Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 13:31

Bralindy schreef:
Ik kan een tomaat zo in 1x opeten :D Heerlijk!

Same here.
Maar mijn vriend is zoals de anderen hierboven: alles waar tomaten inzit, vindt hij lekker, behalve ketchup en tomaten zelf :p
Moet je weten dat wij ik weet niet hoeveel snoeptomatenplantjes hebben staan, en bibi die dus allemaal alleen kan opsmikkelen :9

Chasingmood

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 14:42

Precies hetzelfde! Tomatensoep en spaghetti ed vind ik heerlijk.
Maar met een tomaat of ketchup moet je bij mij echt niet aankomen

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 15:14

Ik werd tot en met de 3e klas nog aangezien voor brugpieper omdat ik zo klein was/ben :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 15:56

LSnuitje schreef:
Ik werd tot en met de 3e klas nog aangezien voor brugpieper omdat ik zo klein was/ben :')

Hier andersom, ik werd als brugklasser altijd aangezien voor derdeklasser omdat ik aardig lang ben :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 18:53

Ik lust helemaal geen salades. Tomaat, komkommer, sla, augurken, olijven etc vind ik gewoon echt niet te vreten.

Hier ook eentje die elke maand weer bang is voor zwangerschap zonder rede. Geen idee waar het vandaan komt, maar toch is het elke keer weer stress.

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 19:05

Confession: dat ik soms zo tegenstrijdig met mezelf ben. Ene moment denk ik van: 'UGH, wat voor holbewoner ben ik' naar mijn spiegelbeeld en soms heb ik iets van; 'hé, ik mag er ook best wel wezen!' Dit ook vanwege onzekerheid. Ik krijg nooit feedback van mensen :+ terwijl ik er graag verzorgd en goed probeer uit te zien (sommige dagen uitgezonderd :') ) Voel me dan zo.. average :\

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 19:29

Bralindy schreef:
Confession: dat ik soms zo tegenstrijdig met mezelf ben. Ene moment denk ik van: 'UGH, wat voor holbewoner ben ik' naar mijn spiegelbeeld en soms heb ik iets van; 'hé, ik mag er ook best wel wezen!' Dit ook vanwege onzekerheid. Ik krijg nooit feedback van mensen :+ terwijl ik er graag verzorgd en goed probeer uit te zien (sommige dagen uitgezonderd :') ) Voel me dan zo.. average :\

Ik heb even op je profiel gespiekt en ik vind je een knappe vrouw hoor, vooral je haar is erg leuk. Dat rode staat erg leuk!

Maar ik heb een beetje hetzelfde. Vind mezelf het dag licht niet waard qua uiterlijk en om de zaak ook nog eens beter te maken zeggen mensen constant tegen me dat ik 'een apart (of uniek) gezicht hebt'. Nou bedankt :'). Wordt er nooit echt heel blij van als ik dat hoor.

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 19:36

Ik ben een brugger en word gewoon hard aan de kant gebeukt door 3e klassers tja als ze dan even later langskomen toevalig pootje uitsteken ~~}>

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 19:53

dat heeft een brugger 1x bij mij geflikt en daarna noooooooit weer. }>
Heb de dame in kwestie even verteld dat ik haar zó hard zou meppen dat ze haar met een plamuurmesje van *die ene* muur konden schrapen. O:)
Kind liep vanaf toen met een grote boog om me heen. :')

Dannon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 19:56

Lestrange01 schreef:
Bralindy schreef:

Ik heb even op je profiel gespiekt en ik vind je een knappe vrouw hoor, vooral je haar is erg leuk. Dat rode staat erg leuk!

Maar ik heb een beetje hetzelfde. Vind mezelf het dag licht niet waard qua uiterlijk en om de zaak ook nog eens beter te maken zeggen mensen constant tegen me dat ik 'een apart (of uniek) gezicht hebt'. Nou bedankt :'). Wordt er nooit echt heel blij van als ik dat hoor.

Ik ben maar gewoon heel trots en zelfverzekerd over mijn persoonlijkheid :')

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 19:57

Bij mij hoefden ze dat ook niet te doen.. Ik zorgde er wel voor dat bruggers "braaf" bleven..

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 19:58

Lestrange01 schreef:

Hé bedankt! Ben nu inmiddels blond met paars :o Ja dat herken ik. Vraag je je af of ze het nou positief of negatief bedoelen :')

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 20:01

_sharonnn schreef:
Bij mij hoefden ze dat ook niet te doen.. Ik zorgde er wel voor dat bruggers "braaf" bleven..

Ik deed ze normaal nooit wat, maar als ze mij gingen pootje haken ofzo hadden ze echt wel een verkeerde aan me. :)

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 20:02

lor1_1984 schreef:
_sharonnn schreef:

Ik deed ze normaal nooit wat, maar als ze mij gingen pootje haken ofzo hadden ze echt wel een verkeerde aan me. :)

Precies hetzelfde hierzo, ik bedoelde het laatste meer in een "als" situatie :)

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 20:06

Ik zat in mijn examenjaar (4e jaar) toen ik door iemand jonger dan mijzelf uitgescholden werd voor poedersuiker-wup.
Is al weer 2 jaar geleden maar ik vond het zo grappig :+ Toen werd ik ook altijd jonger geschat, nu meestal mijn eigen leeftijd of iets ouder gelukkig.

Op mijn middelbare werd je de eerste dag gewaarschuwd dat je nooit de weg aan een oudere moest vragen want ze stuurde je verkeerd _O-
Ik vind bruggers pesten altijd zo gruwelijk flauw, heb er ook nooit aan meegedaan.

En ik heb ook altijd de neiging om mensen helemaal na te gaan trekken en foto's kijken etc. op Facebook :=

Ik zeg elke keer dat ik ga stoppen met snoep eten maar dan ligt er een zak enenen dan niet meer O:)
En ik heb echt een mega chocolade verslaving terwijl ik er allergisch voor ben.

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 21:34

Ik en mijn vriend noemen elkaar vaak schat ipv dat we onze namen gebruiken.
Nu hoor ik via via dat zijn familie (niet zijn gezin) dat klef vindt en zich eraan stoort.
Aan de ene kant denk ik; wees blij dat we elkaar lief vinden, ga je ergens anders aan storen.
Aan de andere kant maakt het me onzeker en een beetje boos, omdat ze het niet rechtstreeks tegen ons durven te zeggen.

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 21:51

Ik deed dat alleen omdat hij me express aan de kant duwde en ik viel hoor :j :) anders doe ik niet zo maar ik snap dat het druk is maar ik loop gewoon braaf aan de buitenkant :)ddd

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 22:04

Kirstenn schreef:
Oh geweldig, confessions!

Vriendin en ik vonden dezelfde jongen leuk (euhh.. We waren nog jong ;) ). Gingen we met z'n 3en naar Koninginnedag in de stad. Merkte dat het tussen hun goed klikte, dus ik gunde haar dat zij ervoor zou gaan. Zij moest eerder weg dus ik bleef alleen achter met hem. Omdat ze zich best rot voelde dat ze weg moest SMSTE ik naar haar iets van 'jij mag voor m gaan, jullie zijn leuk samen en ik zal proberen m niet meer leuk te vinden'. Nog geen minuut later zegt die jongen tegen mij: 'kijk eens wat voor SMSje ik heb gekregen...'

Had ik m dus naar hem gestuurd. Ben letterlijk weggerend :')

Oh wauw ik had bijna precies hetzelfde maar dan wel met happy ending :').

Ik had een beste vriend op de middelbare school die ik alles vertelde. De dag ervoor had ik met een leuke jongen op msn gepraat enzo en ook wel gek doen (jaja :+).. Toen hoorde ik de dag later van mn vriendin dat hij mij raar vond enzo nav het msn gesprek. Nou goed dan maar niet dacht ik.

Had dat natuurlijk allemaal aan mn beste vriend verteld en 's middags fietste ik van school weg en zei 'die leuke jongen' hoi. Dus ik smsen naar mn beste vriend: ja die jongen die had gezegd dat ik raar was enzo en nou zegt ie hoi, nou hij kan van mij de pot op ( :')).. Maar goed toen kreeg ik later een smsje van die leuke jongen huh dat heb ik nooit gezegd? Heel verhaal blablabla. Maar het kwam er op neer (dacht ik :+) dat hij het niet zag zitten met mij. Maar dat viel wel mee denk ik want we zijn nu al 3.5 jaar samen _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 22:05

Nicolien schreef:
Nu hoor ik via via dat zijn familie (niet zijn gezin) dat klef vindt en zich eraan stoort.
Aan de ene kant denk ik; wees blij dat we elkaar lief vinden, ga je ergens anders aan storen.
Aan de andere kant maakt het me onzeker en een beetje boos, omdat ze het niet rechtstreeks tegen ons durven te zeggen.

Ik denk ook altijd doe dat lekker thuis, ik vind het erg irritant. :o

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 22:08

Mijn dochter noemt mijn man schat daardoor :')

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 22:20

MarlindeRooz schreef:
Nicolien schreef:

Ik denk ook altijd doe dat lekker thuis, ik vind het erg irritant. :o

:roll:
Daar heb je toch geen last van?
Ik vind het juist lief als mensen op deze manier aangeven dat ze van elkaar houden in plaats van steeds aan elkaar te zitten :P

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 22:23

Nog 1 (ben op dreef :') ): ik vind het eng/spannend om in menigtes of op kermis (zoals net het geval was) alleen te dansen in een dansende menigte en contact (op wat voor manier dan ook) te maken met anderen.
Met een groepje maak je minder contact naar buiten en ik moest iemand polsen (die er uiteindelijk weer vandoor ging :') ) dus ik dacht : kom op. Alleen.

Ik maak graag nieuwe connecties en ik wil het kunnen hoe raar het ook klinkt. Maar vind het zo eng.

Kirstenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 22:33

Xanthippe schreef:
Bralindy schreef:
Ik kan een tomaat zo in 1x opeten :D Heerlijk!

Same here.
Maar mijn vriend is zoals de anderen hierboven: alles waar tomaten inzit, vindt hij lekker, behalve ketchup en tomaten zelf :p
Moet je weten dat wij ik weet niet hoeveel snoeptomatenplantjes hebben staan, en bibi die dus allemaal alleen kan opsmikkelen :9

Nu ik jouw naam zie komt er nog een (vrij recente) confessions in me op :')

Ik had op t werk een vrouw aan de telefoon en moest haar emailadres noteren. Er kwam iets uit van xaben12345@... (heel erg vervormd uiteraard :))

Dus ik vroeg hoe dat gespeld wordt. Begint ze: xanthippe... Anton...
Ik: 'ho Ho Ho niet te snel, ksantippe hoe schrijf ik dat... K... S... A...'

Het duurde zeker 5 minuten voordat ik door had dat Xanthippe de aanduiding voor de X was :')

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 22:55

_sharonnn schreef:
Nicolien schreef:

:roll:
Daar heb je toch geen last van?
Ik vind het juist lief als mensen op deze manier aangeven dat ze van elkaar houden in plaats van steeds aan elkaar te zitten :P

Het is echt niet dat we elkaar elke minuut schat noemen ofzo, ik gebruik vaak ook een verkorte versie van zijn naam. We zitten juist niet aan elkaar in gezelschap, omdat ik weet dat anderen zich daaraan kunnen storen en dat begrijp ik.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 23:01

Mijn confession,ik drink graag uit een pak of fles ipv het eerst in een glas te schenken.
Als er bezoek komt dan pak ik altijd netjes een nieuw pak of fles hoor :D