Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Micha_ schreef:Ik vind het altijd zo stom als mensen met een goed figuur wel zonder shirt/croptop/korte broek mogen dragen en mensen die niet zo'n sexy figuur hebben niet. Alsof je je dan maar moet verstoppen.
Alsnog vind ik het allemaal nog geen porum maar gewoon omdat ik vind dat niet iedereen dat hoeft te zien of je nou een goddelijk of wat minder goddelijk lichaam hebt.
Die broeken ik blijf het niks vinden, maar je vind de types op de andere foto ook echt niks misschien ligt het daar aan.
Gianti schreef:Trek nou verdorie geen legging aan als broekJezus kwam net echt een huge cameltoe voorbij
T is toch altijd van die stof waaraan duidelijk te zien is dat het geen broek is. Alles beweegt/trilt dan ook zo
en 9 van de 10 keer schijnen ze door ..

Gianti schreef:Trek nou verdorie geen legging aan als broekJezus kwam net echt een huge cameltoe voorbij
Mavelle schreef:Ik kan een (sport) legging als broek best mooi vinden soms, mits je mooie afgetrainde benen hebt. En dan natuurlijk wel even bijpassende schoenen etc aan trekt. Als resultaat zie je er vaak wel uit alsof je een rondje gaat hardlopen![]()
Ik zie het in de VS veel als vrijetijdskleding. Zal er ook vast mee te maken hebben dat het goed zweet absorbeert. (En eerlijk is eerlijk, ik maak me er soms zelfs ook wel eens schuldig aan. Al draag ik het meer als zomerversie van een joggingbroek).
Frummels schreef:Mavelle schreef:Ik kan een (sport) legging als broek best mooi vinden soms, mits je mooie afgetrainde benen hebt. En dan natuurlijk wel even bijpassende schoenen etc aan trekt. Als resultaat zie je er vaak wel uit alsof je een rondje gaat hardlopen![]()
Ik zie het in de VS veel als vrijetijdskleding. Zal er ook vast mee te maken hebben dat het goed zweet absorbeert. (En eerlijk is eerlijk, ik maak me er soms zelfs ook wel eens schuldig aan. Al draag ik het meer als zomerversie van een joggingbroek).
Een mooie sportlegging vind ik wel kunnen ja. Maar die zijn vaak ook squatproof en van dikke stof, dus dan lijkt het eigenlijk niet echt meer op een legging![]()
Ik heb een sportlegging van La Bella Mafia die ik zowel als sportbroek als gewone broek draag. Maar dat zijn naast sportleggings ook gewone leggings geloof ik.
Deze is het:
[ [url=m/nfi7fI.png]Afbeelding[/url] ]

Frummels schreef:Mavelle schreef:Ik kan een (sport) legging als broek best mooi vinden soms, mits je mooie afgetrainde benen hebt. En dan natuurlijk wel even bijpassende schoenen etc aan trekt. Als resultaat zie je er vaak wel uit alsof je een rondje gaat hardlopen![]()
Een mooie sportlegging vind ik wel kunnen ja. Maar die zijn vaak ook squatproof en van dikke stof, dus dan lijkt het eigenlijk niet echt meer op een legging![]()
Ik heb een sportlegging van La Bella Mafia die ik zowel als sportbroek als gewone broek draag. Maar dat zijn naast sportleggings ook gewone leggings geloof ik.
Deze is het:
[ [url=m/nfi7fI.png]Afbeelding[/url] ]
Ashleytjuhh schreef:_Micha_ schreef:Wat ik echt heel lelijk vind zijn mannen die al een redelijke kont van zichzelf hebben (no problem) hun spijkerbroek net te hoog dragen met een riem zodat die kont echt mega lijkt. Als er iets niet sexy is
En the next level is dan ook nog als ze in hun kontzak dan ook nog een dikke portomonee hebben zitten. Brrrr
Zoiets dus ongeveer
[ Afbeelding ]
Dit vind ik wel sexy hoor
[ [url=m/OukCaz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar sowieso is dat niet iets wat in mijn ondergoed la terecht komt
Berdien schreef:Is het ook niet gewoon een man? Die benen, die handen... ik vind het niet heel vrouwelijk![]()
Maar sowieso is dat niet iets wat in mijn ondergoed la terecht komt
![]()

germie schreef:sorry, maar die zou ook passen in de catalogus van Christine le Duc. lol.
Smaken verschillen haha.