Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
M_D_H schreef:Ik heb nog een actie van wat ik gierig vond.
Ik weet dat je niet in iemand zijn portomonee kan kijken dus dat je niet zeker weet wat diegene te besteden heeft maar... Mijn vriend kreeg voor zijn verjaardag van zijn zus een complete nieuwe computer met printer. Super de luxe, zo'n computer wat alleen nog maar bestaat uit een beeldscherm want de computer zit in het beeldscherm.
Bij het geven van het cadeau werd mij al verteld dat ik hier geen gebruik van mocht maken (zowel vriend als ik vinden dit onzin dus ik maak er gebruik van)
Toen vierde ik laatst mijn verjaardag en ik kreeg ook een cadeautje... Een volle spaarkaart van een supermarkt die hier in een straal van 40 km niet zit en die mocht ik inleveren maar ik moest dan zelf nog even bij betalen...
Tjah... Laat ik maar vooropstellen dat ik al blij was dat ze er in ieder geval waren...
M_D_H schreef:Ik heb nog een actie van wat ik gierig vond.
Ik weet dat je niet in iemand zijn portomonee kan kijken dus dat je niet zeker weet wat diegene te besteden heeft maar... Mijn vriend kreeg voor zijn verjaardag van zijn zus een complete nieuwe computer met printer. Super de luxe, zo'n computer wat alleen nog maar bestaat uit een beeldscherm want de computer zit in het beeldscherm.
Bij het geven van het cadeau werd mij al verteld dat ik hier geen gebruik van mocht maken (zowel vriend als ik vinden dit onzin dus ik maak er gebruik van)
Toen vierde ik laatst mijn verjaardag en ik kreeg ook een cadeautje... Een volle spaarkaart van een supermarkt die hier in een straal van 40 km niet zit en die mocht ik inleveren maar ik moest dan zelf nog even bij betalen...
Tjah... Laat ik maar vooropstellen dat ik al blij was dat ze er in ieder geval waren...
Marjoow schreef:M_D_H schreef:Ik heb nog een actie van wat ik gierig vond.
Zegt jouw vriend daar niets van dan? Dat is toch niet normaal?
Telpeva schreef:Wat voor een spaarkaart heb je het dan over? De AH heeft spaarkaarten waar je 26/52 euro krijgt zodra je die inlevert, lijkt mij een prima cadeau? Dat is (veel) meer geld waard als wat ik meestal geef.
Daphara schreef:MDH, jeetje dat is echt erg, een cadeau geven (aan je vriend) maar wel zeggenschap willen houden over wat er wel of niet mee gebeurt. Nog even los van het cadeautje voor jou, maar hoe durft zijn zus te bepalen dat jij geen gebruik mag maken van de computer?
Veulen84 schreef:Ik was net bij de ikea... Ontbijten. Ontbijtje is al niet duur. Maar voor 30 cent koop je dan een pakje hagelslag. Dat is net te veel voor een bolletje.
Komt er een man naar me toe. Of hij voor 5 cent het laatste beetje uit m'n pakje mocht... Z'n kind wilde graag hagelslag...
M_D_H schreef:Telpeva schreef:Wat voor een spaarkaart heb je het dan over? De AH heeft spaarkaarten waar je 26/52 euro krijgt zodra je die inlevert, lijkt mij een prima cadeau? Dat is (veel) meer geld waard als wat ik meestal geef.
Nee, dit is zo'n spaarkaart waarbij je spaart voor een product en dan nog een x bedrag moet bijleggen om het product daadwerkelijk te kunnen kopen
Relaxed schreef:Veulen84 schreef:Ik was net bij de ikea... Ontbijten. Ontbijtje is al niet duur. Maar voor 30 cent koop je dan een pakje hagelslag. Dat is net te veel voor een bolletje.
Komt er een man naar me toe. Of hij voor 5 cent het laatste beetje uit m'n pakje mocht... Z'n kind wilde graag hagelslag...
Haha hij bood tenminste nog 5 centMaar wauw.. Ik had voor zijn neus de rest van de hagelslag op mijn bolletje gegooid..
En hoezo teveel op een bolletje, er kan nooit teveel hagelslag op
MDH, echt absurd