Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 09:48

Ik zou mezelf niet fijn voelen in een croptop, wat een ander ervan vind boeit me dan weer niet

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 09:54

LadyMadonna schreef:
Ik zou mezelf niet fijn voelen in een croptop, wat een ander ervan vind boeit me dan weer niet

Ik heb inderdaad hetzelfde, los van of anderen vinden ik het wel of niet zou kunnen hebben, voel ik me er totaal niet prettig in.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 10:01

Zelfde hier.
Ik durf het ook echt niet, zal me dan de hele dag bekeken voelen.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 10:59

echt totaal niet sexy die 2 mannen met die te strakke broeken op de vorige pagina.
Dan zie ik liever diezelfde konten in een mooie spijkerbroek met gave details en mooie stof, zoals een PME jeans. Minder strak maar ook niet slobberig :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-17 11:21

Trek nou verdorie geen legging aan als broek ;( Jezus kwam net echt een huge cameltoe voorbij
Laatst bijgewerkt door Gianti op 23-06-17 11:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 11:22

_Micha_ schreef:
Ik vind het altijd zo stom als mensen met een goed figuur wel zonder shirt/croptop/korte broek mogen dragen en mensen die niet zo'n sexy figuur hebben niet. Alsof je je dan maar moet verstoppen.
Alsnog vind ik het allemaal nog geen porum maar gewoon omdat ik vind dat niet iedereen dat hoeft te zien of je nou een goddelijk of wat minder goddelijk lichaam hebt.

Die broeken ik blijf het niks vinden, maar je vind de types op de andere foto ook echt niks misschien ligt het daar aan.

Ieder mag doen wat hij wilt, maar je zegt het zelf: het ene is sexy, het andere niet zo.

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 11:28

Gianti schreef:
Trek nou verdorie gewn broek aan als legging ;( Jezus kwam net echt een huge cameltoe voorbij

Dan zit de legging gewoon te strak. Ik draag vaak leggings als broek maar nooit wat raars te zien als je de goede maat hebt!:)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 11:32

Gianti schreef:
Trek nou verdorie geen legging aan als broek ;( Jezus kwam net echt een huge cameltoe voorbij

Ik vind dat ook echt geen gezicht, met of zonder cameltoe :') T is toch altijd van die stof waaraan duidelijk te zien is dat het geen broek is. Alles beweegt/trilt dan ook zo := en 9 van de 10 keer schijnen ze door ..
Een tregging vind ik dan wel weer oke.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 11:38

Ik kan een (sport) legging als broek best mooi vinden soms, mits je mooie afgetrainde benen hebt. En dan natuurlijk wel even bijpassende schoenen etc aan trekt. Als resultaat zie je er vaak wel uit alsof je een rondje gaat hardlopen :+

Ik zie het in de VS veel als vrijetijdskleding. Zal er ook vast mee te maken hebben dat het goed zweet absorbeert. (En eerlijk is eerlijk, ik maak me er soms zelfs ook wel eens schuldig aan. Al draag ik het meer als zomerversie van een joggingbroek).

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 11:40

Gianti schreef:

Gewoon niet inderdaad.

Mensen moeten lekker dragen wat ze mooi vinden, maar een Cameltoe vind ik net te veel informatie zeg maar :o

Net zoiets als (te) strakke fietsbroekjes / sportbroekjes bij mannen, dat je de hele worst gewoon letterlijk ziet zitten.
Doe er een aan waarbij je slechts een 'bult' ziet dan..

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 11:41

Mavelle schreef:
Ik kan een (sport) legging als broek best mooi vinden soms, mits je mooie afgetrainde benen hebt. En dan natuurlijk wel even bijpassende schoenen etc aan trekt. Als resultaat zie je er vaak wel uit alsof je een rondje gaat hardlopen :+

Ik zie het in de VS veel als vrijetijdskleding. Zal er ook vast mee te maken hebben dat het goed zweet absorbeert. (En eerlijk is eerlijk, ik maak me er soms zelfs ook wel eens schuldig aan. Al draag ik het meer als zomerversie van een joggingbroek).

Een mooie sportlegging vind ik wel kunnen ja. Maar die zijn vaak ook squatproof en van dikke stof, dus dan lijkt het eigenlijk niet echt meer op een legging :D
Ik heb een sportlegging van La Bella Mafia die ik zowel als sportbroek als gewone broek draag. Maar dat zijn naast sportleggings ook gewone leggings geloof ik.
Deze is het:

Afbeelding

Sophie_Wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 11:44

Frummels schreef:
Mavelle schreef:

Een mooie sportlegging vind ik wel kunnen ja. Maar die zijn vaak ook squatproof en van dikke stof, dus dan lijkt het eigenlijk niet echt meer op een legging :D
Ik heb een sportlegging van La Bella Mafia die ik zowel als sportbroek als gewone broek draag. Maar dat zijn naast sportleggings ook gewone leggings geloof ik.
Deze is het:

[ [url=m/nfi7fI.png]Afbeelding[/url] ]

Die is inderdaad wel chique, maar ikzelf blijf het niks vinden. Is dat wel fijn bij het sporten?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 11:48

@Sophie_Wind: Ik vind hem erg fijn om in te sporten, maar ik doe vrijwel alleen krachttraining. Om in te rennen weet ik het niet. Voor cardio draag ik zelf altijd liever shorts.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 11:57

Maar een cameltoe zit toch ook helemaal niet fijn? Dat ziet er gewoon al pijnlijk uit alleen al :oo

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 12:12

Toch zijn cameltoes kennelijk ergens in.... er is speciaal ondergoed voor te koop :j
Afbeelding

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 12:14

LadyMadonna schreef:
Toch zijn cameltoes kennelijk ergens in.... er is speciaal ondergoed voor te koop :j
[ [url=m/rs4IO5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hè bah, en dan ook nog zo jaren-'80 hoog boven de heupen.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 12:15

Frummels schreef:
Mavelle schreef:

Deze is het:

[ [url=m/nfi7fI.png]Afbeelding[/url] ]

sorry, maar die zou ook passen in de catalogus van Christine le Duc. lol.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-17 12:16

LadyMadonna schreef:

Ik zag als eerst benen.. dacht even dat ik naar vent aan kijken was :')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 12:18

Gianti schreef:
LadyMadonna schreef:

ik ook.

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 12:21

Ashleytjuhh schreef:
_Micha_ schreef:
Wat ik echt heel lelijk vind zijn mannen die al een redelijke kont van zichzelf hebben (no problem) hun spijkerbroek net te hoog dragen met een riem zodat die kont echt mega lijkt. Als er iets niet sexy is :=
En the next level is dan ook nog als ze in hun kontzak dan ook nog een dikke portomonee hebben zitten. Brrrr

Zoiets dus ongeveer
[ Afbeelding ]

Dit vind ik wel sexy hoor :9

[ [url=m/OukCaz.jpg]Afbeelding[/url] ]

<3

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 12:23

Is het ook niet gewoon een man? Die benen, die handen... ik vind het niet heel vrouwelijk := :o Maar sowieso is dat niet iets wat in mijn ondergoed la terecht komt :oo _O-

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 12:27

Gianti schreef:
LadyMadonna schreef:

Haha idem hier!

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 12:29

Berdien schreef:
Is het ook niet gewoon een man? Die benen, die handen... ik vind het niet heel vrouwelijk := :o Maar sowieso is dat niet iets wat in mijn ondergoed la terecht komt :oo _O-

Ik denk dat het een omgebouwde kerel is die blij is dat hij zijn kamelenteen kan laten zien :D :+

Het lijkt me echt vreselijk zitten. Als het nu omhoog kuipt probeer ik het erg ergens ongezien uit te pulleken :P

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 12:45

germie schreef:
sorry, maar die zou ook passen in de catalogus van Christine le Duc. lol.

Ik vind Christine Le Duc prachtig :') Smaken verschillen haha.

Draag de legging vaak zoals op dit plaatje, vind ik heel mooi en totaal niet ordinair. Soms met hakken en soms met dr. martens :D

Afbeelding

Ik zag net trouwens iets pfff. Ging even naar de supermarkt hier om de hoek bij kantoor in mijn pauze. Liep een flinke vrouw van een jaar of 50-60 over straat met een beige legging (zo een half doorzichtige) een superstrak shirtje met allemaal felgekleurde bloemen en wat kinderlijke tekst erop en van die klomp muiltjes. :=

Afbeelding

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 12:55

Die lijken een beetje op mijn veiligheidsklompen voor op het laboratorium :=

Ik vind van die lange witte vestjes ook erg bijzonder om te zien, ik moet dan altijd 2x kijken of het geen labjas is...
Afbeelding
Afbeelding