Heb ook wat twijfelgevallen. Dus die kan ik ook mooi even delen hier!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Felien_Kyra schreef:Ik heb mijn kleding al even binnen. Was echter bij mijn vriend bezorgd waardoor ik de kleding pas gisteren heb kunnen passen. Ik zal even foto's maken vandaag van wat ik hou. De kleding die ik niet hou is ook niet echt iets om op het internet te zetten haha.... Topjes die niet goed aansloten (je kon iets te veel zien zegmaar), jurkjes waar het ondergoed doorheen scheen

en vind het zelf lastig omdat ik normaal hele andere jurkjes etc draag.
Felien_Kyra schreef:Felien_Kyra schreef:Ik heb mijn kleding al even binnen. Was echter bij mijn vriend bezorgd waardoor ik de kleding pas gisteren heb kunnen passen. Ik zal even foto's maken vandaag van wat ik hou. De kleding die ik niet hou is ook niet echt iets om op het internet te zetten haha.... Topjes die niet goed aansloten (je kon iets te veel zien zegmaar), jurkjes waar het ondergoed doorheen scheen
Oke komt het:
Zeker houden:
[ [url=m/Wp5Y3f.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iSXfjD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pluolY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Twijfel:
[ [url=m/FGsxE1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oZNY7t.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met riempje voor t idee (moet ik dan nog even mooi riempje voor halen)
[ [url=m/NkoIpZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KQdsVv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xeG2Ii.jpg]Afbeelding[/url] ]
Twijfel is er vooral door verschillende meningen van mensen om me heenen vind het zelf lastig omdat ik normaal hele andere jurkjes etc draag.
Vajramani schreef:ik mag altijd zo graag in dit topic kijken. Nog nooit zelf wat besteld.
Felien: mag ik wat zeggen over dat gestreepte jurkje. Staat je leuk, maar er is iets waar ik me aan zou storen (bij veel kleding met streep/ ruit). Dat de strepen niet gelijk doorlopen. Met riem zie je het minder, maar zonder riem vind ik het vreselijk. Misschien ben ik daarin een zeur.
.

..... Heel jammer dat de blauwe schoenen niet lekker zaten en ik vond de jurk ook erg leuk, maar die zat echt niet goed.
Tanya schreef:Had je specifiek om blauwe items gevraagd? Haha. Heb je een aanfoto van die blouse?
. Ik zal vanavond even een aanfoto maken van de blouse (je bedoelt de blauwe van de bovenste rij toch?). turtlelito schreef:Tanya schreef:Had je specifiek om blauwe items gevraagd? Haha. Heb je een aanfoto van die blouse?
Haha, blauw is wel hetgeen ik heel vaak draag, maak ik had deze keer specifiek om iets 'anders' gevraagd. Qua kleur is dat dus niet heel erg gelukt. Ik zal vanavond even een aanfoto maken van de blouse (je bedoelt de blauwe van de bovenste rij toch?).