Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 23:27

Flesjes met dop zorgen ook voor gevaar op de grond omdat deze niet 'platgestampt' kunnen worden :j

Trui

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 23:28

As je dan zou gaan voor het niet docht kunnen doen, maar als je ook niet met een hele open flessenhals wilt lopen, zat restaurantjes die een gat in de dop boren voor een rietje. Als je dat nou ook doet op een festival

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 08:51

Of je koopt gewoon een festicap en doet niet moeilijk. Als ze er nog gaten in moeten boren gaan ze zeker 8 euro voor een flesje water vragen :')

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 14:29

Ik voel een flesjestopic aankomen....
Weer ontopic?

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 19:58

Ik zag dit op instagram en moest aan dit topic denken :)). Verder kan ik me geen gierige acties bedenken, maar ik lees met plezier mee in dit topic
Afbeelding

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 11:24

Ik heb nog een actie van wat ik gierig vond.

Ik weet dat je niet in iemand zijn portomonee kan kijken dus dat je niet zeker weet wat diegene te besteden heeft maar... Mijn vriend kreeg voor zijn verjaardag van zijn zus een complete nieuwe computer met printer. Super de luxe, zo'n computer wat alleen nog maar bestaat uit een beeldscherm want de computer zit in het beeldscherm.
Bij het geven van het cadeau werd mij al verteld dat ik hier geen gebruik van mocht maken (zowel vriend als ik vinden dit onzin dus ik maak er gebruik van)

Toen vierde ik laatst mijn verjaardag en ik kreeg ook een cadeautje... Een volle spaarkaart van een supermarkt die hier in een straal van 40 km niet zit en die mocht ik inleveren maar ik moest dan zelf nog even bij betalen...

Tjah... Laat ik maar vooropstellen dat ik al blij was dat ze er in ieder geval waren...

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 11:26

M_D_H schreef:

Ik weet dat je niet in iemand zijn portomonee kan kijken dus dat je niet zeker weet wat diegene te besteden heeft maar... Mijn vriend kreeg voor zijn verjaardag van zijn zus een complete nieuwe computer met printer. Super de luxe, zo'n computer wat alleen nog maar bestaat uit een beeldscherm want de computer zit in het beeldscherm.
Bij het geven van het cadeau werd mij al verteld dat ik hier geen gebruik van mocht maken (zowel vriend als ik vinden dit onzin dus ik maak er gebruik van)

Toen vierde ik laatst mijn verjaardag en ik kreeg ook een cadeautje... Een volle spaarkaart van een supermarkt die hier in een straal van 40 km niet zit en die mocht ik inleveren maar ik moest dan zelf nog even bij betalen...

Tjah... Laat ik maar vooropstellen dat ik al blij was dat ze er in ieder geval waren...

Dat is wel erg hoor ;(

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 11:34

M_D_H schreef:

Zegt jouw vriend daar niets van dan? Dat is toch niet normaal?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 11:35

Wauw die is erg. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 11:35

Dan kun je nog beter met lege handen aan komen :=

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 11:41

Jeetje zeg wat een bitch is dat. Excuse my words :+

Maar zoiets doe je toch niet..

Walkure

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 11:44

Gierige mensen? Ga een dagje naar de huishoudbeurs..

Ik stond er met mijn werk en in onze stand stonden een aantal producten (zakken dierenvoeding).
De stand was niet zo handig want er stond een paar zakken op een plek die we niet konden zien, de standhouders achter ons hadden we dan ook gevraagd om daar af en toe op te letten.
Die dag kwam een van die standhouders naar ons toe, vertellen dat iemand een zak had gestolen. Toen de standhouder naar diegene toe was gegaan om te zeggen dat dat niet de bedoeling was, werd er gezegd 'dat wij hadden verteld dat dat mocht'.... :') :')

Lekker zielig.

Die hele huishoudbeurs vind ik sowieso tien keer niks maar dat terzijde

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 11:50

@M_D_H: wow ... Lekker zo'n schoonzus. Die had ik, na te zijn bekomen van mijn verbazing, mooi die spaarkaart teruggegeven met de woorden dat ik helemaal blij ben met de computer en dat dat voldoende kado was voor de komende 5 jaar.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 11:51

Ik was net bij de ikea... Ontbijten. Ontbijtje is al niet duur. Maar voor 30 cent koop je dan een pakje hagelslag. Dat is net te veel voor een bolletje.
Komt er een man naar me toe. Of hij voor 5 cent het laatste beetje uit m'n pakje mocht... Z'n kind wilde graag hagelslag...

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 11:52

MDH, jeetje dat is echt erg, een cadeau geven (aan je vriend) maar wel zeggenschap willen houden over wat er wel of niet mee gebeurt. Nog even los van het cadeautje voor jou, maar hoe durft zijn zus te bepalen dat jij geen gebruik mag maken van de computer?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 11:53

Wat voor een spaarkaart heb je het dan over? De AH heeft spaarkaarten waar je 26/52 euro krijgt zodra je die inlevert, lijkt mij een prima cadeau? Dat is (veel) meer geld waard als wat ik meestal geef.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 11:54

Ik neem aan gewoon een spaarkaart voor een product :')

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 11:55

Telpeva schreef:
Wat voor een spaarkaart heb je het dan over? De AH heeft spaarkaarten waar je 26/52 euro krijgt zodra je die inlevert, lijkt mij een prima cadeau? Dat is (veel) meer geld waard als wat ik meestal geef.

Het is een spaarkaart waarbij ts zelf nog geld bij moet leggen.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 11:55

Marjoow schreef:
M_D_H schreef:

Zegt jouw vriend daar niets van dan? Dat is toch niet normaal?

Daar zijn we mee gestopt :j
Het is de moeite niet waard om er wat van te zeggen, geeft alleen maar ruzie en omwille van de kinderen (de neefjes en nichtjes) hebben we besloten daar verder geen energie meer in te steken...

Al moet ik zeggen dat het wel heerlijk rustig was, dat jaar dat we geen contact hadden omdat we er een keer iets van gezegd hadden :+

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 11:56

Telpeva schreef:

Nee, dit is zo'n spaarkaart waarbij je spaart voor een product en dan nog een x bedrag moet bijleggen om het product daadwerkelijk te kunnen kopen :P

Daphara schreef:
MDH, jeetje dat is echt erg, een cadeau geven (aan je vriend) maar wel zeggenschap willen houden over wat er wel of niet mee gebeurt. Nog even los van het cadeautje voor jou, maar hoe durft zijn zus te bepalen dat jij geen gebruik mag maken van de computer?

Oh, dat durft zij omdat zij denkt dat zij de belangrijkste persoon in het leven is van mijn vriend :+
Vrijwel elke aanvaring die wij hebben draait daar op uit, dan krijg ik weer te horen dat het haar broer is :))
Laatst bijgewerkt door M_D_H op 29-05-18 12:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 11:57

Man dat is wel flink sneu als cadeau ja :') gelukkig mag je wel qchter de computer van je vriend, heb je tenminste iets

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 11:59

Veulen84 schreef:
Ik was net bij de ikea... Ontbijten. Ontbijtje is al niet duur. Maar voor 30 cent koop je dan een pakje hagelslag. Dat is net te veel voor een bolletje.
Komt er een man naar me toe. Of hij voor 5 cent het laatste beetje uit m'n pakje mocht... Z'n kind wilde graag hagelslag...

Haha hij bood tenminste nog 5 cent :') Maar wauw.. Ik had voor zijn neus de rest van de hagelslag op mijn bolletje gegooid..
En hoezo teveel op een bolletje, er kan nooit teveel hagelslag op :')

MDH, echt absurd :n

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 12:00

M_D_H schreef:
Telpeva schreef:

Nee, dit is zo'n spaarkaart waarbij je spaart voor een product en dan nog een x bedrag moet bijleggen om het product daadwerkelijk te kunnen kopen :P

Ik zou dan dus de volgende keer ook een spaarkaart cadeau doen ofzo :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 12:01

Marjoow schreef:
Ik zou dan dus de volgende keer ook een spaarkaart cadeau doen ofzo :')

Een lege :')

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 12:03

Relaxed schreef:
Veulen84 schreef:

Haha hij bood tenminste nog 5 cent :') Maar wauw.. Ik had voor zijn neus de rest van de hagelslag op mijn bolletje gegooid..
En hoezo teveel op een bolletje, er kan nooit teveel hagelslag op :')

MDH, echt absurd :n

Ik had het gewoon gratis meegegeven, als je het zelf niet meer op eet, waarom dan niet? Misschien had die man geen zin om in de rij voor de kassa te gaan staan, misschien vond hij een heel pakje kopen onzin als het om het idee ging. Ik zou mij er in ieder geval niet aan ergeren en het gewoon geven, free of charge.