Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Merileth schreef:Nou, hij had het wel een ontzettend leuk gesprek gevonden, maar omdat ik niet vers van de opleiding kom zijn ze bang dat ik door mijn werkervaring niet kneedbaar genoeg ben. En hij is bang dat het type mensen wat in de financiële wereld werkt echt niet bij me past en ik daar niet gelukkig van ga worden. Dat laatste zie ik eerder gebeuren dan dat ze me niet kunnen kneden, maar ik had het erg graag willen proberen. Ach, mijn gevoel over het gesprek was in iedergeval wel kloppend, het is fijn om dat in iedergeval bevestigd te krijgen. Voor vandaag ga ik het even laten rusten, zo lekker zwemmen, en dan gaan we morgen weer aan de gang.
MarlindeRooz schreef:Moe moe en moe. Een nacht slapen zou top zijn. Hopelijk kan ik vrijdag voor pillen terecht bij de huisarts...
PineApple schreef:Karuna, als het fout is gegaan toen je systeem offline was..kan je dan niet gewoon je systeem handmatig offline halen? En dan later weer opstarten en koppelen aan jouw account?
Geen idee of het kan hoor.. maar dat zou je nog kunnen proberen als noodoplossing.
Nayomie schreef:Aan mijn buren die hun hond van +- 8 jaar een stroomband om doen tijdens het wandelen omdat hij anders "niet luistert, maar tegelijkertijd ons bekritiseren omdat Zhiva (net een jaar) aan het leren is om niet uit te vallen. Nu doet ze het echt een stuk minder en ze leert steeds meer. Maar dan ons bekritiseren terwijl ze zelf niks met training doen alleen met een stroomband. En gebruiken die overigens ook niet eens correct.
SinneJ schreef:Nayomie schreef:Aan mijn buren die hun hond van +- 8 jaar een stroomband om doen tijdens het wandelen omdat hij anders "niet luistert, maar tegelijkertijd ons bekritiseren omdat Zhiva (net een jaar) aan het leren is om niet uit te vallen. Nu doet ze het echt een stuk minder en ze leert steeds meer. Maar dan ons bekritiseren terwijl ze zelf niks met training doen alleen met een stroomband. En gebruiken die overigens ook niet eens correct.
Ugh zijn die dingen nu nog steeds niet illegaal??
Nayomie schreef:Aan mijn buren die hun hond van +- 8 jaar een stroomband om doen tijdens het wandelen omdat hij anders "niet luistert, maar tegelijkertijd ons bekritiseren omdat Zhiva (net een jaar) aan het leren is om niet uit te vallen. Nu doet ze het echt een stuk minder en ze leert steeds meer. Maar dan ons bekritiseren terwijl ze zelf niks met training doen alleen met een stroomband. En gebruiken die overigens ook niet eens correct.