Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cerastes

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 12:38

De 2 Yc tarts zijn vergeven...

Mannen zijn echt zo irritant als ze ziek zijn...

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 13:06

Haha jeetje wat een vent zeg. Misschien is het verstandig als je met hem naar de eerste hulp gaat want dit klinkt wel heeeeeeel ernstig hoor!

:')

Ik steek straks m'n kaarsje ook weer lekker aan!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 14:12

Die pink pepper is wel een dupe van een parfum helaas mag ik die naam niet noemen of gebruiken ;) maar hij ruikt dus wel naar parfum. Ik vind hem zoet-fris. En echt heel erg lekker.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 14:14

Ha, had ik dat toch goed geroken!
Vind m wel aangenaam :j

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-15 14:39

;( ;( ;(

Ik heb nog wel gemaild, twee keer ;(

Zojuist mijn Duizendpoot bestelling uitgepakt waar Kringle Watercolors en Spellbound bij zou zitten. Maar ik heb alleen Goose Creek gekregen |(
Ik heb twee keer via mail gevraagd of ze het wilde laten weten als iets niet mee gezonden kon worden...

Ik heb Black Leather cadeau gekregen. Ik had verwacht die vies te vinden maar het heeft eigenlijk wel wat. Het is een mannelijke geur, het ruikt eigenlijk naar een mooie man die zich net geschoren heeft in zijn nieuwe auto met lederen bekleding :D

Verder zaten erbij (allen Goose Creek):
- Peppermint Snowflake
- Cabin in the Woods
- Christmas Tree Farm
- French Autumn
- Campfire Marshmallow
- Kentucky Harvest

Ik had heel hoge verwachtingen van de Campfire Marshmallow maar hij ruikt naar zware oma-parfum?! Hoe kán dat!? :x Met márshmallow! %)
Christmas Tree Farm ruikt zooo lekker! Net als Kentucky Harvest <3
French Autumn is fruitig zoet, donker fruit. Die moet ik even in de brander ruiken.

Maar Christmas Tree Farm ruikt echt goddelijk!
Zoet, vanille en iets van een warm drankje, en dan op de achtergrond die kerstbomen. Wauw, die móet ik branden thuis *\o/*

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 14:43

Raja schreef:
Ha, had ik dat toch goed geroken!
Vind m wel aangenaam :j

Ja hoor helemaal. sommigen parfum geuren daar zijn de namen een beetje lastig van ;)

Daardoor heb ik hem ook maar niet tussen de dupes geplaatst ;)
De Whisky on the rock is ook een dupe alleen met een twist en dat is ook met die pink pepper zo er is een draai aan gegeven door een schotse cosmetica groothandel die daar alle ingredienten voor hebben o.a de olién dus zij hebben een aantal dupes maar geven daar een eigen twist aan en ik ben wel erg fan van die twist van hun ;) Lotus flower and sandalwood komt ook daar vandaan en baby splash. Nag Champa. Jamaican me nuts ook. dat zijn dan geen parfums maar wel hebben ze de geuren allemaal dus een twist gegeven ;) De nag champa ruikt dus anders dan elders. Hun geuren zijn iets duurder dus andere makers zullen niet snel voor hun kiezen. Al heeft een geur verkoper in nl hun ook ontdekt die zit gewoon te spieken want winter wonderland komt ook van die leverancier en die heeft zij in haar assortiment. Iig probeer ik wat anders te zijn dan anderen maarja dat valt nog niet altijd mee hoor.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 15:01

Aha!
Ja, het blijft lastig om origineel te zijn als iedereen dezelfde ingrediënten kan kopen bij leveranciers.
Aan de andere kant moet je maar denken: Ik was lekker eerst!!! :')

Lisitano,

Ik vind de duizendpoot een hele leuke webshop, maar de klantenservice kan best wat beter ;)
Vaak ook dat je pas je geld terug krijgt als je een mail stuurt dat er iets niet klopt.

Volgens mij doet zij de webshop alleen en dan kan ik me best voorstellen dat het soms wat te veel wordt, maar dat kun je ook weer regelen lijkt mij.

Ze heeft laatst wel brand gehad. Huis en alles in de fik..
Dus daar zijn ze ook nog wat mee bezig.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 15:22

Nou zeg, wat vervelend >;) . Ook wel een beetje raar dat ze dan na 2 mailtjes nog helemaal niet reageert...

Fijn dat de meeste wel lekker zijn!

Ik ging net ff naar huis in mn pauze, lag waxxies er. Alles in mn tas gegooid, nu aan het ruiken. Ice Capade, Snow, Dennenbos (echt totaal geen den of bos te bekennen _O- ) en Hans&Grietje ruiken heel erg lekker in de verpakking. Vanavond maar eens in de brander testen.

Zonde Waxmelts, maar idd... Je blijft toch afhankelijk van de leveranciers. Je zou wel zelf mixen kunnen maken om origineel te blijven? Of is dat makkelijker gezegd dan gedaan?

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 15:26

Lekkerder dan je zieke vriend dus?? Ziet Lisitano in de badkamer zitten met haar Black Leather :D :D :D

De geurtjes klinken wel schattig Yv_! Ben benieuwd of ze nu wel of niet snel vervliegen :)

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-15 15:27

Inmiddels is het opgelost :j
Ik moest er wel zelf naar vragen..

Ik denk inderdaad dat ze het alleen doet. Soms heb je heel snel antwoord op je e-mail en de andere keer moet je lang wachten of krijg je zelfs niets.
Ze is wel heel vriendelijk, maar ik denk dat het af en toe inderdaad veel werk is.
Die brand is wel heel zuur zeg :n

Ik heb net het doosje Cabin in the Woods open op mijn bureau gezet omdat ik een beetje twijfelde over de geur. Maar wow, cederhout. Ik vind het niet vies, maar ook niet heel lekker.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 15:29

Cabin in the woods is <3

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-15 15:31

Yv_ schreef:
Nou zeg, wat vervelend >;) . Ook wel een beetje raar dat ze dan na 2 mailtjes nog helemaal niet reageert...

Fijn dat de meeste wel lekker zijn!

Wel gereageerd hoor, maar gewoon niet gedaan wat ik zei :+

Yv_ schreef:
Ik ging net ff naar huis in mn pauze, lag waxxies er. Alles in mn tas gegooid, nu aan het ruiken. Ice Capade, Snow, Dennenbos (echt totaal geen den of bos te bekennen _O- ) en Hans&Grietje ruiken heel erg lekker in de verpakking. Vanavond maar eens in de brander testen.

Hans & Grietje heb ik van een andere maker wel eens gehad, die is lekker!

Selka schreef:
Lekkerder dan je zieke vriend dus?? Ziet Lisitano in de badkamer zitten met haar Black Leather :D :D :D

Ruikt altijd nog beter dan kots _O-

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-15 15:34

Raja schreef:
Cabin in the woods is <3

Ik hou normaal wel van houtluchtjes dus ik denk dat het in de brander wel goed komt.

Heb jij Campfire Marshmallow wel eens geroken? Ik moet er bijna van huilen, zo teleurgesteld ben ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 15:34

Als mannen ziek zijn dan zijn ze meteen terminaal... Mijn God wat een piepkonten! Zouden ook nooit zwanger kunnen zijn en een baby krijgen...

Moet je ook niet willen, dan zit je maanden in de ellende haha

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 15:36

Lisitano schreef:
Raja schreef:
Cabin in the woods is <3

Ik hou normaal wel van houtluchtjes dus ik denk dat het in de brander wel goed komt.

Heb jij Campfire Marshmallow wel eens geroken? Ik moet er bijna van huilen, zo teleurgesteld ben ik.

Ik ga thuis eens kijken of ik die heb.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 15:38

Had ik nou die Cabin in the Woods of een andere? Weet het niet meer, zit ingepakt in een enveloppe :').
Edit, nee ik heb Fireside Woods.

Ik wil de Marshmallow van WoodWick eens proberen, wil namelijk ook dat ik zo'n soort geurtje lekker vind! Baal er zo van dat die Fireside Treats naar kattenkots meurt _O-. Maar die van GC kan ik dus overslaan lees ik.. Jammer!
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 11-11-15 15:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 15:39

Cozy Cabin toch Yv??

Van Kringle

Edit:
Ja, Fireside Woods dus :')
Laatst bijgewerkt door Raja op 11-11-15 15:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 15:40

Nee Fireside Woods!!! Ging ff terugzoeken in mn berichten hier, had er foto van gemaakt!

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 15:40

_O-

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 15:41

Cozy Cabin is die van Kringle die ik van jou heb gehad! Die vind ik wel heeeel erg lekker! <3

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-15 15:43

Yv_ schreef:
Had ik nou die Cabin in the Woods of een andere? Weet het niet meer, zit ingepakt in een enveloppe :').
Edit, nee ik heb Fireside Woods.

Ik wil de Marshmallow van WoodWick eens proberen, wil namelijk ook dat ik zo'n soort geurtje lekker vind! Baal er zo van dat die Fireside Treats naar kattenkots meurt _O-. Maar die van GC kan ik dus overslaan lees ik.. Jammer!

Misschien moet je over een tijdje Fireside Treats nog een kans geven. Ik kan me echt niet voorstellen dat er iemand op deze aardbol dat naar kattenkots vindt ruiken >;)
Ghostly Treats en Merry Marshmallow zijn ook marshmallowluchten van YC. En je hebt er eentje van Bath and Bodyworks.

Die van Goose Creek kun je helemaal vergeten in ieder geval ^)

Yv_ schreef:
Cozy Cabin is die van Kringle die ik van jou heb gehad! Die vind ik wel heeeel erg lekker! <3

Cozy Cabin is zo lekker! Ik wil daar een jar van <3

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 15:48

Lisitano schreef:
Inmiddels is het opgelost :j
Ik moest er wel zelf naar vragen..

Ik denk inderdaad dat ze het alleen doet. Soms heb je heel snel antwoord op je e-mail en de andere keer moet je lang wachten of krijg je zelfs niets.
Ze is wel heel vriendelijk, maar ik denk dat het af en toe inderdaad veel werk is.
Die brand is wel heel zuur zeg :n

Ik heb net het doosje Cabin in the Woods open op mijn bureau gezet omdat ik een beetje twijfelde over de geur. Maar wow, cederhout. Ik vind het niet vies, maar ook niet heel lekker.

Het is veel werk , zeker in je eentje. Ik heb er dan ook nog werk naast hé ;)
Maar ik kan me voorstellen als iemand een winkel heeft en daarnaast een webwinkel dat het helemaal een hoop werk is.

En foutjes zijn ook zo gemaakt heb het afgelopen week ook een paar keer gehad. Maar als het netjs opgelost wordt is het goed toch?

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-15 15:56

waxmeltsenzo schreef:
Het is veel werk , zeker in je eentje. Ik heb er dan ook nog werk naast hé ;)
Maar ik kan me voorstellen als iemand een winkel heeft en daarnaast een webwinkel dat het helemaal een hoop werk is.

En foutjes zijn ook zo gemaakt heb het afgelopen week ook een paar keer gehad. Maar als het netjs opgelost wordt is het goed toch?

Jawel, er moet heel wat gebeuren voor ik klaag hoor.
Het is niet de eerste keer, en wat ik het vervelendste vind is dat je er zelf achteraan moet. Je wordt niet geïnformeerd over levertijden, over manco's, terugstortingen en er wordt niet goed gelet op het verzendadres dat je opgeeft.

Ze heeft een heel leuke winkel en ik vind het een leuke vrouw.
Maar volgende keer ga ik wel gewoon langs :D

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 16:04

Nee ik snap je wel. Ook als je het druk hebt moet je gewoon wel zorgen dat de klant een tevreden gevoel heeft tenminste dat wil ik altijd. Een foutje kan gebeuren maar moet vanuit mij opgelost worden natuurlijk kan niet altijd alles goed gaan, we blijven mensen. Maar als je klanten erachter aan moeten doe je m.i wel wat verkeerd iig..

Even iets anders ik heb 3 nieuwe geuren binnen moet ze nog maken. Maar kan verklappen dat Pumpkin souffle heel erg lekker is. Ik benoem deze met name omdat ik daar heel sceptisch over was omdat ik frosted pumpkin niet lekker vind. Dus had bijzonder lage verwachting dat was een meevaller en ik persoonlijk vind in de fles vino caliente erg tegen vallen in de fles maar dat wil nog niet echt iets zeggen over hoe hij als melt ruikt maar daar had ik meer van verwacht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 16:09

Hoi!
Sorry dat ik jullie topic zo binnen kom vallen...
Ik wil binnenkort ook gaan beginnen met branden. Lijkt me heerlijk!
Hebben jullie misschien tips waar je een leuk starterspakket inclusief brander kan kopen?