Urbanus schreef:Robijntjah schreef:Oh wat schattig!
Ik voel me ook echt mega Penny vandaag. Heb mijn cross les gehad met baby hindernisjes en ik zit echt gigantisch op een roze wolk
Verkeerde topic?
Oeps

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
assie schreef:Wat superleuk. Veel plezier.
Ik bedacht gisteren dat ik graag 10 jaar terug in de tijd wil. Toen ik ongeveer 25 was en alle echt leuke kerels nog niet bezet waren. Nu zie je een leuke kerel en is ie 9999 van de 10.000 keer bezet. Die ene uitzondering is meestal met goede reden single.
Ik zou dan wel graag teruggaan met de kennis, ervaring en het zelfvertrouwen van nu. Dat maakt mannen aanspreken dan wel weer een stuk simpeler.
Maar goed, we swipen vrolijk verder. Er is er vast wel ééntje die niet meteen naar fetishes vraagt, geen ruzie heeft met zijn ex, geestelijk gezond is en dan ook nog bij mij past en mij interessant vind.![]()
En tot die tijd amuseer ik me kostelijk
robinxfellow schreef:Afgelopen avonden gezellig met m'n match online wezen gamen en het klikt tot nu toe erg goed. Ook gisteren een afspraak gemaakt om wat te gaan drinken volgende week zaterdag dus dat is positief!
Pepperrr schreef:Helaas waren er van beide kanten teveel twijfels waardoor we niet gegaan zijn... Nu weer lekker verder swipen![]()
Assie, weet je het zeker. De mannen rond die leeftijd van nu...die komen echt wat te kort
Relaxed schreef:Ik had een match vorige week, maar kwam uit een relatie van 21 jaar en had nog maar 1x gedate daarna.. Ik merk dan toch dat ik daar niet zoveel zin in heb, ga eerst maar meer datenDaarna vertelde hij ook nog dat ie zich had ziek gemeld omdat ie misselijk was, helemaal daarover uitwijden en ik heb echt een allergie voor mannengriep