Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Raja schreef:Ha, had ik dat toch goed geroken!
Vind m wel aangenaam
Yv_ schreef:Nou zeg, wat vervelend. Ook wel een beetje raar dat ze dan na 2 mailtjes nog helemaal niet reageert...
Fijn dat de meeste wel lekker zijn!
Yv_ schreef:Ik ging net ff naar huis in mn pauze, lag waxxies er. Alles in mn tas gegooid, nu aan het ruiken. Ice Capade, Snow, Dennenbos (echt totaal geen den of bos te bekennen) en Hans&Grietje ruiken heel erg lekker in de verpakking. Vanavond maar eens in de brander testen.
Selka schreef:Lekkerder dan je zieke vriend dus?? Ziet Lisitano in de badkamer zitten met haar Black Leather![]()
![]()
Yv_ schreef:Had ik nou die Cabin in the Woods of een andere? Weet het niet meer, zit ingepakt in een enveloppe.
Edit, nee ik heb Fireside Woods.
Ik wil de Marshmallow van WoodWick eens proberen, wil namelijk ook dat ik zo'n soort geurtje lekker vind! Baal er zo van dat die Fireside Treats naar kattenkots meurt. Maar die van GC kan ik dus overslaan lees ik.. Jammer!
Yv_ schreef:Cozy Cabin is die van Kringle die ik van jou heb gehad! Die vind ik wel heeeel erg lekker!
Lisitano schreef:Inmiddels is het opgelost
Ik moest er wel zelf naar vragen..
Ik denk inderdaad dat ze het alleen doet. Soms heb je heel snel antwoord op je e-mail en de andere keer moet je lang wachten of krijg je zelfs niets.
Ze is wel heel vriendelijk, maar ik denk dat het af en toe inderdaad veel werk is.
Die brand is wel heel zuur zeg
Ik heb net het doosje Cabin in the Woods open op mijn bureau gezet omdat ik een beetje twijfelde over de geur. Maar wow, cederhout. Ik vind het niet vies, maar ook niet heel lekker.
waxmeltsenzo schreef:Het is veel werk , zeker in je eentje. Ik heb er dan ook nog werk naast hé
Maar ik kan me voorstellen als iemand een winkel heeft en daarnaast een webwinkel dat het helemaal een hoop werk is.
En foutjes zijn ook zo gemaakt heb het afgelopen week ook een paar keer gehad. Maar als het netjs opgelost wordt is het goed toch?