Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 20:16

geerte schreef:
Voor alle mensen die graag spellen willen spelen maar niemand hebben.

[BM] Spelletjes spelen omgeving Amersfoort/Utrecht

Wat leuk!

Lous schreef:
Een leuke man is hier ook wel een grote top trouwens. :D

Na 5 jaar nog steeds niks leuks gevonden.

:(:) Ik herken het gevoel. Ik zoek al 35 jaar naar een leuke die kan blijven hangen :+

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 22:17

Ik loop al jaren met nieuwbouwplannen voor mijn kavel, en vandaag gehoord dat mijn plannen financieel haalbaar zijn *\%/* *\%/*
Dus ik ga de gemeente bellen wat mogelijk is op mijn kavel en aannemers bellen voor offertes :#

En lieve santa, dat betekent dus ook liever alleen nuttige en bruikbare dingen (verhuisdozen of een container ofzo :') ) want ik moet nu serieus gaan ontspullen O:).
Maar dan krijg ik tzt, na meer dan 20 jaar, ook eindelijk een echte badkamer *\%/*.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 23:18

Fem schreef:
Fohadie, een tubble is feitelijk een opblaasbaar bad. Je hebt 'm in 2 maten.
Dus dat is niet zoals zo'n klein bad waar je opgevouwen in moet zitten. [ [url=m/xk6IjA.png]Afbeelding[/url] ]
Dit is het grootste formaat. Ik vind het fijner en ruimer dan een normaal bad.

Dat ziet er goed uit! Helaas ook te groot voor de badkamer denk ik, maar ik ga eens googelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 23:42

Roodvos schreef:
Ik loop al jaren met nieuwbouwplannen voor mijn kavel, en vandaag gehoord dat mijn plannen financieel haalbaar zijn *\%/* *\%/*
Dus ik ga de gemeente bellen wat mogelijk is op mijn kavel en aannemers bellen voor offertes :#

En lieve santa, dat betekent dus ook liever alleen nuttige en bruikbare dingen (verhuisdozen of een container ofzo :') ) want ik moet nu serieus gaan ontspullen O:).
Maar dan krijg ik tzt, na meer dan 20 jaar, ook eindelijk een echte badkamer *\%/*.

Wat leuk, gefeliciteerd! *\o/* *\o/* Ga je echt vanaf 0 bouwen, of ga je je huidige huis uitbreiden?

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 23:47

Oh gefeliciteerd Roodvos!
Meedoen aan SS en dan gaan ontspullen _O-
OH ik wil jou als lootje _O-

Lous schreef:

+1!!! <<)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 23:49

_KiMbErLeY_ schreef:

Lous schreef:

+1!!! <<)
Gewoon een doos met een verzendlabel naar je eigen adres geven: "alles wat je niet wilt hebben, mijn kant op aub!" :))

marleen_88

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 06:44

Gefeliciteerd Roodvos. Verhuisdozen best zijn duur en is geen troep. Ik zie mogelijkheden. :')

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 07:05

Unstable unicorns?! <3 <3 Dat klikt leuk!

Wat fijn roodvos! *\o/*

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 07:07

Wat gaaf, Roodvos!

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 07:22

Mkango schreef:
Wat leuk, gefeliciteerd! *\o/* *\o/* Ga je echt vanaf 0 bouwen, of ga je je huidige huis uitbreiden?
De rigoureuze optie: shovel erover en de container in :o. En dan een splinternieuwe erop.

_KiMbErLeY_ schreef:
Ja, lekker handige actie hè :')

Mkango schreef:
Gewoon een doos met een verzendlabel naar je eigen adres geven: "alles wat je niet wilt hebben, mijn kant op aub!" :))
_O-
Je kan dan beter een busje sturen ipv een doos :+

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 07:22

Roodvos, gefeliciteerd! Veel bouwplezier! :D

Ik vind spelletjes ook erg leuk. Unstable Unicorns, Throw, Throw Burrito en exploding kittens heb ik en dat soort spelletjes vind ik wel geinig, net als Cards Against Humanity. Catan is hier ook wel favoriet. Ik heb nog niet enorm veel spellen en ik wil graag uitbreiden.
Dat topic ga ik even onthouden! :o

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 07:34

Degene die een leuke man zoeken - mag ik een mens in een doos stoppen, of is dat mishandeling?
Ik heb een hele leuke broer die al een tijd single is en die wel weer toe is aan een vriendin, huisjeboompjebeestje :') Hij wordt 31 vlak na kerst, heeft een leuke auto, woont alleen, heeft al +10 jaar vast werk en ziet er nog netjes uit ook :j Hij gaat komende winter een kat kopen, hij wordt stilletjes aan eenzaam, dus geen allergische dame aub :') En hij wilt graag kindjes, dat is voor hem wel belangrijk.

Ik heb vorig jaar VTM een mail gestuurd - in plaats van Boer zoekt vrouw, kunnen we ook Broer zoekt vrouw krijgen? Helaas geen antwoord ontvangen :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 07:56

Roodvos schreef:

Aah super! Gefeliciteerd *\o/*
Misschien ook maar een klusjesman voor je inpakken? :D

Spelletjes, altijd leuk! Vooraf vind ik het vaak 'gedoe' maar eenmaal bezig is het toch altijd wel heel gezellig.

Wat een mist ineens he? Ik kreeg vanmorgen echt zo'n 'Sinterklaas komt eraan' gevoel met dit weer.
Ik ben een temperatuurdeken van dit jaar aan het haken en het is toch wel even slikken nu alle warme kleuren definitief zijn opgeborgen. -O- Hoewel ik ook wel heel erg uitkijk naar de knusse dagen.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 08:35

Tancreda4 schreef:
geerte schreef:
Voor alle mensen die graag spellen willen spelen maar niemand hebben.

[BM] Spelletjes spelen omgeving Amersfoort/Utrecht

Wat leuk!

Lous schreef:

Na 5 jaar nog steeds niks leuks gevonden.

:(:) Ik herken het gevoel. Ik zoek al 35 jaar naar een leuke die kan blijven hangen :+

Ik snap dat mannen niet blijven als je ze alleen maar op wil hangen :') _O-

LWDaisy schreef:
Degene die een leuke man zoeken - mag ik een mens in een doos stoppen, of is dat mishandeling?
Ik heb een hele leuke broer die al een tijd single is en die wel weer toe is aan een vriendin, huisjeboompjebeestje :') Hij wordt 31 vlak na kerst, heeft een leuke auto, woont alleen, heeft al +10 jaar vast werk en ziet er nog netjes uit ook :j Hij gaat komende winter een kat kopen, hij wordt stilletjes aan eenzaam, dus geen allergische dame aub :') En hij wilt graag kindjes, dat is voor hem wel belangrijk.

Ik heb vorig jaar VTM een mail gestuurd - in plaats van Boer zoekt vrouw, kunnen we ook Broer zoekt vrouw krijgen? Helaas geen antwoord ontvangen :')

Oh dat is een goede!

Ik heb ook een super leuk en knap broertje.
Hij is pas 23, is nog thuiswonend (niet zo heel vreemd in de huidige maatschappij) en studeert HBO automotive en is heel erg handig :j
Heeft mij deze maand 2000 euro bespaart door de reparatie door hem te laten uitvoeren ipv door de garage.
En hij heeft 2 leuke auto's (al weet je nooit hoe lang die dingen bij hem blijven :') ) hij is super sociaal, spontaan en adrem (daar moet je wel tegen kunnen) en gezien zijn gedram om een neefje of een nichtje weet ik eigenlijk wel zeker dat hij ooit wel kinderen wil :j

Roodvos, wat super fijn zeg!

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 08:59

M_D_H schreef:
LWDaisy schreef:

Oh dat is een goede!

Ik heb ook een super leuk en knap broertje.
Hij is pas 23, is nog thuiswonend (niet zo heel vreemd in de huidige maatschappij) en studeert HBO automotive en is heel erg handig :j
Heeft mij deze maand 2000 euro bespaart door de reparatie door hem te laten uitvoeren ipv door de garage.
En hij heeft 2 leuke auto's (al weet je nooit hoe lang die dingen bij hem blijven :') ) hij is super sociaal, spontaan en adrem (daar moet je wel tegen kunnen) en gezien zijn gedram om een neefje of een nichtje weet ik eigenlijk wel zeker dat hij ooit wel kinderen wil :j

Roodvos, wat super fijn zeg!

Ik voel een nieuw topic opkomen.. Kunnen we onze broertjes daar niet aanbieden? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 09:23

Ik heb af en toe mijn vent wel in de aanbieding? :p nah grapje.. wel een ontzettend braaf paard in de aanbieding, die kan ik ook wel inpakken en kijken of hij past?

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 09:30

Jolien87 schreef:
:')
Die had ik, maar dat bleek na 1,5 jaar relatie helaas toch een kleuter van middelbare leeftijd te zijn _-:( -O-
Dus lief aangeboden <3, maar nee, bedankt Y;(

Bedankt allemaal voor de felicitatie <3

LWDaisy schreef:
Ik voel een nieuw topic opkomen.. Kunnen we onze broertjes daar niet aanbieden? :+
Ik wil helpen tekstschrijven :j

Voor die van LWDaisy: Leuke man met kat zoekt lieve vrouw met poes om samen de kattenbak schoon te maken
:+

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 09:40

Gefelicteerd Roodvos!!

Mijn broer gooi ik er maar even niet in. Moet even bedenken hoe ik een positieve, verkopende tekst over hem ga schrijven :+.

Heeft er iemand een verplegend knappe broer in de aanbieding ? Die kan ik wel gebruiken voor als ik aan mijn chemo begin :9 <<) Die mag dan zeker in mijn pakketje!

ThornForest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 10:21

Wat een leuk avontuur roodvos. Succes!

Ik vind spelletjes ook wel leuk, vooral die je met z’n tweeën kunt doen aangezien we meerendeel van de avonden met z’n tweeën zijn. Die 999 games spreken me ook altijd wel aan. Ik heb buiten Triominos, rumikub en yahtzee nog geen 2 pers. spellen dus dat ligt nog helemaal open. :D

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 10:47

Als er niet goed, mag terug garantie op de broer zit mag je hem meesturen hoor. Maar alleen als hij echt leuks. Ik heb al genoeg gezeik gehad voor een leven lang met mijn ex :')

Spelletjes altijd leuk. Ik heb online een groepje dames leren kennen waarmee ik maandelijks spelletjesavond houd.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 11:02

We hebben er een kitten bij. Hij ziet weinig en zijn tong steekt constant een stukje uit. Dus echt een kneusje. Maar zo grappig.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 11:04

Roodvos schreef:
Jolien87 schreef:
:')
Die had ik, maar dat bleek na 1,5 jaar relatie helaas toch een kleuter van middelbare leeftijd te zijn _-:( -O-
Dus lief aangeboden <3, maar nee, bedankt Y;(

Bedankt allemaal voor de felicitatie <3

LWDaisy schreef:

Voor die van LWDaisy: Leuke man met kat zoekt lieve vrouw met poes om samen de kattenbak schoon te maken

Lijkt me perfect, zo moeten we hem toch aan de vrouw kunnen brengen :D

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 11:29

Lavitabella schreef:
Gefelicteerd Roodvos!!

Mijn broer gooi ik er maar even niet in. Moet even bedenken hoe ik een positieve, verkopende tekst over hem ga schrijven :+.

Heeft er iemand een verplegend knappe broer in de aanbieding ? Die kan ik wel gebruiken voor als ik aan mijn chemo begin :9 <<) Die mag dan zeker in mijn pakketje!

:(:)

LWDaisy schreef:
Roodvos schreef:

Lijkt me perfect, zo moeten we hem toch aan de vrouw kunnen brengen :D

Ik weet niet, die poes klinkt behoorlijk dubbelzinnig :') _O-

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 11:33

rockwitch schreef:
We hebben er een kitten bij. Hij ziet weinig en zijn tong steekt constant een stukje uit. Dus echt een kneusje. Maar zo grappig.
[ [url=m/c760Oo.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3c9knH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/evVvJP.jpg]Afbeelding[/url] ]

<3

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 11:35

rockwitch schreef:
[ [url=m/c760Oo.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3c9knH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/evVvJP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Super cute <3