Als dromen uitkomen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-25 14:30

Wat fijn dat je een beetje vertroeteld wordt door de mensen via je werk, een beetje rustig opbouwen ookal vindt je het langzaam is alleen maar goed je hebt wel een ingreep gehad en in de auto misschien een extra kussentje om op te zitten.
Er even tussenuit geeft weer een beetje afleiding ook leuk voor de kids.

wortel115

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-25 22:41

Mer je hebt gelijk hoor het gaat iedere dag een beetje beter. Ik wil gewoon te veel. Het heeft ook lang genoeg geduurt.

Hannanas nee baarmoeder zit er nog in. Dit zou een kijk operatie zzijn omdat het dus niet duidelijk was waar de infectie vandaan kwam en mijn klachten niet minder werden. Een grote hoeveelheid litteken weefsel is verwijdert in mijn buikholte. Nu nog wachten op de resultaten van wat ze in de baarmoeder vonden. Mocht het nodig zijn zal ik het ding niet missen hoor maar anders ook liever niet een tweede operatie kort op deze.

Kally ja dat is ook zo. Gelukkig een grote auto. Ik neem een kussen mee en mijn heat pack komt vast goed. En we kunnen natuurlijk ook onderweg stoppen om even te lopen. En een paar dagen beschikking hebben tot alle winkels en restaurants is wel iets leuks.

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 04:32

Door het lezen van je topic, realiseer ik me dat ik echt al een paar maanden niet/nauwelijks op bokt ben geweest.
Wat fijn dat je operatie er nu op zit. Hopelijk helpt het je om je beter te voelen. Ik ga duimen dat de uitslagen goed zijn!

En wat ziet Atari er goed uit zeg! Fijn dat hij zo lief is en dat het goed doet. Je hebt hem natuurlijk wel van kleins af aan veel in de hand gehad, maar dat is ook nooit een garantie. Stoer dat Liselotte er op is gaan zitten!

wortel115

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 00:04

Dank je Ievie. Ik hoop het ook. Ik zag gisteren dat de uitslag al in ‘my health record’ online staat maar ik heb er nog geen toegang toe. Vaak zit daar een slot op todat je de resultaten hebt kunnen bespreken met de dokter.
Atari is inderdaad erg lief en makkelijk. Ik denk dat het heeft geholpen om hem vanaf dag 1 in de hand te hebben.

We zijn onderweg naar Melbourne. De hondjes zijn erg blij dat ze mee mogen. Ze weten alleen niet dat ze onderweg gedropt worden bij vrienden.

Ml heeft ook de makelaar achter zn broek gezeten de bank had gevraagd om papieren en die had hij nog niet gestuurd.

Hopelijk later wat fotos van de stad.