Moeder's trouwbroek heb ik wel eens gezien vroeger en ook wel eens gepast, maar iig toen was ik er te dik voor. Mijn moeder was jonger en minder weldoorvoed als ik toen ik hem aan probeerde
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Size 24/26.. wat is dat in Nederland maat 58 ofzo? Sammie schreef:[naam]
bestel jij je jurken op deze manier? http://www.ebay.nl/itm/Wedding-dress-la ... 4880071c2b
of laat je ze special maken bij een lightinthebox enz.? Omdat je het laatst over ebay had.

die strikken op de voorkant! En het model ziet er uit alsof ze (heel dom is en) de weg uit haar sluier niet meer kan vinden
Vrienden van ons in GB zijn volgens mij van plan om te gaan trouwen en ik hoop/verwacht om uitgenodigd te worden. Dan kunnen we beter nog een paar cent in de zak hebben zitten om drankjes te betalen!
Daarmee wilde ik trouwens niet zeggen dat ons feest drankloos moet zijn, maar een beetje met mate mag wel.
Anoniem schreef:Sammie schreef:Repelsteel
bestel jij je jurken op deze manier? http://www.ebay.nl/itm/Wedding-dress-la ... 4880071c2b
of laat je ze special maken bij een lightinthebox enz.? Omdat je het laatst over ebay had.
Ik bestel inderdaad wel zo via eBay, of soms kun je ze op eBay ook op maat laten maken, dan moet je de verkoper een berichtje sturen met je maten. Ik koop alleen maar nieuwe jurken.
Laatst dus ook een keer via Wish. bij light in the box kan ook, is eigenlijk allemaal 1 pot nat. Het komt allemaal uit dezelfde regio in china waar alle ateliers gevestigd zitten. Light in the box is over het algemeen wat duurder omdat die er financieel wat tussen weg moeten pakken. Het blijft altijd een gok, zolang je redelijke garantie hebt krijg je bij een rampaankoop je geld in ieder geval weer terug. Bij light in the box vind ik die garantie niet zo denderend.
Deze is ook best mooi vind ik
[ [url=m/hWJgmi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/F7m5W5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cayenne schreef:Hmmmz ja drankjes.. Dat was een discussiepunt voor ons![]()
Ik ben van mening dat je ook zonder drank een leuk feest kunt hebben, maar ik drink zelf dan ook nietDaarmee wilde ik trouwens niet zeggen dat ons feest drankloos moet zijn, maar een beetje met mate mag wel.
Nou is vriendlief ook geen drinker, maar sommige familieleden/kennissen wel en ik ben bang dat een aantal toch 'aan de zuip' gaan