Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 09:05

Gini schreef:
Zoveel geld voor een ding dat water warm maakt. Er zijn ook heel veel andere dingen die water warm maken die niet zoveel kosten. Het is een keukenapparaat. Niemand onder een bepaalde leeftijd gaat jou een compliment geven omdat je zo een mooie fluitketel op je kookplaat hebt staan hoor.

Ik wel. Ik heb m zelf ook. En ik ben geen 80.

Gini

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 09:08

Omdat je net dezelfde hebt, dan ga je daar op inspelen van: heeeee, die heb ik ook, leuk he! Die mensen moeten elkaar natuurlijk steunen om te verantwoorden dat ze allemaal zo een dure aankoop gedaan hebben. Dat is nog iets anders als een 'out of the blue'-compliment krijgen. :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 09:10

Gini schreef:
Omdat je net dezelfde hebt, dan ga je daar op inspelen van: heeeee, die heb ik ook, leuk he! Die mensen moeten elkaar natuurlijk steunen om te verantwoorden dat ze allemaal zo een dure aankoop gedaan hebben. Dat is nog iets anders als een 'out of the blue'-compliment krijgen. :D

Knap staaltje krom banketstaaf wat recht is :D. Een compliment is een compliment.

Al zou ik als ik black_kelpie was de fluitketel niet kopen.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-20 09:47

Gini schreef:

Hahaha, Team Verspilling United!

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 10:16

black_kelpie schreef:
Roodvos schreef:
De waterkoker hoeft toch ook niet op het aanrecht te staan?

Kleine keuken + graag koken = alle kastjes ramvol. Daarbij gebruik ik hem zeker 4x per dag, meestal vaker.

Nou ja, ik heb dus ook echt een hele kleine keuken. Sterker nog, ik kan de waterkoker niet eens op het aanrecht kwijt.
Dus ik heb een klein boekenkastje in de keuken waar de waterkoker en het koffieapparaat bovenop staan.

KarenQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 15:58

Sheran schreef:
Ik denk dat de twee kleuren door het licht komen. Maakt het wel extra cheap.

Nee, op de site staat ook echt dat je een blauwe en een groene krijgt....

En die fluitketel moet je ook weer ergens kwijt als je aan het koken bent! Dan kun je beter gewoon een pan op zetten, want die heb je al en wordt ook prima warm!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-20 16:46

O wauw, whyyy...

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 17:26

Ze hebben niet alleen andere kleuren, ook de vorm is lichtelijk anders :j Ik zou het niet doen.

mikaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 23:08

black_kelpie schreef:
Over een maand krijgen we onze nieuwe keuken, met inductie, en nu heb ik het in mijn hoofd gehaald dat ik een fluitketel wil in plaats van een waterkoker. We hebben maar een klein keukentje, 4 kastjes breed, dus dat scheelt weer plek op het aanrecht.

En dan wil ik dus deze... Maar die prijs :+ Help!

[ [url=m/u9oIel.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gewoon doen. Zijn hun geld echt waard :D

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 23:17

Ik mag dit topic wel :')

KarenQ schreef:
Sheran schreef:
Ik denk dat de twee kleuren door het licht komen. Maakt het wel extra cheap.

Nee, op de site staat ook echt dat je een blauwe en een groene krijgt....

En die fluitketel moet je ook weer ergens kwijt als je aan het koken bent! Dan kun je beter gewoon een pan op zetten, want die heb je al en wordt ook prima warm!

Wacht... Wat zei je daar?!
Dan leg je zo'n geldbedrag ( :oo ) neer. En dan durft het bedrijf je ook nog 2 verschillende items toe te sturen? Wat is dat voor onzin?!
Zelfs met de knutselspullen van de action krijg ik het voor elkaar om twee identieke bloemen met glimmende steentjes te knutselen. Bij de action hebben ze vast ook wel klemmetjes. Dan heb je voor 5 euro en een uurtje knutselen twee betere versiersels dan voor dat absurde bedrag.

En inderdaad... Dan lijkt het nog alsof je als kind met croccs vol versiersels rondwandelt.

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 12:22

Op inductie kookt het water in een fluitketel (of pan) echt snel.
Zelf heb ik die fluitketel ook, maar inmiddels geen inductie meer. Dan duurt 't ff. Geld is die niet waard. Als je 'm gewoon heel mooi vind, zeker kopen. Maar verder zou ik geen rationeel argument weten om zo'n dure te kopen.

Wie praat me af van draafloze oordopjes? Ik luister graag podcast als ik het huishouden doe (verschillende kamers en verdiepingen). Dus leken me zulke oortjes erg handig.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 12:40

Ik weet niet hoe het met jou zit, zelf zou ik die kleine oordopjes waarschijnlijk dezelfde avond al kwijt raken :+

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 12:48

Telpeva schreef:
Ik weet niet hoe het met jou zit, zelf zou ik die kleine oordopjes waarschijnlijk dezelfde avond al kwijt raken :+

Ik kijk naar die plaatjes en ik ben ze al kwijt...

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 13:12

xMarieke schreef:
Zelf heb ik die fluitketel ook, maar inmiddels geen inductie meer. Dan duurt 't ff. Geld is die niet waard. Als je 'm gewoon heel mooi vind, zeker kopen. Maar verder zou ik geen rationeel argument weten om zo'n dure te kopen.

Wie praat me af van draafloze oordopjes? Ik luister graag podcast als ik het huishouden doe (verschillende kamers en verdiepingen). Dus leken me zulke oortjes erg handig.

Ik kan je er niet vanaf helpen, want ze lijken mij ook heel handig. Maar bij de action heb je ook goeie draadloze oortjes zijn rond de 10 euro. Begin daarmee zou ik zeggen kan je zien of het bevalt.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 13:41

xmarritw schreef:
xMarieke schreef:

Ik kan je er niet vanaf helpen, want ze lijken mij ook heel handig. Maar bij de action heb je ook goeie draadloze oortjes zijn rond de 10 euro. Begin daarmee zou ik zeggen kan je zien of het bevalt.

Ik snap dat dit niet het idee is van dit topic maar echt, kopen die AirPods <3 ik hou van die dingen! Eerst ook de goedkope gekocht maar wat een barslechte kwaliteit geluid......

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 13:52

Je ziet er gigantisch debiel uit met die dingen in je oren. Net futuristische verdwaalde oorbellen.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 13:57

Ja inderdaad! Maar als je er dan toch zou kopen, koop er dan deftige. Beter lopen als een verdwaalde Alien en goed geluid, dan die van 10 euro van de action waardoor je een cheap ass wannebe alien bent met crap geluid

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 15:36

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 15:41

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 15:54

Over zulke oordopjes... Op straat bots ik sneller tegen mensen met draadloze oortjes aan omdat ik niet doorheb dat ze muziek of een podcast luisteren en dus minder op de omgeving letten. Mensen met gewone oordopjes zie je zo. Dus wil je awkward momenten vermijden? Koop dan géén draadloze!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 15:56

Iew Star Wars

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 15:57

Lau, nee.
StarWars, ja! Maar dat combineert niet met bedelarmbandjes. Zie jij Princess Leia of Queen/Senator Amidala al met zo'n rinkelend bandje rondlopen? Inderdaad, niet dus.
Hoe cool is de Millenium Falcon als hij zilver en ingelegd met edelstenen is? Niet. Hunk of Junk, weet je nog? Chewbacca met een gat door z'n hoofd zodat hij aan je armband kan hangen? Dat doe je een 230+ jarige Wookie niet aan.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 15:58

Lau07 schreef:
Jongens, help. Ik zit hier echt al meer dan een maand mee in mijn hoofd. |o
https://nl.pandora.net/nl/sieraden/star ... view=false

Huh? Maar dan laat je dus als volwassen stoere vrouw zien dat je niet zonder een extra (starwars)kracht kunt. Waar is die zelfredzaamheid gebleven?

Daarnaast zijn er trouwens genoeg starwars armbandjes voor max 10 euro _O-

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 15:59

Mag ik meepraten? :D

Airpods zou ik ook niet doen. Schrik me altijd dood als mensen aan het bellen zijn met die dingen. "Huh, had je t tegen mij?"

En die armband. Ik vind hem ook lelijk :') Net een snoepketting. En het kost wel wat vaak, kun je beter sparen voor iets wat je écht nodig hebt :j

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 17:56