Captain schreef:Het Viva-forum afdeling 'relaties' is ook leuk.
Of Refoweb en dan 'vragen'.
Al is die laatste wel voornamelijk deprimerend dat er nog mensen zijn die zo denken..
Haha ja die laatste las ik wat jaren terug wel eens

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:Het Viva-forum afdeling 'relaties' is ook leuk.
Of Refoweb en dan 'vragen'.
Al is die laatste wel voornamelijk deprimerend dat er nog mensen zijn die zo denken..
Suzanne F. schreef:Er staat ook nuttig advies op Bokt. Je moet soms alleen een beetje graven tussen alle drama.Nou toch staat er ook zeker wel nuttig advies op Refoweb. Las er laatst nog eentje van een vrouw waarvan de man altijd elke dag wilde, ook als ze ongesteld was. En ze deed het dan toch want anders werd hij zo boos en chagrijnig en deed dan ook boos tegen de kinderen. Dus ging ze maar elke avond met de benen wijd. Maar ze wist niet goed wat ze hiermee aan moest want eigenlijk wilde ze dit niet.
Toen werd er toch wel subtiel maar duidelijk gezegd dat dit niet de bedoeling was en het altijd met wederzijds consent moest zijn en nooit tegen je zin. Dat viel me toch weer mee.
Maar goed, ze moesten maar in therapie. Er werd niet gezegd dat ze hem aan de kant moest zetten.
Suzanne F. schreef:Nou toch staat er ook zeker wel nuttig advies op Refoweb. Las er laatst nog eentje van een vrouw waarvan de man altijd elke dag wilde, ook als ze ongesteld was. En ze deed het dan toch want anders werd hij zo boos en chagrijnig en deed dan ook boos tegen de kinderen. Dus ging ze maar elke avond met de benen wijd. Maar ze wist niet goed wat ze hiermee aan moest want eigenlijk wilde ze dit niet.
Toen werd er toch wel subtiel maar duidelijk gezegd dat dit niet de bedoeling was en het altijd met wederzijds consent moest zijn en nooit tegen je zin. Dat viel me toch weer mee.
Maar goed, ze moesten maar in therapie. Er werd niet gezegd dat ze hem aan de kant moest zetten.