Personal shopper van Zalon!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Felien_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 09:56

Ik heb mijn kleding al even binnen. Was echter bij mijn vriend bezorgd waardoor ik de kleding pas gisteren heb kunnen passen. Ik zal even foto's maken vandaag van wat ik hou. De kleding die ik niet hou is ook niet echt iets om op het internet te zetten haha.... Topjes die niet goed aansloten (je kon iets te veel zien zegmaar), jurkjes waar het ondergoed doorheen scheen :')

Heb ook wat twijfelgevallen. Dus die kan ik ook mooi even delen hier!

Felien_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 16:58

Felien_Kyra schreef:
Ik heb mijn kleding al even binnen. Was echter bij mijn vriend bezorgd waardoor ik de kleding pas gisteren heb kunnen passen. Ik zal even foto's maken vandaag van wat ik hou. De kleding die ik niet hou is ook niet echt iets om op het internet te zetten haha.... Topjes die niet goed aansloten (je kon iets te veel zien zegmaar), jurkjes waar het ondergoed doorheen scheen :')

Oke komt het:

Zeker houden:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Twijfel:
Afbeelding

Afbeelding

Met riempje voor t idee (moet ik dan nog even mooi riempje voor halen)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Twijfel is er vooral door verschillende meningen van mensen om me heen :j en vind het zelf lastig omdat ik normaal hele andere jurkjes etc draag.

Anoniem

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 17:03

Het rokje, jasje en shirtje vind ik niet zo leuk persoonlijk. De stoppen jumpsuit mwa en de rest erg leuk! Vooral die gestreepte met dat riempje :)

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 17:23

Felien_Kyra schreef:
Felien_Kyra schreef:

Oke komt het:

Zeker houden:
[ [url=m/Wp5Y3f.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/iSXfjD.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/pluolY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Twijfel:
[ [url=m/FGsxE1.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/oZNY7t.jpg]Afbeelding[/url] ]

Met riempje voor t idee (moet ik dan nog even mooi riempje voor halen)
[ [url=m/NkoIpZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/KQdsVv.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/xeG2Ii.jpg]Afbeelding[/url] ]

Twijfel is er vooral door verschillende meningen van mensen om me heen :j en vind het zelf lastig omdat ik normaal hele andere jurkjes etc draag.

Dat stippepakje vind ik echt geweldig! Staat je ook goed!

Eleeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 17:39

outfit met het jasje vind ik minder staan de rest staat je prachtig.
Oranje achtige jurkje is mijn favoriet, oh ja ook het stippending.

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 08:44

Mooie outfits! Vind ook die met het jasje het minst, maar dat is ook persoonlijk smaak denk ik. Ik ben niet zo van de spijkerjasjes.

Heb ook een nieuwe box bestelt. De vorige was leuk, maar heb veel terug gedaan omdat het toch niet echt mijn ding was. Dus probeer het nog een keer en ben erg benieuwd wat er dit keer in zit.

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 21:46

ik mag altijd zo graag in dit topic kijken. Nog nooit zelf wat besteld.
Felien: mag ik wat zeggen over dat gestreepte jurkje. Staat je leuk, maar er is iets waar ik me aan zou storen (bij veel kleding met streep/ ruit). Dat de strepen niet gelijk doorlopen. Met riem zie je het minder, maar zonder riem vind ik het vreselijk. Misschien ben ik daarin een zeur.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 22:18

Ik vind de oranje jurk het leukst eigenlijk

Myka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 22:19

Vajramani schreef:
ik mag altijd zo graag in dit topic kijken. Nog nooit zelf wat besteld.
Felien: mag ik wat zeggen over dat gestreepte jurkje. Staat je leuk, maar er is iets waar ik me aan zou storen (bij veel kleding met streep/ ruit). Dat de strepen niet gelijk doorlopen. Met riem zie je het minder, maar zonder riem vind ik het vreselijk. Misschien ben ik daarin een zeur.

Het was me niet opgevallen, maar nu zou ik het ook niet meer kunnen handelen haha. :')

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 10:19

Ik sta op het punt om weer een box te bestellen. Heeft iemand misschien nog een kortingscode (die niet aan een bepaalde stylist is gekoppeld, ik wil graag bij mijn styliste Kim blijven)?

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 07:25

Mijn APK keuring voor de auto viel mee, dus ik heb een nieuwe box voor mezelf besteld. Heb nu Noortje als styliste. Ben benieuwd :D.

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 10:53

Bij mij ook weer een box onderweg! Ik heb deze keer aangegeven dat het wel wat spannender mag. Eerste preview was leuk, maar niet echt spannend, dus dat aangegeven in de feedback. Ik kreeg een reactie terug dat ze wat apartere items zou toevoegen, dus ik ben heel benieuwd!

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 15:10

Ik wilde een nieuwe box bestellen, maar krijg enkel stylisten om uit te kiezen die of hier al (negatief) genoemd zijn, of die mij gewoon écht niet aanspreken -O-

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-20 23:27

mijn stylist zei twee dagen terug dat ze ‘morgen’ aan mn box ging. heb nog nooit zo vaak m’n mail gechecked voor mn preview. Ik wil hem niet missen, maar de mails van zalon komen zo vaak in ongewenst

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 18:12

Ik heb mijn uiteindelijke preview binnen. Heb geen foto's van de items die ik heb geweigerd. Ben er blij mee, super benieuwd hoe alles gaat staan.
Ik had aangegeven dat ik classy kleding wil voor op werk, maar met een opvallend randje. Denk dat dat zeker is gelukt, wat vinden jullie?

Ik had alleen wel aangegeven dat ik het liefst niet te dure artikelen wilde, maar de eerste 2 jurkjes zijn allebei 80 euro. Dan moeten ze wel héél leuk zijn wil ik die houden, haha. Maar ik geef het een kans.
Afbeelding

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 20:14

O wat een leuke kledingbox! Ben benieuwd hoe het je staat!!

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 20:35

Oh wat heerlijk kleurig! Ik vind het niet per se classy trouwens, maar wel heel erg leuk!

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 23:40

Ik heb inmiddels ook mijn box binnen gekregen (heel snel dit keer!)
Dit was de totale zending (al aangepast nadat ik bij de preview wat dingen had geweigerd)
Afbeelding

Ik heb het witte gebreide shirt (tweede van links 1ste rij), blauwe blouse (middelste 1ste rij), gestreepte shirt (tweede van rechts 2de rij) en de knalblauwe broek van de onderste rij gehouden. Rest paste niet lekker of waren items die ik echt niet vaak zou dragen. Bovendien zaten er behoorlijke prijzige zaken bij, totale waarde van de box was meer dan 1000 euro :$ ..... Heel jammer dat de blauwe schoenen niet lekker zaten en ik vond de jurk ook erg leuk, maar die zat echt niet goed.

Inmiddels ook supersnel een nieuwe selectie n.a.v. mijn 'afgekeurde items'. Die is nu naar mij onderweg. Niet heel spannend eerlijk gezegd, maar we gaan het zien.

Afbeelding

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 08:33

Had je specifiek om blauwe items gevraagd? Haha. Heb je een aanfoto van die blouse?

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 10:47

Tanya schreef:
Had je specifiek om blauwe items gevraagd? Haha. Heb je een aanfoto van die blouse?

Haha, blauw is wel hetgeen ik heel vaak draag, maak ik had deze keer specifiek om iets 'anders' gevraagd. Qua kleur is dat dus niet heel erg gelukt :D . Ik zal vanavond even een aanfoto maken van de blouse (je bedoelt de blauwe van de bovenste rij toch?).

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 11:08

turtlelito schreef:
Tanya schreef:

Haha, blauw is wel hetgeen ik heel vaak draag, maak ik had deze keer specifiek om iets 'anders' gevraagd. Qua kleur is dat dus niet heel erg gelukt :D . Ik zal vanavond even een aanfoto maken van de blouse (je bedoelt de blauwe van de bovenste rij toch?).

Ja!

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 20:28

Tanya schreef:

Afbeelding

Afbeelding

Mmmm, moet nog even oefenen op de 'aanfoto's' geloof ik. Hij is veel feller dan hij hier overkomt.

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 20:33

Oh die is wel heel mooi en staat je goed!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 10:50

Box al binnen!

Afbeelding
Afbeelding
Maxi dress. Toffe print, lekkere stof. Alleen hij trekt wat bij mijn bovenlichaam (daardoor staat er ook een stukje open wat je op de foto niet zo ziet) en 72 euro vind ik wel duur.

Afbeelding
Rok en topje. Rok zit ergggg strak bij mijn taille, krijg er een beetje buikpijn van. Shirtje opzich leuk, mooie kleur en kleedt af, maar vrij simpel en zoiets kan ik ook ergens goedkoper halen voor dezelfde kwaliteit.

Afbeelding
Rok en turtleneck. Turtleneck zit heel erg strak bij mijn nek helaas. Ik vind de rok fantastisch! Maar....

Afbeelding
Ik pas er bijna 2 keer in. Veel te groot. Ik ga kijken of die er nog een maat kleiner is maar ik vrees van niet.

Afbeelding
Shirtje nog een keer met een rok van mezelf

Afbeelding
Ik was bang dat ik verliefd zou worden op dit jurkje, maar ‘gelukkig’ staat hij niet Zo mooi. Toffe kleur, fijn stofje, maar op sommige plekken zit hij echt te los. Decolleté is ook open vallend en niet zo geschikt voor werk. Plus 80 euro, dat wil ik alleen aan een jurkje uitgeven als hij echt fantastisch is.

Afbeelding
Leuk jurkje, maar veel te groot. Je ziet het niet op de foto maar hij zou minimaal een maat kleiner mogen. En weer 80 euro.

Afbeelding

Afbeelding
Heel leuke blouse! Deze twijfel ik over om te houden, eigenlijk alleen door de prijs (55euro)

Wat vinden jullie? Wat zou je houden of terugsturen?

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 11:34

Jammer dat het net te groot of te klein valt want de kledij op zich staat je erg goed! Ik vind alles leuk. Nu ja, je hebt ook een prachtfiguur hoor!
De blouse vind ik ook leuk, zo een keertje wat anders. Erg goedkoop is hij niet dus dat blijft aan jou om uit te maken wat je wil spenderen.