Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 14:36

Tova: ik bestelde voorheen altijd bij Zooplus. Dat nooit meer! Toen overgestapt op Topdierenshop ( zo,n twee jaar geleden) en nooit problemen gehad. Je moet soms iets langer wachten als het niet op voorraad is, maar daarvan wordt je altijd netjes op de hoogte gehouden. Het is niet altijd zo: vandaag besteld, morgen in huis, maar dan staat dat er ook niet bij.

Moet je het echt binnen 24u in huis hebben, dan kan je beter voor een ander kiezen, maar ik ken persoonlijk geen een bedrijf die dit op dit moment kan garanderen. :=

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 14:40

LiannePuthzy schreef:
De docent die is plofkip letterlijk heeft vertaald naar exploding chicken :Y) :')

_O-

Niet de docent Engels, hoop ik ;( .

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door miereneter op 12-01-22 14:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Appeltje_1

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 14:41

De ice tea die ik nu drink (ja het is vroeg, had wat suiker nodig ;) ) smaakt naar zeep :r

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 14:47

miereneter schreef:
LiannePuthzy schreef:
De docent die is plofkip letterlijk heeft vertaald naar exploding chicken :Y) :')

_O-

Niet de docent Engels, hoop ik ;( .

[ [url=m/PQ7tkj.jpg]Afbeelding[/url] ]

De studie die ik doe is in het Engels :') maar geen studie Engels

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 14:49

Appeltje_1 schreef:
De ice tea die ik nu drink (ja het is vroeg, had wat suiker nodig ;) ) smaakt naar zeep :r

Ik weet niet hoelaat hey bij jou is, maar hoezo is het te vroeg voor Icetea? Drink je dat normaal op een bepaald tijdstip ofzo?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 14:50

LiannePuthzy schreef:

Dat is weer eens wat anders als Exploding Kittens :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 14:52

M_D_H schreef:
Dat is weer eens wat anders als Exploding Kittens :')

Dat ik vanmorgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 14:52

Ongeveer 2 maand geleden zijn wij er achter gekomen dat onze boekhouder een zootje heeft gemaakt van de administratie. Verkeerd inboeken, niet inboeken of gewoon wegschrijven onder privé etc. Nu zijn wij bezig met een andere boekhouder om alles terug op een rijtje te krijgen. 1000+ pagina's moet ik nu handmatig overlopen en kijken wat waar verkeerd is ingeboekt. Hier kan ik zo niet mee lachen... Nieuw boekhouder gaat daarna ook nog eens +- 10 uur nodig hebben (aan €100 per uur...) om alles aan te passen want de huidige boekhouder is erin geslaagd om €13.000 in te hebben ingeschreven als dat wij privé hebben geleend van de zaak op 1 JAAR tijd. Te gek voor woorden gewoon 8)7
Enkele voorbeelden: Uitbetaling loon man aan €1750. Is er €1000 ingeboekt en €750 is genoteerd als privé lening? Maar echt, hoe dan? Man rijd elke maand een €300 op enkel voor de zaak (zijn wagen wordt 0,0 privé gebruikt, op hoogstens uit ons dochter eens uit te halen aan school onderweg naar huis) Volgens de boekhouder is daarvan maar €75 zakelijk en de overige €225 zullen wij wel privé hebben verreden en dat boekt hij dan in als lening. Echt joh, wij betalen er dik voor dat alles in orde is en dan kom je achter zoiets.

Thank god overigens dat wij er nu zijn achter gekomen en niet pas binnen enkele jaren.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 15:00

fohadie schreef:
Appeltje_1 schreef:

Ik weet niet hoelaat hey bij jou is, maar hoezo is het te vroeg voor Icetea? Drink je dat normaal op een bepaald tijdstip ofzo?

Nee ik drink het sowieso niet veel. Maar eigenlijk vind ik het persoonlijk (voor mezelf) niet kunnen voor 17.00 ofzo :') Heel gek, ik weet het. Maar zo ben ik :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 15:22

Captain schreef:
Ik wel. :) Als je ergens commentaar op hebt lijkt het me dat je dat eerst met die persoon zelf bespreekt, desnoods met de teamleider er bij, en bij geen verbetering ga je het hogerop zoeken. Punt is alleen dat zij ten eerste geen idee heeft wat wij wel en niet doen (ze is maar bij 1 [***] van dit proces geweest) en ten tweede dit echt totaal haar zaken niet zijn. :') Vanochtend even besproken met de rest van het team en die vroegen zich ook af waar zij zich in hemelsnaam mee bemoeide. :')

Commentaar mag en is goed, kun je alleen maar van leren! Maar zeg het dan tegen die persoon zelf, en niet achter de rug om..

Nou, haar net gesproken en aangegeven dat ik het niet netjes vind dat je dat zo bespreekt, en dat we onze redenen er voor hebben het zo te doen. :') Werd ze toch een partij rood hahaha! Ze heeft haar excuses aangeboden en 'zo bedoelde ze het niet' terwijl meerdere [***] het hebben gehoord, maar oke dat had ik al wel verwacht. :+ In iedergeval uitgesproken en vergeven, hopelijk niet nog eens. Aangegeven dat ze dan echt gerust bij me mag komen voor commentaar, dat ik iets kan veranderen en dat liever heb dan het zo te horen..

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 15:41

DHL die zegt dat ze langs zijn gekomen en pakket hebben afgeleverd, wat niet mogelijk is gezien ik de hele dag in huis ben geweest en onze video deurbel ook geen beweging heeft geconstateerd. Moeeeeilijk irritant.

Edit; DHL zegt dus, dat door drukte je pakket alvast op "bezorgd" kan staan maar het een dag later bezorgd wordt. Uuuuuuh...ze scannen dat ding toch bij bezorging?

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 15:51

Nayomie schreef:
DHL die zegt dat ze langs zijn gekomen en pakket hebben afgeleverd, wat niet mogelijk is gezien ik de hele dag in huis ben geweest en onze video deurbel ook geen beweging heeft geconstateerd. Moeeeeilijk irritant.

Edit; DHL zegt dus, dat door drukte je pakket alvast op "bezorgd" kan staan maar het een dag later bezorgd wordt. Uuuuuuh...ze scannen dat ding toch bij bezorging?

Ik zou eens even bij je buren checken. Bij mij stond ook een keer bezorgd, bleek het bij de buren te liggen. Stond niet in de app, niet in de mail en geen briefje in de bus.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 15:58

Ik liep net het pad van mijn ouders huis af, komt de DHL meneer op mij aflopen; 'alstublieft en een fijne dag' en drukt het pakket in mijn handen. Ik was wel even verbaasd, voor hetzelfde geld was ik gewoon een wasmachine monteur ofzo :')

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 16:02

Toets aan het maken maar hij gaat zo slecht

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 16:03

Amandavd schreef:
Nayomie schreef:

Ik zou eens even bij je buren checken. Bij mij stond ook een keer bezorgd, bleek het bij de buren te liggen. Stond niet in de app, niet in de mail en geen briefje in de bus.

Fijne DHL service:')
Overigens is het ook niet bij de buren afgeleverd. Beetje jammer wel. Nu moeten we dus wachten tot morgen, voor we verder kunnen. >;)

Rytir schreef:
Ik liep net het pad van mijn ouders huis af, komt de DHL meneer op mij aflopen; 'alstublieft en een fijne dag' en drukt het pakket in mijn handen. Ik was wel even verbaasd, voor hetzelfde geld was ik gewoon een wasmachine monteur ofzo :')

Dat is ook wel heel bijzonder ja :')

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 16:07

Dat ik al een maand met een overdracht van een relatief simpele taak bezig ben naar een co-worker in de US maar dat er elke poging weer iets is, waardoor het niet lukt. Vandaag was poging nummer 4 qua meeting en dan reken ik alle berichtjes tussendoor niet mee. Nog niet gelukt |o

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 16:10

fotolijstje schreef:
Toets aan het maken maar hij gaat zo slecht

Een 5,4 gekregen echt net een onvoldoende dus. Nu moet ik herkansen :(

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 16:49

Prikkelbare darm syndroom in combinatie met menstruatie… wat zou het soms toch fijn zijn om een man te zijn :Y)

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 16:52

Captain pluim voor jou.
Heb je goed opgelost.

Ergernis, het is mensen en sommige automobilisten zetten hun verlichting niet aan.
Ergernis 2, afspraken in ziekenhuizen die altijd uitlopen.

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 17:07

Nayomie schreef:

Ik vind DHL sowieso een verschrikkelijke bezorgdienst. Al meerdere keren het bericht gehad dat er niemand thuis was, terwijl er bij ons altijd iemand thuis is. Wij wonen aan het einde van een pad, dus we zien ook elke auto rijden die naar ons komt. Ik denk dus dat ze vaak niet eens de moeite nemen het pad op te rijden en gewoon maar neerzetten niemand thuis.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 17:45

"Mijn moeder zei altijd dat het slecht is voor je ogen om in het donker achter de pc te zitten"

Nou mijn moeder zei altijd bemoei je met je eigen zaken, dus opbokken.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-22 17:47

Pijn. Heel veel pijn...
Op een plek waar je echt geen pijn wil...

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 18:41

Ontzettend veel moeite me te concentreren, terwijl ik maandag een deadline heb waar ik nog best wat voor moet doen.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 20:10

Dat mijn ouders niet begrijpen dat als ik mijn oortjes in heb, niet wil praten nu. Ik ben aan het leren laat me met rust :evaw:

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 20:58

Ik zit RoddelPraat te kijken en FunX komt voorbij. Blijkbaar is dat een zender van de NPO. Maar wat doet dat in godesnaam op de radio :?.