Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BarryPlopper schreef:Een tattoshop vraagt een paar keer of iemand het zeker weet dat ze de tattoo willen, als ze het 5x vragen moet er bij de klant wel een lampje gaan branden
Emmaa_ schreef:Aan mij is nog nooit gevraagd of ik het zeker weetIs ook helemaal niet de verantwoordelijkheid van een shop of een artist. Wat ik wel gek vind is dat je op je 16e eigenlijk helemaal geen tattoos mag laten zetten zonder toestemming.
Memories schreef:Wat erg joh! Ik vind het belachelijk maar wettelijk gezien heeft de tattooshop niks verkeerds gedaan (16 jaar of ouder mag je zonder toestemming overal op je lijf getatoeëerd worden van de wet! Maar heel veel shops doen dat niet en vragen alsnog toestemming tot 18e) maar een shop die een beetje fatsoenlijk is en een naam hoog heeft te houden zou zoiets toch echt wel weigeren in mijn ogen...
Memories schreef:En ja vanaf je 12e mag je dus al getatoeëerd worden met toestemming... ik vind het te schandalig voor woorden. Het zijn mijn zaken natuurlijk niet maar zo'n kind zou gewoon tegen zichzelf beschermd moeten worden...
Kuggur schreef:theadora99 schreef:Waarom ben ik maar een heel klein beetje moe ondanks dat ik een nacht niet geslapen heb en daarin heel druk ben geweest (paardrijden oa)
Wacht maar af, mijn ervaring is dat je dan in een keer "instort"