ik voelde echt mijn hart even een seconde stoppen toen ik het zag. Een woord gewoon vreselijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 23:07

Nah, ik ben even flink boos. Wij gaan in augustus een weekje op vakantie. Niet evident met onze beestenboel en dat wordt dan ook altijd in overleg gedaan met de vakantie’s van de schoonouders. Hun vakanties gaan voor en wij schikken ons daarnaar zodat ze de dieren kunnen komen doen in een week dat het hun past. Krijg ik deze week te horen dat ze besloten hebben extra op vakantie te gaan en de dieren 2 dagen niet kunnen komen verzorgen. Maar dat kan geen kwaad toch, dat ze dan niet worden gedaan? Ze kunnen wel even zonder, kreeg ik te horen.

Wij gaan 1 keer op een jaar 7 dagen weg in een week dat hun past. Dit is al geregeld in september en nu dit? In het slechtste geval moeten wij 2 dagen vroeger naar huis. Ja, het zijn onze dieren, maar een woord is een woord. Als je beloofd om voor de dieren te zorgen dan doe je dit.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 23:08

Zebrastreep schreef:
Dat ik dus de Disney film Ferdinand heb gekeken en ik nu benieuwd was of Disney ook letterlijk heeft gekeken naar een stierengevecht. Het stond bij mij dat die film wel het een en ander had losgemaakt.

Helaas ben ik nu tot de volgende ontdekking gekomen ik zet het maar in een spoiler

Spoiler:
Tijdens een stierengevecht wordt blijkbaar de stier op het einde gedood met een zwaard recht in zijn hoofd , ik snap er niks van hoezo mensen dit doen. En ik voelde echt mijn hart even een seconde stoppen toen ik het zag. Een woord gewoon vreselijk

Ik kende de details niet, maar wist de afloop al wel.

Misselijkmakend.

Heb Ferdinand niet gezien. Maar denk niet dat ik er iets aan mis -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 23:16

Sherivey schreef:
Zebrastreep schreef:

Spoiler:

Ik kende de details niet, maar wist de afloop al wel.

Misselijkmakend.

Heb Ferdinand niet gezien. Maar denk niet dat ik er iets aan mis -O-

De film was wel leuk wat dat betreft het is goed dat ze het onderwerp eens aankaarten. Maar in het echt is het gewoon te gruwelijk. Ik snap nog steeds niet waarom dat gewoon niet wereldwijd verboden is. En dat noemen ze dan cultuur ik kan daar absoluut niet bijkomen wie dat ooit heeft verzonnen.

Haffie_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 23:22

Zebrastreep schreef:

Spoiler:

Ja verschrikkelijk! Ik snap echt niet dat er altijd zo veel mensen komen kijken en geld voor betalen, toch te erg!

Haffie_lover

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 23:28

Mijn eigen irritatie puntje van vandaag is dat het weer slechter ging met me angststoornis. Me moeder was net even voor een paar minuten met de hond lopen en direct totale paniek… zweten, hart tot in me keel en me zo enorm gestrest voelen. Wat moet ik hier toch mee aan, het ging de laatste tijd overdag zo goed

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 23:41

Op tijd weggaan bij een leuk feestje zodat ik genoeg slaap kan pakken en morgen gewoon kan studeren, om vervolgens wakker te liggen vanwege dronken karaoke verderop. -O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 00:28

Vandaag op vakantie gegaan naar Elba.

1 de enorme rij / wachttijd op Schiphol voor de douane ( duurde ruim 2 uur voor ik daar door was )
Iemand van onze groep heeft zelfs het vliegtuig gemist.

2 in het vliegtuig pas een uur later vertrekken dan gepland.

3 na aankomst in Pisa, blijkt mijn koffer niet meegekomen -O-

4 de transferbus naar de veerpont liet op zich wachten en vervolgens mistte wij de veerpont.

5 de volgende veerpont die wij konden hebben zou pas om 22 uur gaan. Met pijn en moeite konden wij mee op een andere veerpont en vertrokken we om 20:30 uur eindelijk naar Elba ipv 19:05 uur.

6 om 22 uur waren wij aangekomen op de camping en kregen wij te eten.

7 De lamp in de tent doet het niet, heb wel een noodoplossing gekregen gelukkig.

8 nu zo moe dat ik gewoon niet eens kan slapen.
Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 19-06-22 00:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 00:32

Moestuin schreef:
Nah, ik ben even flink boos. Wij gaan in augustus een weekje op vakantie. Niet evident met onze beestenboel en dat wordt dan ook altijd in overleg gedaan met de vakantie’s van de schoonouders. Hun vakanties gaan voor en wij schikken ons daarnaar zodat ze de dieren kunnen komen doen in een week dat het hun past. Krijg ik deze week te horen dat ze besloten hebben extra op vakantie te gaan en de dieren 2 dagen niet kunnen komen verzorgen. Maar dat kan geen kwaad toch, dat ze dan niet worden gedaan? Ze kunnen wel even zonder, kreeg ik te horen.

Wij gaan 1 keer op een jaar 7 dagen weg in een week dat hun past. Dit is al geregeld in september en nu dit? In het slechtste geval moeten wij 2 dagen vroeger naar huis. Ja, het zijn onze dieren, maar een woord is een woord. Als je beloofd om voor de dieren te zorgen dan doe je dit.

Welke omgeving? Misschien is er een bokker die 2 dagen kan helpen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 01:51

Dat kefbeest van de bovenburen loopt weer te blaffen :(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 04:51

Jemig ik heb net de hardste klap onweer gehoord in mijn leven. Durf niet eens naar de wc nu :')

Ik dacht heel even van er ontploft een bom of een raketinslag vraag mij niet waarom ik daar aan denk

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 05:08

Hier was het een hele gekke rollende onweer met flitsen en rommel tegelijk, heel vreemd.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 05:11

Caira schreef:
Hier was het een hele gekke rollende onweer met flitsen en rommel tegelijk, heel vreemd.

Brrr er komt hier nog meer aan. Normaal laten we de hond benenden maar heb haar nu maar opgehaald die zal zich rot schrokken zijn ze heeft ook flink wat stress signalen dat wil ze super graag iemand van de roedel bij zich hebben dus vindt het dan sneu om haar alleen te laten.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 05:14

Zebrastreep schreef:
Caira schreef:

Brrr er komt hier nog meer aan. Normaal laten we de hond benenden maar heb haar nu maar opgehaald die zal zich rot schrokken zijn ze heeft ook flink wat stress signalen dat wil ze super graag iemand van de roedel bij zich hebben dus vindt het dan sneu om haar alleen te laten.

Hier is het bijna klaar, maar ik woon dan ook boven in nh. De hond is hier voor veel dingen bang, maar onweer hoort daar gelukkig niet bij. Maar als hij wil kan hij naar boven, dat doet hij alleen als hij echt stress heeft. Gelukkig alles gisteren in de baal gegaan, dus mijn loonwerker ronkt lekker door hier naast me.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 05:42

Ik werd net wakker gemaakt door een van de katten die voor de balkondeur zat te miauwen.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 05:44

Marcella schreef:
Ik werd net wakker gemaakt door een van de katten die voor de balkondeur zat te miauwen.

Die wilde terug op avontuur?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 05:55

Nope de andere die de afgelopen dagen buiten mocht slapen. Gok muisjes gezien ze op de 4de last van muizen hebben.

Maar nu met jongste uitbreker is de deur alleen open als ik erbij zit.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 07:24

Ik geloof dat de was nog buiten stond en we afgelopen nacht flink regen hebben gehad -O- oeps foutje

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 07:48

Mijn ontvangstcomité vanmorgen:
Afbeelding
Afbeelding

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 08:11

hagelslag schreef:
Ik geloof dat de was nog buiten stond en we afgelopen nacht flink regen hebben gehad -O- oeps foutje

Ik moet mijn ergenis terug trekken.....

Mijn zusje heeft de was gister avond nog binnen gezet *\o/* *\o/* *\o/*

@marlinde, eh das oliebol

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 08:18

DPD zegt dat een pakketje is geleverd maar heb niks ontvangen. Laat het altijd leveren op het bedrijf en ben daar ook de hele dag geweest incl medewerkers en heel veel klanten. Nog eens heel het terrein afgelopen maar helaas niets te vinden.

Heb wel het uur gevonden dat het zogenaamd afgegeven is dus dadelijk even de camera's bekijken. De bezorger is op zaterdag echt ruk. Maar heb al eens een klacht ingediend en toen kwam de superleuke doordeweek bezorger helemaal aangedaan naar me toe waarom ik een klacht had ingediend. Tja, dat ging niet over hem en dat wil ik niet nog een keer.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 08:57

MarlindeRooz schreef:
Mijn ontvangstcomité vanmorgen:
[ [url=m/R5C2rO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nqpzfA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het is wel een schattig poepje :=.