Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-22 16:53

Urbanus schreef:
Robijntjah schreef:
Oh wat schattig!

Ik voel me ook echt mega Penny vandaag. Heb mijn cross les gehad met baby hindernisjes en ik zit echt gigantisch op een roze wolk <3

Verkeerde topic?

Oeps :')

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-22 18:22

Ik heb een heerlijk festival weekend achter de boeg. Helaas weinig actie want te jong, te oud, te bezet (sneu kneuzen) of een combinatie. Toch een enorme egoboost gehad, heel veel plezier gemaakt en tot de conclusie gekomen: tijd om weer (meer) te feesten, flirten en daten :):)

Outofthewoods; er zitten idd soms flapdrollen bij. Gelukkig werkt je intuïtie goed toch?

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 20:57

Hier is het inmiddels al een tijdje "officieel". Stond helemaal niet op de planning, maar voor nu voelt het goed.

Het is wel een wereld vent. Ik moest noodgedwongen met migraine het bed op vanmiddag. En hij heeft gewoon voor de hond gezorgd die mee was. Zò fijn dat ik me daar geen zorgen om hoefde te maken. <3

Suzanne F.

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 22:02

Wat leuk! Fijn om te horen.

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 23:34

Vanavond samen wezen gamen online. Eerste keer dat we elkaar spraken over de telefoon en er was voor mij wel een klik. Hadden het erg gezellig, veel gelachen en ik heb nu wel goed gevoel om elkaar te gaan ontmoeten. Ik hoop deze maand nog iets te kunnen plannen maar allebei beetje druk deze twee maanden.. Maar een middag vrij maken moet lukken lijkt me. ;)

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 10:18

Ik kom me ook weer eens melden. Weer op de date tour geslagen :+

Afgelopen donderdag een hele fijne avond/nacht gehad met een superknappe vent. Maar zo fijn en leuk als het donderdag was, zo k*t was het zondag.
Hij was te laat, t moest allemaal maar gehaast, en nu doet ie erg kortaf tegen me op socials. Niks dus :=

Nu in gesprek met een erg leuke meid. Ik ben zelf nog niet helemaal uit over mijn geaardheid, maar dat vindt ze niet erg en zou ze graag samen met mij uit willen vinden :D

Onder voorbehoud voor vrijdag wat afgesproken, dan ben ik toch bij haar in de buurt. Vind het toch best spannend :o

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 05:42

Pepper wat tof! Keep us posted pls!

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 07:30

Wat superleuk. Veel plezier.

Ik bedacht gisteren dat ik graag 10 jaar terug in de tijd wil. Toen ik ongeveer 25 was en alle echt leuke kerels nog niet bezet waren. Nu zie je een leuke kerel en is ie 9999 van de 10.000 keer bezet. Die ene uitzondering is meestal met goede reden single :+ .
Ik zou dan wel graag teruggaan met de kennis, ervaring en het zelfvertrouwen van nu. Dat maakt mannen aanspreken dan wel weer een stuk simpeler :D .

Maar goed, we swipen vrolijk verder. Er is er vast wel ééntje die niet meteen naar fetishes vraagt, geen ruzie heeft met zijn ex, geestelijk gezond is en dan ook nog bij mij past en mij interessant vind. >;)
En tot die tijd amuseer ik me kostelijk <<)

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 16:25

Afgelopen avonden gezellig met m'n match online wezen gamen en het klikt tot nu toe erg goed. Ook gisteren een afspraak gemaakt om wat te gaan drinken volgende week zaterdag dus dat is positief! :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-22 22:10

assie schreef:
Wat superleuk. Veel plezier.

Ik bedacht gisteren dat ik graag 10 jaar terug in de tijd wil. Toen ik ongeveer 25 was en alle echt leuke kerels nog niet bezet waren. Nu zie je een leuke kerel en is ie 9999 van de 10.000 keer bezet. Die ene uitzondering is meestal met goede reden single :+ .
Ik zou dan wel graag teruggaan met de kennis, ervaring en het zelfvertrouwen van nu. Dat maakt mannen aanspreken dan wel weer een stuk simpeler :D .

Maar goed, we swipen vrolijk verder. Er is er vast wel ééntje die niet meteen naar fetishes vraagt, geen ruzie heeft met zijn ex, geestelijk gezond is en dan ook nog bij mij past en mij interessant vind. >;)
En tot die tijd amuseer ik me kostelijk <<)

Ik zou gewoon mannen van 25 blijven daten.

robinxfellow schreef:
Afgelopen avonden gezellig met m'n match online wezen gamen en het klikt tot nu toe erg goed. Ook gisteren een afspraak gemaakt om wat te gaan drinken volgende week zaterdag dus dat is positief! :)

Ja leuk!!!

Pepper hoe was je date?

Mark, zijn er updates bij jou?

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-22 20:57

Helaas waren er van beide kanten teveel twijfels waardoor we niet gegaan zijn... Nu weer lekker verder swipen :j

Assie, weet je het zeker. De mannen rond die leeftijd van nu... :roll: die komen echt wat te kort _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 07:49

Ah oliebol, toch jammer!

Vriendin van mij is vrijgezel dus nu mag ik op afstand mee swipen. Damn het vijvertje mannen 35 - 45 is erbarmelijk :=

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 08:57

Urbanus schreef:
Ah oliebol, toch jammer!

Vriendin van mij is vrijgezel dus nu mag ik op afstand mee swipen. Damn het vijvertje mannen 35 - 45 is erbarmelijk :=

Fijn dat je meekijkt :D

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 11:24

Pepperrr schreef:
Helaas waren er van beide kanten teveel twijfels waardoor we niet gegaan zijn... Nu weer lekker verder swipen :j

Assie, weet je het zeker. De mannen rond die leeftijd van nu... :roll: die komen echt wat te kort _O-

Ach wat jammer, maar idd, lekker swipen. Goed dat je je gevoel hebt gevolgd.

En uh... ja, die komen idd wat te kort. Soms :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 11:38

Ik had een match vorige week, maar kwam uit een relatie van 21 jaar en had nog maar 1x gedate daarna.. Ik merk dan toch dat ik daar niet zoveel zin in heb, ga eerst maar meer daten :+ Daarna vertelde hij ook nog dat ie zich had ziek gemeld omdat ie misselijk was, helemaal daarover uitwijden en ik heb echt een allergie voor mannengriep :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 12:15

Relaxed schreef:
Ik had een match vorige week, maar kwam uit een relatie van 21 jaar en had nog maar 1x gedate daarna.. Ik merk dan toch dat ik daar niet zoveel zin in heb, ga eerst maar meer daten :+ Daarna vertelde hij ook nog dat ie zich had ziek gemeld omdat ie misselijk was, helemaal daarover uitwijden en ik heb echt een allergie voor mannengriep :')

_O-

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 13:23

Suzanne F. schreef:
_O-

Hoe is het met je toyboy O:) <<) ? Of toch niks meer mee gedaan?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 18:06

Ik ga niet achter een jonge gozer aan. Daarbij komt dat hij ook een vriendin heeft. Maar sowieso is hij echt veel te jong. Het initiatief gaat in ieder geval niet van mij komen. Ik zie hem ook eigenlijk nooit hoor. Heel soms dus de gelegenheid is er ook gewoon niet. Ik volg hem wel op TikTok, daar heeft hij sowieso heel veel volgers (200K ofzo) dus dat valt niet op. :+

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 18:06

Iemand nog op date geweest? <<)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 19:12

Jazeker, al twee volle weken op de camping. In een tent.

Met links een gezin uit ‘t Gooi waarvan beide kinderen zwaar ADHD hebben, je hoort meermaals per uur 2 dubbele namen middels een kakstem over het veldje roepen.

Rechts een refo gezin.

Prachtige combi :')

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 19:15

Ik meld mij :D
Date kan ik het niet echt noemen.

Ik heb hem een jaar of 26 gelden leren kennen via een gezamelijke vriend. Was toen al een leuke man. Ik was 16. Wel kaar een paar keer bij die vriend gezien, natuurlijk ook gezoend toen :j
Die vriend zie ik nog regelmatig, zo ook met de vierdaagse, vraag ik: hoe is met met A? Zegt hij dat het verwaterd is, maar hem wel op fb heeft. Stuur maar een berichtje, Ok, ik stuur een berichtje, die avond heeft hij mij toegevoegd op fb, paar dagen later heb ik mijn nr gegeven. Sinds die dag zijn we iedere dag aan het appen.
4 Weken gelden is hij op bezoek geweest bij bij, niks veranderd, nog steeds die leuke man :D
Hij ging op vakantie met zijn dochter, appen ging weer de hele dag door. Toen hij terug was, hebben we weer afgesproken. Hele gezellige avond/ nacht gehad. Kreeg ik een geluksoog, die heeft natuurlijk een mooi plekje gekregen.
Jammer genoeg woond hij niet in de buurt, is chauffeur buitenland, maar dat mag voor mij de pret niet drukken. We zullen zien waar dit op gaat uitlopen. Hij weet hoe ik over hem denk :P

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 20:02

Wat leuk Sabine! Ben heel benieuwd :D

Ailill, leuke combi idd :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 21:12

Twee weken in een tent, wat een hel _O- Gezinnen of niet. En jullie vinden elkaar nog steeds lief?

Hier geen date, wel zijn we samen naar een nieuw huis voor ons samen aan het kijken :):) En als we wat vinden dan.. OMG woon ik straks 50% van de tijd met een puber. Zeg nooit nooit _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 21:19

Ik sterf af.

Nooit gedacht dat ik jou over 10 jaar om advies kan vragen als het over kinderen gaat.

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-22 08:59

Ik heb vanmiddag eerste date met die jongen van Tinder waarmee ik al paar keer online gesproken heb tijdens het gamen. Gisteren nog gesproken en het blijft goed klikken, dat stelt me wel beetje gerust voor vanmiddag. Ik had afgelopen dagen nog geen stress maar nu wel beetje. :+ love daten met angstoornis maar hij was er wel begripvol over! Er moet ook niet te veel druk op staan dan komt het vast goed :Y)