Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 09:29

Ben je al aan de deur geweest Karuna?
Zij snappen toch ook wel dat dat aangepast moet worden!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 09:32

Ja al twee keer zelfs, -O- de tweede keer met alle info en mijn telefoonnummer op een papiertje gezet en afgegeven ook. Zodat hun monteur me rechtstreeks kan bellen en zij er niet tussen hoeven te zitten voor een afspraak.

Urbanus

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 09:53

En als ze niet mee willen werken heb je pech?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 10:10

Eh ja daar komt het wel op neer dan vrees ik. Ik kan wel blijven vragen maar houd graag contact met hun op orde. Geen idee waarom dit nu zo moeizaam gaat, ik ben er ook verbaasd over. :? daarom wacht ik tot morgen. Dan zijn er vier dagen zodat zede kans krijgen even te bellen.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 10:16

Heel apart Karuna!

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 10:19

Mensen die zichzelf ontzettend zielig vinden en dan met zo'n houding op het werk gaan zitten, verwachten oh en awh van iedereen.
Sorry maar blijf thuis of zet je beste gezicht/beentje voor.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 10:47

Karuna en anders gewoon nog een keer aan de deur en niet weggaan voor je het nummer hebt gekregen

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 11:18

Nou, hij had het wel een ontzettend leuk gesprek gevonden, maar omdat ik niet vers van de opleiding kom zijn ze bang dat ik door mijn werkervaring niet kneedbaar genoeg ben :roll: . En hij is bang dat het type mensen wat in de financiële wereld werkt echt niet bij me past en ik daar niet gelukkig van ga worden. Dat laatste zie ik eerder gebeuren dan dat ze me niet kunnen kneden, maar ik had het erg graag willen proberen. Ach, mijn gevoel over het gesprek was in iedergeval wel kloppend, het is fijn om dat in iedergeval bevestigd te krijgen. Voor vandaag ga ik het even laten rusten, zo lekker zwemmen, en dan gaan we morgen weer aan de gang.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 11:22

Moe moe en moe. Een nacht slapen zou top zijn. Hopelijk kan ik vrijdag voor pillen terecht bij de huisarts...

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 11:29

Karuna, als het fout is gegaan toen je systeem offline was..kan je dan niet gewoon je systeem handmatig offline halen? En dan later weer opstarten en koppelen aan jouw account?
Geen idee of het kan hoor.. maar dat zou je nog kunnen proberen als noodoplossing.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 11:30

Merileth schreef:
Nou, hij had het wel een ontzettend leuk gesprek gevonden, maar omdat ik niet vers van de opleiding kom zijn ze bang dat ik door mijn werkervaring niet kneedbaar genoeg ben :roll: . En hij is bang dat het type mensen wat in de financiële wereld werkt echt niet bij me past en ik daar niet gelukkig van ga worden. Dat laatste zie ik eerder gebeuren dan dat ze me niet kunnen kneden, maar ik had het erg graag willen proberen. Ach, mijn gevoel over het gesprek was in iedergeval wel kloppend, het is fijn om dat in iedergeval bevestigd te krijgen. Voor vandaag ga ik het even laten rusten, zo lekker zwemmen, en dan gaan we morgen weer aan de gang.

Duidelijk dat je daar als persoon niet in het team past. Op naar een fijn team!

MarlindeRooz schreef:
Moe moe en moe. Een nacht slapen zou top zijn. Hopelijk kan ik vrijdag voor pillen terecht bij de huisarts...

:(:)

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 11:42

Dat ik ongesteld moet worden en gigantische zware koppijn heb.. net een power-nap gedaan en met ogen dicht lijkt 't alsof ik in de disco ben, zoveel kleuren dat ik zie.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 12:02

PineApple schreef:
Karuna, als het fout is gegaan toen je systeem offline was..kan je dan niet gewoon je systeem handmatig offline halen? En dan later weer opstarten en koppelen aan jouw account?
Geen idee of het kan hoor.. maar dat zou je nog kunnen proberen als noodoplossing.

Dat is dus een probleem. Mijn systeem is bij mij offline maar bij hun niet. Daar ben ik maandag groot deel van de dagmee bezig geweest met de technische man van mijn installateur. Ingelogd op ip adres nivo maar zelfs dan lukt het niet. :n hun router is zo goed beveiligd en dichtgezet. Mogelijk wachtwoord van mijn omvormer verandert ook door hun monteur.

De ontkoppeling kan alleen via hun router en hun wachtwoorden. Inmiddels de buurvrouw gesproken, die kwam thuis toen ik voor bezig was, maar eh er is niet gebeld want zij zien hun eigen systeem dus is er geen noodzaak de monteur te bellen. Maar dat even aan mij doorgeven was ook niet nodig. Naam was onbekend ik moet wachten op de buurman dan.

Ik heb weer doorgegeven bel of geef de naam van de monteur door want alleen hij kan het oplossen en mij ontkoppelen van jullie router. Ik ben nog veel verbaasder nu en zal geduld moeten hebben vrees ik.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 14:11

Aan mijn buren die hun hond van +- 8 jaar een stroomband om doen tijdens het wandelen omdat hij anders "niet luistert, maar tegelijkertijd ons bekritiseren omdat Zhiva (net een jaar) aan het leren is om niet uit te vallen. Nu doet ze het echt een stuk minder en ze leert steeds meer. Maar dan ons bekritiseren terwijl ze zelf niks met training doen alleen met een stroomband. En gebruiken die overigens ook niet eens correct.

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 14:23

Nayomie schreef:
Aan mijn buren die hun hond van +- 8 jaar een stroomband om doen tijdens het wandelen omdat hij anders "niet luistert, maar tegelijkertijd ons bekritiseren omdat Zhiva (net een jaar) aan het leren is om niet uit te vallen. Nu doet ze het echt een stuk minder en ze leert steeds meer. Maar dan ons bekritiseren terwijl ze zelf niks met training doen alleen met een stroomband. En gebruiken die overigens ook niet eens correct.

Ugh zijn die dingen nu nog steeds niet illegaal??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 14:24

M'n verstandskiezen rotten weg en heb een trauma aan plaatselijke verdoving en trekken. Verwijzing was doorgestuurd ik bellen voor een afspraak. Kan het pas september. Dus ik moet nog even dood leuk een week of 8 met pijn zitten. En dan zijn het er nog maar 2 die er uit moeten aangezien 1 gewoon langzaam afbreekt. Eten kan ik straks gewoon niet echt niet meer hoor. Jesus zeg, kan nooit eens gewoon snel geregeld zijn daar.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 14:33

SinneJ schreef:
Nayomie schreef:

Ugh zijn die dingen nu nog steeds niet illegaal??

Ja, sinds begin deze maand. Het wordt zelfs onder misdrijf geschaald. Maar dat gepiep van die hond doet me echt zeer. -O-

Edit: dacht ik. Was de bedoeling dat het in zou gaan. Not sure anymore.
Laatst bijgewerkt door Nayomie op 21-07-21 14:36, in het totaal 1 keer bewerkt

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 14:35

Hoefsmid geblesseerd. Enorm vervelend voor hem, hopelijk knapt hij snel op.

Maar hij komt dus elke week op stal, waardoor wij gewoon ergens een keer bellen, voicemail inspreken of hij komende keer paard wil bekappen en dan alleen hoeven te zorgen dat ze op stal staat. Nu kregen we nummers door van 2 anderen. De 1e heeft het te druk, de andere is op vakantie. :+ Nog een paar gebeld en uiteindelijk 1 die volgende week ergens kan maar nog geen dag weet.

Duimen dat Hoefsmid er bovenop komt want makkelijk is een ander vinden dus niet :=

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 14:45

Steekvliegen/wespen -O- net nogal lastig gevallen op buitenrit :=

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 14:57

Ik dacht,even ma bellen wat het recept van haar bonensalade is.O,nee |(

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 14:58

DigiD |o. Niet eens voor mij, maar voor mijn vader. Oh en de eindeloze keuzemenu's bij DUO.

Britta31 schreef:

Dikke knuffel :knuffel: :knuffel:

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 15:03

Britta31 schreef:

Ook van mij een dikke knuffel :knuffel:

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 16:03

Nayomie schreef:

Ik zou hier mooi de dierenpolitie op af sturen!
Verschrikkelijk voor dat arme dier. ;(

Sterkte Britta31. :(:)

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 16:29

Datum niet goed in de gaten gehouden en nu is mijn zalm bedorven. -O- Ik had er juist zo'n zin in.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 16:31

marley93 schreef:
Datum niet goed in de gaten gehouden en nu is mijn zalm bedorven. -O- Ik had er juist zo'n zin in.

Oh ik haat dat als je je ergens op verheugt qua eten en het dan over datum is of spontaan opgegeten door een familielid / huisgenoot :')