Nog zoiets...
Zie dat er wat fout gaat met de link. Heb even een screenshot van de intro gemaakt.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeMolenhoek schreef:https://m.hln.be/nieuws/buitenland/alan ... ~a8418064/
Nog zoiets...
Zie dat er wat fout gaat met de link. Heb even een screenshot van de intro gemaakt.
[ [url=m/yTTTpi.png]Afbeelding[/url] ]
Cayenne schreef:sanso schreef:Ex collega van mij heeft recent zijn tweede ‘oepsje’ gekregen. En na de eerste zaten ze financieël al zwaaaar in de oliebol. Dan denk ik ook bij mijn eigen tja rubbertje was goedkoper.
OeiEn dan maar hopen dat oma en opa bij springen om het nieuwste zonnetje van luiers te voorzien?
RoyceMack schreef:Sizzle schreef:Duidelijk RM, sommige mensen kunnen het hun wergevers heel zwaar maken.
Ik snap de discriminatie naar vrouwen in de vruchtbare leeftijd op zich wel, echter heb ik zulke bedenkingen ook bij andere doelgroepen zoals overgewichtige mannen met een iets te rood gezicht. Ook buitengewoon veel uitval.
Nee je mag niet discrimineren en in een groot internationaal bedrijf mag een baby of hartaanval meer of minder amper een rol spelen, maar voor de kleine ondernemer kan het een hel zijn.
Ik vraag wel naar wat voor hobby's/sporten iemand doet. Als iemand voetbalt, judowt of een andere vechtsport doet vind ik het risico op uitval best fors.. En daar is geen financiering voor.
Maar nu weer lekker ontopic:D
Prairy schreef:Ik zit even te kijken naar verzekeringen, nu zie ik dat Univé aanvullend voor vrouwen ook sterilisatie vergoed, tot max. € 1.250. Mijne kostte geloof ik 1500 euro. Dan ben je al een heel eind
Steeph schreef:Ik had gister mijn raam open staan, waren er op straat twee jongetjes met van die Nerf-pistolen aan het schieten. Schieten er (expres) bij mij een naar binnen.
Mijn collectie Nerf-darts is gestart