En fijn dat je er in elk geval weer nieuwe axolotl vriendjes bij hebt zo. Binnenkort ook weer toffe ninja asshole foto's
?(Zolang ik er zelf nog niet eentje heb kan ik mooi een beetje bij jou meegenieten
) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarliesR schreef:Oh wat gaaf, ik wist helemaal niet dat er een salamandersoort was die zo oud kon wordenEn fijn dat je er in elk geval weer nieuwe axolotl vriendjes bij hebt zo.
Binnenkort ook weer toffe ninja asshole foto's![]()
?
(Zolang ik er zelf nog niet eentje heb kan ik mooi een beetje bij jou meegenieten)
wacht... je bedoelt die lieve Thelma?

Het verhaal er achter: mijn mama had bij ons ouderlijk huis zelf een vijver gegraven (girlpower) en van een bevriend kunstenaar dit hondje gekregen om erbij te zetten. In de laatste periode van haar leven ging ze vaak bij die man zelf beeldhouwen (die beeldjes heeft ze ons achteraf gegeven). Nu ons ouderlijk huis jammer genoeg verkocht gaat worden, mag hij hier komen wonen, bij onze zelf gegraven vijver.

zo'n typisch klusje dat je denkt... doen we wel even... maar enkele uren later sta je nog te vloeken
uiteindelijk hebben we alle voorste dakpannen moeten losschroeven en eraf halen en het hele dak opnieuw moeten opbouwen.

ziet er weer strak uit
Van het nestje van xoranlover hier op bokt. Hij is lekker complexloos en dapper en knuffelig, een schatje. Onze andere katten vinden hem ook best te pruimen