Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 12:44

mirna6308 schreef:
Hier voor het laatst 3 maand geleden wat verkocht... heb er genoeg op staan voor weinig... ik set er nu meer op, mischien dat dat helpt? Ik wil er ook wel van af!
Iemand mischien wat tips?
https://www.vinted.fr/member/36362117-mirna61091

Je foto's zijn wat rommelig. Ik zou alleen foto's maken op een goed vlak oppervlak en met goed licht. Zorg ervoor dat items er helemaal op staan, dus niet vouwen. Je kunt foto's ook roteren als je er op klikt (dat kun je nu nog doen als je het item bewerkt).

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 17:51

De bestelling is zojuist door Vinted geannuleerd en ik heb een feedback kunnen achterlaten, gelukkig!

Lotus83

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 18:03

Ik heb flinke problemen met Homerr op het moment.

Ik had zelf iets verstuurd. Nooit aangekomen, uiteindelijk officieel kwijt en zowel koper als ik geld terug.

Zelf bijna 3 weken geleden iets gekocht en is verstuurd met Homerr.
Het komt niet aan bij pakketpunt

Ben klaar met Homerr en zal er ook geen gebruik meer van maken. -O-

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 19:02

Nooit problemen gehad met homerr

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 19:25

Hier soms wat traag(lees, kleine 2 weken), maar voor de rest nooit iets voorgehad.
Voor de rest vind ik het nog steeds best kalm qua verkoop.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 19:26

Ik was op Vinted vakantie, dus hier was het ook rustig. :P Binnenkort maar weer eens moed verzamelen om wat spullen uit te zoeken...

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 19:30

Ik zit in een Homerr vrije zone :+

Wel sinds kort alle andere verzenders op loopafstand. Alleen postnl is wat verder maar zou lopend wel kunnen. Fijn straks met de kinderwagen pakketjes wegbrengen. Nu even zo beperkt in mobiliteit dat ik op Vinted vakantie ben.

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 23:28

Lotus83 schreef:
Ik heb flinke problemen met Homerr op het moment.

Ik had zelf iets verstuurd. Nooit aangekomen, uiteindelijk officieel kwijt en zowel koper als ik geld terug.

Zelf bijna 3 weken geleden iets gekocht en is verstuurd met Homerr.
Het komt niet aan bij pakketpunt

Ben klaar met Homerr en zal er ook geen gebruik meer van maken. -O-

Ow, ik hoop toch dat mijn pakketje uit Frankrijk gewoon aankomt. Dat is ook via Homerr verstuurd.

Inmiddels ben ik ook verslingerd geraakt aan Vinted. Ben nu mijn kast aan het uitpluizen zodat ik er zelf ook iets kan verkopen in plaats van alleen maar geld uit te geven O:)

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 05:25

https://www.vinted.fr/member/28858515-parjustme

Leuk leuk leuk, ik ben ook vinted verslaafd, en met een kleine baby is dat super handig. Hier de halve kledingkast van mijn moeder gekregen om erop te gooien. Maar volgens mij heeft iedereen nog vakantie, normaal verkoop ik heel veel en nu is het echt rustig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 08:20

Ik heb gisteren weer eens wat verkocht, was echt weken geleden. Dat pakje breng ik vanmiddag gelijk weg. Ook via Homerr, dat wordt afwachten hoe snel het gaat zo te horen. Al is het de vorige keren gewoon goed gegaan.

Had tijdje terug iemand die vroeg of ik naast een shirtje nog ander paardenspul had. Ja, ik heb nog 2 zadels te koop... Maar die staan niet op vinted. Ik wil gerust wel foto's maken als ik een keer de kans krijg, maar tegelijk vraag ik me ook af: hoe pak je dat dan aan? Want dit zijn géén zadels die onder €1200-1500 weg gaan. (Eentje is zo goed als nieuw zelfs).

dell_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 18:18

Hoe verpakken jullie kleding wat je verkoopt?

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 18:46

wij gebruiken polybags, maar die gebruiken we ook voor ons bedrijf dus die hebben we toch al.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 18:52

Hier alles wat ik op dat moment in huis heb, ene keer een doos andere keer een bubbeltjes enveloppe. Ik ben ook wel eens gierig en gebruik de verpakking van het pakketje wat ik net ontvangen heb. :')

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 18:56

Hier altijd récup dingen, dozen van ontvangen pakjes, cornflakes dios, inlegkruisjesdoos, vaatwastablettendoos,… alles wat hergebruikt kan worden

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 18:58

Ik herbruik enveloppen, doosjes en bags van bestellingen. Ik verzend genoeg en beter voor het mileu

dell_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 19:09

Ow wat goede ideeën allemaal thanks

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 19:11

Tracking van Homerr update ook niet meer.
Contact opgenomen met Vinted maar ze hebben nog tot 25 augustus en pas dan kan onderzoek gestart worden.

Het is al vanaf eind Juli onderweg..
Heel jammer want ik had een hele leuke bundel gekocht. -O-

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 19:15

hier ook eentje die al enorm lang onderweg is met homerr... kreeg al 2x een mail met 'excuses dat uw pakket langer onderweg is dan voorzien', maar voorlopig blijft hij dus nog steeds onderweg.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 22:57

Ik gebruik ook allerlei doosjes. Doosjes van de cornflakes, crackers, etc. Of doosjes van dingen die ik heb besteld, die hergebruik ik weer. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-21 13:30

Ik heb nu iemand die niet heeft verzonden heeft. Koop is geannuleerd, verkoper heeft een automatische slechte review. Nu krijg ik een berichtje dat ze problemen had om het label af te drukken en of ik het opnieuw wil kopen? Ik denk dan: Laat dat dan even weten in de dagen die zijn voorbij gegaan…

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-21 15:03

Ik (her)gebruik ook vanalles. Doosjes, plastic zakjes, noem maar op. Dozen van grotere pakketjes houden we weleens zelf om oud papier in te verzamelen voor de ophaling.
Mijn pakjes voorzie ik wel ook altijd van een laagje pakpapier. Dus bijvoorbeeld een zakje of enveloppe of doosje, dat plak ik stevig dicht en daar dan nog een laagje papier omheen, ook goed dichtgekleefd. Of zoals onlangs een plastic zakje met daar nog 2 grote bruine enveloppes overheen en stevig voorzien van tape. Als er eens wat blijft haken wegens wat grof behandelen is niet gelijk de gehele verpakking naar de vaantjes.

Heb gisteren wat verzonden met Homerr, eens afwachten dan maar hoe lang dat onderweg gaat zijn. Blijkbaar zijn ze niet de snelste als ik het hier zo lees :=

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-21 18:06

Pmarena kun jij mij helpen ik moet weer Mijn Id laten zien en wordtconstant geweigerd.
Ik weet niet wat ik moet doen, wil mijn geld

Jij had zelfde en iets gedaan je hebt het uitgelegd maar ik snap het niet kun jij mij pb’en of anderen waarbij het wel gelukt is en hoe

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 09:00

Ik heb gewoon een klein stukje papier afgescheurd. Daarop "KOPIE" gezet (KOPIE VOOR VINTED" had beter geweest eigenlijk) en dat er zó opgelegd dat de belangrijke gegevens wel nog zichtbaar waren.

Dat werd gewoon geaccepteerd :)

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 09:40

Je hebt ook een app op je telefoon van de overheid. Kun je een ‘foto’ maken van je paspoort en komt er automatisch een watermerk op!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 10:06

Flying_Angel schreef:
Je hebt ook een app op je telefoon van de overheid. Kun je een ‘foto’ maken van je paspoort en komt er automatisch een watermerk op!

Deze app wilde ik net aanraden. Werkt top!