Ik zie het op de radar idd. Het is maar de vraag of hier nog iets komt. Komende uren iig niet. Misschien wat later op de avond. Maar die bui kan dan ook allang weer uitgedoofd zijn...
Hier heeft het onweer ongeveer een uur aangehouden, regenen doet het nog steeds, maar op een aangename manier voor de natuur. De bui was hier in de buurt ontstaan en heeft een 10/15 tal kilometer westelijker voor veel overlast gezorgd. Tunnels staan onderwater, huizen en kelders zijn nat geworden.
Pepperrr
Geplaatst: 17-06-20 19:14
Mijn vriend omg eindhoven was sporten... Buiten
Hier omg Uden een ster in de lucht
Edit: er is hier wel iets aan het ontwikkelen!!
Laatst bijgewerkt door Pepperrr op 17-06-20 19:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Hiraeth
Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-20 19:16
Beter een ster in de lucht...
Ik probeer heel hard even alles te negeren omdat ik deadlines heb, maar er komen echt mooie dingen voorbij deze dagen.
Pepper hier (diep achterhoek) ook zulke luchten. Lekker weer maar wat benauwd bij begin rondje bos. Halfweg bovenstaande lucht ook en een windvlaag terug eerste druppels en scherp gerommel. Benieuwd wat het gaat worden. Gehoord net weer zondag hier extreem slecht nivo groenlo ongeveer. Alles droog gebleven. Altijd fijn om te weten.
Ah ik weet waar het wel naar beneden komt. Een telefoontje stukje westelijker andere kant van de rivier randje vwluwe, daar hoost het staat het blank en dikke hagelstenen. Fotos komen er aan als het goed is.
Hirath die was hier ongeveer ook eerder al. Dat is iets westelijker nu er uit aan het komen.