Moet je het echt binnen 24u in huis hebben, dan kan je beter voor een ander kiezen, maar ik ken persoonlijk geen een bedrijf die dit op dit moment kan garanderen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fohadie schreef:Appeltje_1 schreef:De ice tea die ik nu drink (ja het is vroeg, had wat suiker nodig) smaakt naar zeep
Ik weet niet hoelaat hey bij jou is, maar hoezo is het te vroeg voor Icetea? Drink je dat normaal op een bepaald tijdstip ofzo?
Captain schreef:Ik wel.Als je ergens commentaar op hebt lijkt het me dat je dat eerst met die persoon zelf bespreekt, desnoods met de teamleider er bij, en bij geen verbetering ga je het hogerop zoeken. Punt is alleen dat zij ten eerste geen idee heeft wat wij wel en niet doen (ze is maar bij 1 [***] van dit proces geweest) en ten tweede dit echt totaal haar zaken niet zijn.
Vanochtend even besproken met de rest van het team en die vroegen zich ook af waar zij zich in hemelsnaam mee bemoeide.
Commentaar mag en is goed, kun je alleen maar van leren! Maar zeg het dan tegen die persoon zelf, en niet achter de rug om..
Nayomie schreef:DHL die zegt dat ze langs zijn gekomen en pakket hebben afgeleverd, wat niet mogelijk is gezien ik de hele dag in huis ben geweest en onze video deurbel ook geen beweging heeft geconstateerd. Moeeeeilijk irritant.
Edit; DHL zegt dus, dat door drukte je pakket alvast op "bezorgd" kan staan maar het een dag later bezorgd wordt. Uuuuuuh...ze scannen dat ding toch bij bezorging?
Amandavd schreef:Nayomie schreef:DHL die zegt dat ze langs zijn gekomen en pakket hebben afgeleverd, wat niet mogelijk is gezien ik de hele dag in huis ben geweest en onze video deurbel ook geen beweging heeft geconstateerd. Moeeeeilijk irritant.
Edit; DHL zegt dus, dat door drukte je pakket alvast op "bezorgd" kan staan maar het een dag later bezorgd wordt. Uuuuuuh...ze scannen dat ding toch bij bezorging?
Ik zou eens even bij je buren checken. Bij mij stond ook een keer bezorgd, bleek het bij de buren te liggen. Stond niet in de app, niet in de mail en geen briefje in de bus.
Rytir schreef:Ik liep net het pad van mijn ouders huis af, komt de DHL meneer op mij aflopen; 'alstublieft en een fijne dag' en drukt het pakket in mijn handen. Ik was wel even verbaasd, voor hetzelfde geld was ik gewoon een wasmachine monteur ofzo
Nayomie schreef:DHL die zegt dat ze langs zijn gekomen en pakket hebben afgeleverd, wat niet mogelijk is gezien ik de hele dag in huis ben geweest en onze video deurbel ook geen beweging heeft geconstateerd. Moeeeeilijk irritant.