Mavelle schreef:McDonalds hamburgers komen ook niet uit de frituur hoor. Gewoon van zo’n bakplaat.
Echt he

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
chanicha schreef:Net zoals er gestrooid wordt met Narcisme wordt er ook maar rondgestrooid met ADHD.
Kinderen mogen niet gewoon druk zijn en krijgen gelijk een stempel en medicijnen om ze rustig te houden, hoe krijg je gefrustreerde kinderen.
Sanet schreef:Mag ik iedereen die zich niet kan (/wil?) houden aan de dt-regels en zich daarom dyslectisch noemt, aan toevoegen?
VogeltjeM schreef:Mijn unpopular opinion is dat ze vuurwerk hier mogen verbieden voor particulieren, en het net als in België op centrale plaatsen af mogen steken. Hartstikke gezellig, met zn allen naar de vuurwerkshow. En geen oorlogsgebied meer in de straat.
chanicha schreef:Net zoals er gestrooid wordt met Narcisme wordt er ook maar rondgestrooid met ADHD.
Kinderen mogen niet gewoon druk zijn en krijgen gelijk een stempel en medicijnen om ze rustig te houden, hoe krijg je gefrustreerde kinderen.
Pandora2 schreef:Avalanche81 schreef:Voor de mensen die het echt hebben is het vooral naar, want het wordt niet meer serieus genomen.
Precies dit.
Net als ptss. Dat wordt ook te pas en te onpas gebruikt.
Heel triest voor mensen die hier echt aan lijden.
Marjo schreef:chanicha schreef:Net zoals er gestrooid wordt met Narcisme wordt er ook maar rondgestrooid met ADHD.
Ritalin krijgen terwijl je geen ADHD hebt werkt averechts dus daar komen ze snel genoeg achter
LadyMadonna schreef:Maar dat is ook iets he... glad ijs, I know, maar tegenwoordig is álles kwetsen en mag he nergens meer de draak mee steken.
Vroeger waren “we” toch wel harder en konden “we” meer van elkaar hebben
Pandora2 schreef:Avalanche81 schreef:Voor de mensen die het echt hebben is het vooral naar, want het wordt niet meer serieus genomen.
Precies dit.
Net als ptss. Dat wordt ook te pas en te onpas gebruikt.
Heel triest voor mensen die hier echt aan lijden.
chanicha schreef:LadyMadonna schreef:Maar dat is ook iets he... glad ijs, I know, maar tegenwoordig is álles kwetsen en mag he nergens meer de draak mee steken.
Vroeger waren “we” toch wel harder en konden “we” meer van elkaar hebben
Mee eens, allemaal kwetsbare zieltjes tegenwoordig![]()
Ik had een opa die wel van pesten hield en er werd altijd gezegd uitdelen maar ook incasseren en moet zeggen dat ik ook wel van sarcastische grapjes hou
DezeNaam schreef:- Het is LGBT en geen LGBTQAI+. Zal voornamelijk een onpopulaire mening zijn in mijn eigen 'community' dus.