Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yvankaxx schreef:Oeh wat leuk Daffodil! Wanneer zie je hem weer?
Ik ga zondag een drankje doen met een match, paar nu denk ik 2 week met hem ofzo dus heb hem maar even gevraagd haha. Ik ken zijn zus dus heb wel een gevoel dat hij wel normaal isBen benieuwd in ieder geval.
Ketly schreef:Yvankaxx schreef:Oeh wat leuk Daffodil! Wanneer zie je hem weer?
Ik ga zondag een drankje doen met een match, paar nu denk ik 2 week met hem ofzo dus heb hem maar even gevraagd haha. Ik ken zijn zus dus heb wel een gevoel dat hij wel normaal isBen benieuwd in ieder geval.
Daten met de broer van een vriendin? Zo not done..
Ketly schreef:Yvankaxx schreef:Oeh wat leuk Daffodil! Wanneer zie je hem weer?
Daten met de broer van een vriendin? Zo not done..
Farjen schreef:Grappig die lichaamsfeitjes![]()
Leuk daffodil! Alvast veel plezier vrijdag!
Robijntje, kunstje?
Yvanka, jij ook alvast veel plezier zondag! Is zijn zus een vriendin van je?
Linda-fleur, aah het is je zo gegund! Lekker kijken waar jullie eindigen en plezier beleven samen!
Bambi spannend! Maar jullie hadden al een leuke klik in de bar dus vanavond komt goed![]()
Ik ga straks de laatste nachtshift tegemoet en dan morgen stap ik met mijn lover op het vliegtuig naar de nog steeds onbekende bestemming
Jester_ schreef:listiglistje schreef:Filmpje bij hem thuis....dan gebeurd er altijd wel wat![]()
![]()
Ach als je zelf je grenzen maar goed aangeeft en je verstand gebruikt. Have fun!
Ik ging de 2e date ook voor een filmpje en eten maar op een afscheidskus na is er niks gebeurd hoor. Niet aan me zitten
listiglistje schreef:Eerder zei je wat andersIk had de 1e date bij mij thuis afgesproken.
Gekookt voor hem en eerst 2 uur tafelen voor een goed gesprek.
Daarna film gekeken..maar het zoenen begon al snel eenmaal op de bank, wel direct gezegd dat het bij zoenen blijft
Hij is die avond ook braaf naar zijn eigen huis gegaan hahaha.
Ailill schreef:listiglistje schreef:Eerder zei je wat andersIk had de 1e date bij mij thuis afgesproken.
Gekookt voor hem en eerst 2 uur tafelen voor een goed gesprek.
Daarna film gekeken..maar het zoenen begon al snel eenmaal op de bank, wel direct gezegd dat het bij zoenen blijft
Hij is die avond ook braaf naar zijn eigen huis gegaan hahaha.
Citaat:Hier date net de deur uit gewerktvolgens mij wou hij blijven hahaha
Was super gezellig en net zo leuk als op de app...en een knappe kop!! Net een jonge Keanu Reeves![]()
![]()
Van film uiteindelijk,maar stukken geziengezoend en klein beetje gefriemeld, maar ook geknuffeld.
Hij wou direct weer afspreken....dus wordt vervolgd.