Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Esaqar

Berichten: 3179
Geregistreerd: 22-05-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 08:55

App terug...

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 09:02

Dat ik naar de winkel wil en er voor sta maar ik t ongemakkelijk vind om er in me uppie te lopen

Granoek
Blogger

Berichten: 10494
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 09:11

Lau schreef:
hagelslag schreef:
Ik wilna huis, ik wil een nieuwe arm die niet stuk is. Ben het zo spuugzat


:(:)


Dat ik niet weet hoe ik moet liggen, zitten, staan, kruipen, lopen, schuifelen van de buikpijn.

Wel in de gaten houden hoor! Dat was bij mij het begin van een niercrisis brrrr


Ik erger mij aan de mug die me tot 2u30 waller heeft gehouden en er alsnog in geslaagd is me 6 keer te steken.
Ben dan wel weer trots dat ik hem met mijn blote handen vermoord heb :+

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 09:19

Aan de mensen op Amsterdam Centraal die zich op de roltrappen niet aan de regel ‘rechts staan, links gaan’ houden :z

Inujojo

Berichten: 1417
Geregistreerd: 19-06-08
Woonplaats: Glasgow

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 09:24

Aan dat ik mijn jas met mijn paspoort in de zak aan de andere kant van Nederland heb laten liggen. Het was zulk mooi weer, ik had er bij weggaan helemaal niet mee aan gedacht dat ik m'n jas mee had genomen :').

Lau

Berichten: 16684
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 09:24

Adindaa schreef:
Aan de mensen op Amsterdam Centraal die zich op de roltrappen niet aan de regel ‘rechts staan, links gaan’ houden :z


Denk dat veel mensen het ook niet weten. Ik wist het ook niet. Tot ik een keer via een ander perron reisde en daar een sticker op de roltrap zat.

@granoek:

Thanks voor de tip, ik gooi het voor nu op het maandelijks probleem. Mocht het na het weekend nog zo heftig zijn bel ik de HA.

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 09:26

Lau schreef:
Adindaa schreef:
Aan de mensen op Amsterdam Centraal die zich op de roltrappen niet aan de regel ‘rechts staan, links gaan’ houden :z


Denk dat veel mensen het ook niet weten. Ik wist het ook niet. Tot ik een keer via een ander perron reisde en daar een sticker op de roltrap zat.

@granoek:

Thanks voor de tip, ik gooi het voor nu op het maandelijks probleem. Mocht het na het weekend nog zo heftig zijn bel ik de HA.


Ja, er zitten inderdaad op veel roltrappen gewoon stickers dus daarom vind ik het redelijk vervelend :o
En vooral de groepjes mensen die niet even snel voor je aan de kant kunnen als je er om vraagt -O-

Marcella

Berichten: 36927
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 09:52

Dat er weinig fatsoenlijke spullen zijn om mee te bakken met een Airfryer (max. 18 cm rond) en ik een oven niet hoef, want met de airfryer beval ook goed (ook brood bakken jammie :9 ).

En dat klagen in een klaagtopic schijnbaar niet mag. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 09:52

Aan mijn droge ogen

Lieszje
Berichten: 7187
Geregistreerd: 13-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 09:53

Ergenis is misschien wat overdreven.
Maar baal ervan dat ik echt een mogelijk droomhuisje op Funda ben tegengekomen die betaalbaar was maar al mondeling verkocht blijkt te zijn :(
Nu stiekem een beetje hopen dat het niet doorgaat en de makelaar gaat bellen :')

Maflinger_S
Berichten: 12180
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 10:23

Aan het feit dat ik met mijn gebroken pols me niet kan vasthouden aan de rechterkant van de roltrap en dus links sta omdat ik me daar wel kan vasthouden maar dan link wordt aangekeken door anderen omdat ik niet ga maar sta.

Foaly

Berichten: 4997
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 10:51

Klanten die doodleuk zeggen 'Ja dit moet vandaag en anders maar in het weekend'. Ehm, ik had toch echt andere weekendplannen >;)

Lau

Berichten: 16684
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 10:55

Dat ik net uit bed kom en er nu pas achter kom hoe veel last ik van mijn nek heb.

Tigress

Berichten: 8951
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 10:57

Dat iemand, die hier met regelmaat over de vloer komt, zo anders is als mijn moeder er wel en niet bij is. Dan is ze meteen meer kortaf, en ook haar gedrag naar de dieren veranderd.
Zo kwam ze net even binnen, en de honden sloegen even aan (kort blafje). Daar reageerde ze al geïrriteerd op.
Jarvis pakt altijd een sleeptje in de bek om mee te begroeten. Dat is zijn ding. Dan loopt 'ie even een paar rondjes enthousiast grommend om je heen, je geeft hem een aai, en het is weer klaar.
Nu schoof ze hem weg met haar voet, ''rot eens op man''.

Nou jaaaaaaa zeg -O-
Gek genoeg waren we een tijdje ook meer close met elkaar, gewoon gezellig...en sinds mijn relatie voorbij is is dat ook ineens compleet veranderd. Alsof we de vriendschap enkel hadden zodat ze mijn ex kon klieren.
(Ex en zij konden het niet met elkaar vinden, en daar stond ik tussenin. Ex vond het nooit leuk als ik met haar om ging, en zij leek het grappig te vinden hoe mijn ex reageerde daarop).

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33895
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 10:58

Lau schreef:
Dat ik net uit bed kom en er nu pas achter kom hoe veel last ik van mijn nek heb.

Ik kan mijn hoofd al 3 dagen niet recht houden. I feel you. :+


Afbeelding


Ergernis nu: Nutella in de koelkast bewaren en dan willen smeren. Kan dat in de magnetron? :))

Lau

Berichten: 16684
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 10:59

MarlindeRooz schreef:
Lau schreef:
Dat ik net uit bed kom en er nu pas achter kom hoe veel last ik van mijn nek heb.

Ik kan mijn hoofd al 3 dagen niet recht houden. I feel you. :+


[ [url=m/KJTc3F.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ergernis nu: Nutella in de koelkast bewaren en dan willen smeren. Kan dat in de magnetron? :))



Ooh die sjaal geniaal!! Dat ik daar niet op kwam.
Moet je de Nutella wel eerst even in een ander bakje ofz doen en dan heel kort. Dan is hij weer smeerbaar.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33895
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 11:00

Geen grap ik kan niet mijn hoofd recht houden. Kan fysiek niet. :+

Maar ik heb Nutella in een glazen pot, kan dat wel? :+

Lau

Berichten: 16684
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 11:02

MarlindeRooz schreef:
Geen grap ik kan niet mijn hoofd recht houden. Kan fysiek niet. :+

Maar ik heb Nutella in een glazen pot, kan dat wel? :+


Wat klote... en hielp een warme douche niet of zo een pittenzak ofz? Misschien tijgerbalsem?
Ik weet niet of die pot tegen de magnetron kan ik zou het er niet op gokken.

Jorex

Berichten: 10022
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 11:04

Dat ik mijn wachtwoord voor mijn Google account niet meer weet..

Meliaforever

Berichten: 12041
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 12:10

Dat ik mijn muur niet kan verven zonder strepen. := Heb dat alleen met wit, andere kleuren drogen goed op.

hagelslag
Berichten: 9248
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 12:13

De vrouw tegenover mij in de kamer.
Komt net uit de operatie en haar dochter moet direct make up op haar geschicht smeren en alle sierraden om 8)7 snap ik niet

Oh en ik irriteerde mij aan de fysio vandaag. Jezus deed dat pijn.... Ik weet dat het moet maar alsnog

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 12:46

Dat Mn hand crème meurt

Dorus

Berichten: 13262
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 12:56

MarlindeRooz schreef:
Geen grap ik kan niet mijn hoofd recht houden. Kan fysiek niet. :+

Maar ik heb Nutella in een glazen pot, kan dat wel? :+

De restanten van de folie zijn het probleem. Die kunnen gaan knetteren. Ik praat uit ervaring :j

Dat ik koppijn krijg van de benauwdheid met m’n raam dicht en dat ik koppijn krijg van de uitlaatgassen met m’n raam open.
En dat ik me door m’n koppijn slecht kan concentreren en het net vandaag archiveringsdag is voor de rest van de 25 mensen die om me heen zitten en er dus meer geluid is dan gemiddeld wat mijn concentratie niet ten goede komt.

Ania

Berichten: 6110
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 13:52

Aan mijn vriend die met iedereen lijkt te kunnen praten chatten en whatsappen behalve met mij. Schop onder zijn kont kan ie krijgen :')

Merexa

Berichten: 1169
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 15:34

Aan facebookgroepen.. :+
Regel: ''Geen foto's met filters'' en vervolgens worden die toch doorgelaten. Of een bepaalde groep waar je lid van bent geworden omdat je het leuk vind om over het onderwerp te praten waar hij voor aan is gemaakt, gaan ze iets proberen te bespreken wat totaal niet past bij de groep maar iemand in het beheer van de groep gewoon interesse in heeft.. Of bepaalde mensen die zo trots op hun dier zijn dat ze maar foto's blijven plaatsen met dingetjes ' x vind de vogeltjes heel mooi buiten ' of ' x ligt lekker in het zonnetje '.
Maak dan een groep aan voor je eigen dier in plaats van hem maar in andere mensen hun gezicht te blijven, zucht.