Secret Santa Surprise

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Re: Secret Santa Surprise

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 19:08

Op zich kan het zelfs nog wel meer budget dan dit hoor. Heb laatst voor iemand een brievenbuspakketje gemaakt in een doosje wat niet eens de maximale afmetingen had. En dan is verzenden mét code maar 3,84 (Nederland dan). Stel dat je dan voor ruim 6 euro creatief wat dingetjes verzint die erin passen, dan heb je een aardigheidje en ben je toch voor 10 euro klaar :)
Maar goed denk dat er een hoop mensen die nu heel enthousiast zijn toch afhaken als je het met pasen weer zou doen. Anderzijds zijn er waarschijnlijk genoeg nieuwe mensen die er ook wel zin in hebben. :)

Dingen die ik in een brievenbusdoosje gepropt heb:

- Scent chips (uit het doosje)
- Maskertje
- Oogpotlood
- Kattensnacks
- Katten speelmuisje
- Reep chocolade
- Kerstservetten

Dat red je uiteraard niet allemaal voor 6 euro, maar even als voorbeeld van wat er allemaal in een brievenbusdoosje past.

Dingen die waarschijnlijk ook wel in een brievenbusdoosje passen:
Sokken
Handschoenen
Koptelefoon oortjes
Epileerpincet
Geurzakje
Kleine verpakking geur waxinelichtjes
Meeste make up
Haarassecoires
DVD
Sommige fotolijstjes
Niet te grote boeken
Sieraden
Kleinere zakjes snoep

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 19:13

Ik heb dit topic helaas ook te laat ontdekt, maar jemig wat een leuke pakketten komen er voorbij! Ik wacht met smart op de foto's van alle pakketten die nog niet zijn aangekomen. Volgende keer zou ik het zeker ook leuk vinden om mee te doen!

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 19:44

Ik had een grotere doos, heb even gemist dat je maar een bepaalde maat doos mocht :o

Dat van de paashaas was eerder grappig bedoeld, zoiets als dit is denk ik niet te vaak per jaar leuk :)

Saaaash

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 19:45

Ik doe ook zeker de volgende keer weer mee! Ik zat echt met smart te wachten, ik vond het cadeautje kopen wel ontzettend moeilijk!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 19:51

ruitje schreef:
Ik had een grotere doos, heb even gemist dat je maar een bepaalde maat doos mocht :o

Dat van de paashaas was eerder grappig bedoeld, zoiets als dit is denk ik niet te vaak per jaar leuk :)

Huh wat bedoel je? Dat over die brievenbusdoos ging niet over deze Secret Santa he.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 19:55

Ik werk bij de post ik durf brievenbus pakjes door ervaring in de praktijk niet echt aan :=

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 19:56

takkie_muis schreef:
Ik werk bij de post ik durf brievenbus pakjes door ervaring in de praktijk niet echt aan :=

Ook niet nu je pakjes met code hebt Takkie? Want vroeger vond ik het ook maar niks, maar nu je voor 3,84 een T&T code erbij hebt voelt het voor mij een stuk veiliger.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 19:59

Ah, ik dacht dat je hier ook een kleine doos moest sturen :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 20:02

Alwiene schreef:
takkie_muis schreef:

Ook niet nu je pakjes met code hebt Takkie? Want vroeger vond ik het ook maar niks, maar nu je voor 3,84 een T&T code erbij hebt voelt het voor mij een stuk veiliger.

Is het zo? , mijn ene collega propt ze gewoon door in de kast , zie ze ook regelmatig met scheuren en deuken en open. Track en trace is nieuw voor me , dan krijg je hem wel maar in welke staat.

Pakjes zijn niet gemaakt voor onze kast , en passen regelmatig ook niet in de brievenbus. Door mijn ervaringen wil ik het liever ook niet

Afbeelding

En dan even voor ogen een pakketje erin gedouwd :=

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 20:04

Ik heb zelf ook bij de post werkt... wij duwde pakjes niet in de kast... die legde we er netjes onder... En dan in de straat waar het pakje hoorde deden we de post voor dat huis omdraaien, zodat je wist dat er een pakje voor dat adres was..

Dus geen geduw in de kast.. Moesten we niet proberen, werd de teamcoach niet zo blij van..

Geen idee hoe het nu gaat.. maar dat is zo'n 4 jaar geleden dat ik er werkte..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 20:08

Wij hebben tegenwoordig kaarten , leg je bovenop de betreffende bundel in de tas. Is maar 1 die het doet maar heb door het sorteren etc ook genoeg gezien , ik ben de rommelkont dus die kaartjes kwamen als geroepen vergat het ook geregeld en dan bleef het liggen

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 21:32

Ik heb al een paar keer brievenbus dozen verzonden de afgelopen maanden.
Allemaal via TNT met trace code.
Stuk voor stuk zijn ze allemaal onbeschadigd aangekomen.......en allemaal gewoon door de brievenbus.
Mijn ervaringen zijn dus helemaal prima wat dat betreft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 21:34

Tak zie ze weer eens spoken ^) , de maanden voor kerst neem ik volgend jaar vrij dan kan ik weer met frisse blik kijken :)*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 21:36

Aan de andere kant; wij verzenden zakelijk ook aardig wat pakketten en ook veel 'brievenbuspakketjes', maar als ik zo met m'n klanten communiceer over de pakketten zijn wij wel het enige land wat zo zeikerig doet over brievenbussen en afmetingen :')

Ook zijn bij de PostNL punten de meningen nogal verdeeld over wat nou wel of niet door een brievenbus past; er zijn inmiddels nog maar 2 postnl punten waar ik de pakketten in ieder geval naar wegbreng voor verzending; dan maar een stukje verder rijden maar dan hoef ik tenminste geen strijd aan te gaan met de postnl medewerker die denkt dat ze het wiel heeft uitgevonden; wij doen veelal pakketten/poststukken voorfrankeren, en had dus een pakketsticker (voorgefrankeerd) op een envelop gedaan die naar Duitsland moest, want er was immers betaald met track & trace. Mens weigerde gewoon m'n 'pakket' aan te nemen omdat ze van mening was dat het gewoon normale brievenbuspost was, dus moesten we het maar weer meenemen en als we het beter wisten moesten we het zelf maar doen voortaan. Ja duh, dat deden we al, dat heet voorfrankeren.... Maar goed..

We hebben nu speciale 'brievenbuspakketdoosjes' gekocht en zelfs dan zeuren ze hier af en toe nog dat dat 'echt niet gaat passen hoor' als we dat dus naar het buitenland frankeren zonder track & trace (ligt er maar net aan waar de klant voor betaald) en dan moeten we ze dus voor de 100e keer uitleggen dat de pakketten niet overvol zitten en dat het altijd goed gaat, nog nooit iets gehoord over ingedeukte/kapotte doosjes iig van onze klanten af :')

_suus19_; Ben absoluut blij met m'n kadootjes! Kan tegenwoordig ook weer mega lang douchen dus body lotion is altijd heerlijk om mee te ontspannen en ik ben echt een huis-miep aan het worden; ben allemaal soorten mokken en bekers aan het verzamelen dus ik ben helemaal happy *\o/*

Rhyddid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 22:40

Gisteren heb ik mijn pakketje ontvangen!! *\o/* *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bij elk cadeautje zat een briefje met een rijmpje. In elk brief was er een letter onderstreept.
De letters hadden het woord ENGELS gevormd.
Ook waren er 2 woorden onderstreept: ZWARTE en ROOS.
Mijn secret santa was _black_rose_! Heel erg bedankt Black Rose!! Erg leuk, ben er erg blij mee :D

De inhoud:
1: Biologische appelsap
2: Een appel voor mijn pony ;-)
3: Fotolijst omdat ik van fotograferen houd :D
4: Kattensnoepjes
5: Kattenspeeltje

Afbeelding

De katten zijn enorm blij met de kattensnoepjes en speelmuis :D
Afbeelding

Thanks Black Rose!! :D :D

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-14 22:43

Gave katten heb je <3

Rhyddid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 22:54

Dott schreef:
Gave katten heb je <3

Het zijn Noorse Boskatten, super fluffy :-)

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-14 00:11

Mijn ouders hebben ook een noorse boskat :)
Wij zelf een Main Coon en Ragdoll. Ook lekker fluffy. En dan nog 2 siamezen en 2 'normale' katten :')

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 00:20

Afbeelding

Ik heb 1 schijnheilige birmaan, die was ook erg blij met de doos :')

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-14 08:28

Hihi. Die lijkt wel wat op onze Ragdoll

_black_rose_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 09:35

Ik ben blij dat het pakje goed aangekomen is^^

De katten zijn er zo te zien inderdaad wel blij mee^^ ik zag ze in je profiel, wat een mooie beesten! Ik heb hier een hele gewone lapjes-Mika. Die was het er al niet mee eens dat die muis in de doos verdween.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 11:23

Ik ben nog steeds aan het puzzelen wie mijn secret santa is :Y)
enige hint die ik heb is dat diegene ratjes heeft.

Edit: Ik denk dat Banjer mijn secret santa is!!
Het duurde even voor ik een actuele lijst had gevonden :+

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 14:27

Als het goed is komt mijn pakketje vandaag aan *\o/*

Edit: toch morgen -O-

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 16:30

Klopt Suuskipje, ik was jouw SS :D
De andere hint staat onderaan het briefje: heb het poppetje van het Zumba logo uitgeknipt en opgeplakt :D (zie onderschrift :P )

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 16:41

Ja dat poppetje kwam ik niet helemaal uit :Y)
Superbedankt nogmaals! De snoepjes zijn door mn hamster ook helemaal goedgekeurd. Hij was helemaal in zn sas ze vanochtend aan het sorteren :+ (hij is een beetje bijzonder, heeft allemaal 'verstopplekjes' in zn kooi die hij dan langsgaat en legt dan overal steeds 1 stukje neer :Y) )