Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rennie89 schreef:Nou nog 3 pakketjes zijn retour afzender gegaan. Ben echt pissed. 1 is vermist dus en 3 allemaal retour omdat ze het niet wouden bezorgen schijnbaar. Gaat om een Blokker filiaal waar het bezorgd moest worden. Ik heb 2 van de afzenders gelukkig al kunnen benaderen dat ze een nieuwe sturen, bij 1 moet ik eerst wachten tot ik mijn geld heb om het opnieuw te bestellen en bij 1 is dus een onderzoek ingezet om te achterhalen waar het pakket is want het is niet bezorgd op het adres maar staat wel alszijnde bezorgd. Lekker poedersuiker allemaal.
hebben het gewoon retour gestuurd zonder aan te bieden en 1 is gewoon verdwenen. Uit het onderzoek van DHL kwam ook niks, doeidoei pannen vaan 150 euro
maar ze worden nu wel opnieuw verstuurd.
mis alleen nog een pakket van de Blokker zelf
het droogrek.
daarbij is 1 pakket als bezorgd gezet en is deze dus verdwenen. The_Cat schreef:Niet PostNL maar DPD.
Iemand een idee of ik een klacht kan indienen?
Vorige week moest er een bestelling eindelijk geleverd worden die sinds 2 september 'al in the running was in het systeem'. Eindelijk dan afleverdatum 13 september. Hele dag thuis geweest, niemand aan de deur gehad. Status was nog steeds 'in transit'. Na mails te versturen naar dpd en geen tot vage antwoorden te krijgen. Vandaag gebeld. Wat blijkt, heeft de koerier het pakketje doodleuk ergens bij een of ander bedrijf afgeleverd zo'n 20km verderop zonder dan zelfs te updaten dat het afgeleverd was![]()
Krijg ik dan doodleuk de vraag of ik het daar niet kan gaan halen. Nou nee, ik werk zelfs niet voor dat bedrijf. Lijkt me beetje vreemd. Nu gaan ze dan regelen dat het pakket naar een dpd punt gaat, niet naar mij thuis want dat was geen mogelijkheid. Meestal ben ik enorm geduldig, maar ik stoorde mij eraan dat het dus een week duurt voor iemand mij deftig kan antwoorden, dat het mij dan nog een telefoon van 15 minuten kost aan 0,30 cent en dat ik nu nog eens benzine kan spenderen aan een fout door hun

gelukkig regende het en was ik nog thuis.
, de man zou het vast niet durven ophalen. We hebben het opgelost door het in zwarte folie te wikkelen, leek ons fijner voor de klant.
hwn schreef:Die tijdvakken zijn ook wel een idiote uitvinding vind ik, chauffeur moet maar eens in de file staan, dan schuift heel de boel direct op.