Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hij was wel gezellig
Prairy schreef:Gisteravond mijn goedje niet genomen om te kunnen slapen en weer een rare nacht gehad. Veel wakker maar die laatste droom, man man man.
Ze waren hier boven mijn perceel met straaljagers aan het vliegen (tot zo ver realistisch want dat gebeurt regelmatig dat ze over komen), maar dit keer super laag, heel langzaam en dat er getankt wordt door een groot vliegtuig. En dat een paar keer. Dat grote vliegtuig was daarna ineens wit met blauw en oranje en een Boeing 747 die allemaal saltos flips en andere kunstjes ging doen 100m boven de grond en ik was dat aan het filmen. Nog gezwaaid naar de piloot en die ging toen maar op mijn oprijlaan landen om mee te komen ontbijten![]()
Hij was wel gezellig
. Alleen droom ik de laatste nachten zo enorm intens. Vannacht droomde ik over roti
.
Wel dat ik al 3 nachten op rij op 2 dezelfde tijdstippen wakker wordt. Slaap gelukkig verder goed!
hier ook weer een waardeloze nacht achter de rug. Daardoor was mijn dag totaal niet productief
. Helaas vanavond nog een afspraak staan waar ik niet onderuit kan. En dat terwijl ik alleen maar wil slapen… Hoop dat ik vannacht wel goed slaap.