Oehlala schreef:dan zou ik het gewoon afkappen.
Had ik al gedaan, maar nu ineens krijg ik dus weer een bericht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Isabel schreef:dalena schreef:Ohja sorry, Leusden.
Ben er met mijn hoofd niet meer goed bij!
Wil ik wel doen als het nog nodig is
katja_silke schreef:Tijdje terug zoektocht naar en paard. Liefst een wat ouder paard met veel ervaring zodat we lekker kunnen gaan rijden en we er van kunnen leren!
Na een paar dagen kwam een ontzettend knap paard op ons pad, helemaal ons type, wat we zochten, en binnen ons budget. Enige nadeel was: wij wonen in Friesland en hij stond in Zeeland. Omdat we zo gecharmeerd waren toch maar dat pokke end gereden onder de afspraak dat ze met niemand anders bezig waren over hem. Proefrijden was top, helemaal verliefd. Afgesproken dat wij op de terugrit zouden nadenken en als we thuis waren het zouden laten weten, maar stiekem wisten we eigenlijk al dat we hem heel graag wouden kopen. 15 min nadat we wegreden: 'sorry hij is verkocht'. 5 uur in de auto gezeten voor niks
Gizeppie schreef:katja_silke schreef:Tijdje terug zoektocht naar en paard. Liefst een wat ouder paard met veel ervaring zodat we lekker kunnen gaan rijden en we er van kunnen leren!
Na een paar dagen kwam een ontzettend knap paard op ons pad, helemaal ons type, wat we zochten, en binnen ons budget. Enige nadeel was: wij wonen in Friesland en hij stond in Zeeland. Omdat we zo gecharmeerd waren toch maar dat pokke end gereden onder de afspraak dat ze met niemand anders bezig waren over hem. Proefrijden was top, helemaal verliefd. Afgesproken dat wij op de terugrit zouden nadenken en als we thuis waren het zouden laten weten, maar stiekem wisten we eigenlijk al dat we hem heel graag wouden kopen. 15 min nadat we wegreden: 'sorry hij is verkocht'. 5 uur in de auto gezeten voor niks
Dat is wel het risico van een paard kopen.. Ik heb dat ook wel eens gehad..
upendo schreef:Artikel te koop met duidelijk vermeld in de advertentie dat het een vaste prijs is.
Vragen over artikel qua afmetingen en wat het minimale bedrag is wat ik ervoor wil hebben.
Teruggegeven dat het een vaste prijs is en dat ik dingen voor haar wil opmeten als ze bij koop akkoord gaat met de vaste prijs.
3 berichten later komt dan toch de aap uit de mouw, dikke 30% lager bieden dan mijn vaste prijs...
Aangegeven dat ik er vaste prijs inclusief verzendkosten van wil maken maar dat het niet beter wordt dan dat en dat ik het niet sjiek vindt dat ze toch veel lager biedt.
'Okee mag je vinden, zullen we er dan *15% minder dan vaste prijs inclusief verzendkosten* van maken?'
Nog een keer benoemd dat mijn laagste aanbod vaste prijs inclusief verzendkosten is.
Krijg ik terug, komtie, 'is geen onderhandeling zo..'
NEE WAT SNAP JE NIET AAN VASTE PRIJS??? Dat werd een enkeltje blokkeerlijst.
Daphara schreef:Vandaag een deal af moeten zeggen, omdat de verkoper geen gebruik wil maken van MP betaalverzoek, alleen via gewone bankoverboeking. Zo jammer. Het was een mooie prijs, misschien wel te mooi dan.