Net een atlas en twee woordenboeken verkocht, meneer komt ze zo ophalen. Heel stiekem hoop ik dat hij niet op komt dagen want ik heb een hoger bod gekregen van iemand. Vind het flauw om hem af te bellen dus dat ga ik niet doen.
Pff me mond valt weer is open. Gister iemand die peeskappen set wil verkopen eerst zeggen 20 incl ik gezegd deal en daarna was het ineens exclusief verzendkosten en ze was toch al heeeel veeel in de prijs gezakt. 3 euro..
En net iemand die slofteugels probeert te verkopen en hele onduidelijke fotos stuurt. Dus vraag om betere foto's en vraag of ze eventueel niet om een paard kan hangen. Zegt ze zijn heel duidelijk en als ik niet weet hoe het werkt moet ik maar op google kijken. Want ze vond dat ze genoeg moeite deed en ze waren nieuw.
Heb maar gezegd dat als je iets wilt verkopen je er ook een beetje moeitw voor mag doen.
Nouja om nu slofteugels op het paard te moeten hangen zodat jij ze beter kan zien zou ik ook niet doen eerlijk gezegd.. Als ze thuis liggen vind ik dat alleen maar onhandig, en als ze inderdaad nieuw zijn. Maar inderdaad even neerleggen duidelijk of ophangen.. Kleine moeite.
En 3 euro is heeeeeeeel veeeeeeul hoor, hihi :Q. Ach ja soms..
Ik zou ze ook niet om het paard hangen, dat zou ik toch teveel moeite vinden. Duidelijkere foto's oke, maar als ze nieuw zijn en dan worden 'gebruikt' al is het maar voor de foto, zijn ze niet 'nieuw' meer
Ik kreeg fotos van een opgerolde slofteugel waarbij je niks echt niks zag. Van dat om paard hangen was meer als idee voor betere foto haha.
Kentaro
Geplaatst: 28-06-16 15:37
Ik zou ook wel een duidelijke foto willen zien (niet om het paard dan). Helaas verschillen de begrippen 'nieuw' en 'nieuw' nog wel eens per persoon.....
Vorige week een vrouw die twee yucca's kwam halen. Ruim drie kwartier te laat en ze woont hier om de hoek.
Vandaag weer mensen. Zouden er om 13.00u zijn. Om 13.30u maar eens geappt of ze nog kwamen want we zaten te wachten. "Ja we zijn er over 15 minuten want het liep uit."
13.45u; "Ik sta voor uw deur!" Nou, niet dus hè?
Even later dan toch voor de deur. "Oh van deze lantaarn is het glas stuk. Ik betaal je 5 euro."
Ja grapjas. Stond in de advertentie en ik heb ook nog een bod van 10 dus je betaalt gewoon de afgesproken 7,50.
Betaalt ze vervolgens met een tientje. Mochten we dus het hele huis af gaan zoeken voor kleingeld.
Pffffttt, daar wordt je dan toch ook horen dool van. Van mij had je die 2,50 mogen houden, vanwege het feit dat ik te laat was
Ik heb 2 cds via marktplaats gekocht, beetje jammer dat van eentje het hoesje in 2 stukken ligt. Het gaat om de cd, maar het hoesje vind ik ook belangrijk Maar ja, heb ook geen zin in gezeur
Heb een braadpan te koop staan. Om te janken de biedingen, ga maar niet terug reageren.
Mischa
Geplaatst: 29-06-16 00:22
Kentaro schreef:
Helaas verschillen de begrippen 'nieuw' en 'nieuw' nog wel eens per persoon.....
Gehehe nou inderdaad. Ik had dus een aantal boeken van iemand over gekocht (waarbij ik twijfelde of ik ze zou krijgen gezien het gebrek aan communicatie na de betaling, maar ik heb ze!) In de advertentie stonden drie boeken als ''nieuw'' aangegeven, en twee als ''gelezen''. Nou, op 1 boek na, waren ze allemaal even gelezen hoor. Niet dat het erg is verder want alles is gewoon heel enz. maar ik zou het er toch zelf niet zo neer zetten in een advertentie.
shilady
Geplaatst: 29-06-16 03:11
Haha ik zat vandaag via Facebook op de friese marktplaats te kijken en er was een man die zijn Lcd tv aanbood voor 20 euro Klein scherm en hij kreeg de tv ook niet meer aan stond netjes in de advertentie. Zie ik onder de advertentie wat reacties en een meneer zegt voor 15 euro neem ik hem van je ja!? Advertentie man zegt nee wil er wel echt 20 voor hebben niet minder... Zegt die meneer sorry maar ik wil hem niet meer hebben ik zie net dat hij kapot is
Haha zegt die advertentie meneer ja wat dacht jij dan dat ik zomaar een goede tv voor nop weg gaf!
"Ondanks dat het uiteindelijk minder ernstig was dan gedacht, waarschuwt de politie op Facebook wel voor tweehandsspullen die op Marktplaats worden aangeboden."
Zou het niet wijzer zijn als de Politie zou waarschuwen voor sommige verkopers op marktplaats? Tenzij die bank natuurlijk op eigen houtje handelde......
Ik had ze gewezen op het vorige bod van d'r vriend en dat ze m dus daarvoor mocht meenemen.
Krijg ik terug (zonde dat ik het niet letterlijk mag kopiëren) dat ik met haar deal had en dat ze het jammer vond dat ik het allemaal niet zakelijk kon zien en als ik m alsnog voor die prijs aan haar wilde verkopen dat ze het dan graag hoorde..
als lomp zijn zeer deed.. Echt! Niet genoeg morfine in de wereld.. En dat geeft nog les op een christelijke basisschool ook