Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:De reden dat ik nu twaalf kilo kwijt ben is ook niet de mening van anderen. Maar omdat ik mezelf niet "mezelf" voelde in mijn eigen lichaam. Ik voel me beter als ik slanker ben en een gezond gewicht heb. Dat was voor mij de motivatie. Met een andere motivatie was het denk ik ook niet gelukt hoor...Het moet echt uit jezelf komen!
Lau schreef:MarlindeRooz schreef:De reden dat ik nu twaalf kilo kwijt ben is ook niet de mening van anderen. Maar omdat ik mezelf niet "mezelf" voelde in mijn eigen lichaam. Ik voel me beter als ik slanker ben en een gezond gewicht heb. Dat was voor mij de motivatie. Met een andere motivatie was het denk ik ook niet gelukt hoor...Het moet echt uit jezelf komen!
En zelfs dan lukt het soms niet![]()
Maar dat is dan weer mijn lichaam...
xSannee schreef:Je bent een stoer wijf Lau! De foto is gaaf!
San ik vind deze persoonlijk minder dan je andere outfits, maar is een beetje smaak denk ik
Ik heb een nieuwe outfit gescoord! Voor het eerst een jump/playsuit, moest even wennen maar vind deze wel heel tof.
[ [url=m/BLljBS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu ben ik wel zomer-ready met alle outfits haha!
Inney schreef:Jester_ schreef:Op pagina 61 echt heel veel top outfits
De andere paginas ook! Ik hou van crop tops maar vind me er te dik voor helaas
Dit weekend festival weekend dus veel outfits maar helaas me telefoom gejat
Toevallig op defqon geweest? Dan moet je even aangifte doen. De zakkenrollers zijn opgepakt en er zijn meer dan 120 telefoons gevonden.
Yvankaxx schreef:Bedankt voor de lieve reactiesVriendin van mij draagt altijd vintage jurken/rokken, beetje zoals San. Vind dat zo gaaf! Dus ga als ik weer eens een jurk nodig heb ook zoiets bestellen
Wil wel echt wat aan mezelf doen, sowieso voor mijn gezondheid! Ik zal nooit super slank worden, maar maat 40/42 is zeker haalbaar. Ga na de zomer waarschijnlijk beginnen aan zo'n programma dat je onder begeleiding sport en af gaat vallen. Moeders heeft aangeboden dat ze dat voor me wil betalen als ik er echt voor ga (kan dat zelf gewoonweg niet betalen) Maar dat is wel omdat ik het zelf wil, om weer fit te worden en verantwoord weer te kunnen paardrijden.
Sanne; gave playsuit!!
Es_ther schreef:Je blauwe plek matcht met je jurk!
En je jurk staat goed.
MarliesV schreef:San, mooi is je Elsie, prachtige kleur!
Lorette, tof jasje, vind de combi verder mooi, alleen je zwarte riem valt een beetje uit de toon.
lovis schreef:Leuke top marlies
San weer een mooie jurk, blauwe plekken zijn heel herkenbaar heb er momenteel ook weer een aantal op mn benen. Vaak weet ik niet eens hoe ik er aan kom.
Leuke outfit Lorette
Mijn kleding van vandaag:
[ [url=m/8ByxHs.jpg]Afbeelding[/url] ]
KletsKoekje schreef:Wat een mooie outfits weer.
Zo'n broek zou ik niet zo snel kopen zo in de winkel Lisette, maar zo als complete outfit super leuk, zou het zo dragenIk vind combineren wel eens lastig als ik iets zo liggen/hangen in de winkel terwijl je er vaak zulke leuke outfits van kunt maken.
Nieuwe jurk aan. Maxi jurk is uit mijn comfortzone maar voel me er goed in moet ik zeggen.
[ [url=m/DjfHhb.jpg]Afbeelding[/url] ]