Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 19:29

Zo heb ik weleens een one night stand gehad met een gozer die gigantisch had zitten opscheppen over zijn bedprestaties. Hij was geweldig, alle vrouwen vonden hem geweldig, alle mannen wilden met hem ook als ze geen homo waren etc...

Nou, ik weet niet welke vrouwen hij tegen was gekomen, maar ik heb me dood verveeld!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 19:33

Ikke eentje die opeens echt vol in mn oor likte. Niet gewoon een liefdesbeetje in je oorlel, maar hop, vol die natte lap in mn oor. Mijn oor voelde zich verkracht. -O- Tot de daad is het ook niet meer gekomen.

Menyanthes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 19:45

Leuk topic! Ik ga volgen :)

Ik heb niet echt beschamende dingen meegemaakt of gedaan. Ik heb met mijn ex-vriend gehad op het moment dat ik hem ontmoette en wij elkaar 3 zoenen op de wang wouden geven, gleed mijn zonnebril van mijn hoofd af. :+ Met mijn huidige vriend heb ik voor zo ver ik mij nog herinner geen fails gehad :P Inmiddels zijn we bijna een jaartje samen *\o/*

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 19:51

Ik heb ook wel van die rare dingen met mijn vriend, maar daar kom je toch niet mee af op de eerste date haha :D (wij grappen ook maar wat he) ... toch veel mensen die zich niet bewust zijn van wat de gemiddelde vrouw doet afhaken :p

BeauWertz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 21:09

Xyris d'r verhaal genius _/-\o_

dat jij dit hebt volgehouden danmm respect meisje ik was bij nacht 1 al dat joch achtervolgt tot daar waar de zon niet schijnt :+

heb er iig heerlijk om kunnen lachen dat mn ouders kwamen kijken wat ik aan het doen was

Thnx that you shared this with us +:)+

Kim_Evendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 13:03

Wat een geweldig topic _/-\o_

Ik had op mijn 2e date die jongen meegenomen naar een café bij mij in de buurt. We zaten gezellig wat te praten toen de barman ineens zei: "Hé jij zat hier gisteren toch met een blonde knul? En vorige week was het ook al een ander...?!"
Toen keek mijn date me heeeel raar aan >;) dus heb ik hem maar gauw uitgelegd dat dat resp. mijn neef en broertje waren.
Dat was ook zo, en inmiddels zijn we 2 maandjes samen <3 maar dat was wel een beetje awkward :')

Oh en niet echt tijdens een date, maar wel een major fail als whatsapp kuren heeft (bij hem) terwijl we allebei nogal opgingen in een ehm...beetje dirty gesprekje :o
Hij reageerde opeens niet meer, dus ik stuurde al een iets beledigde app dat ik het niet echt leuk vond dat ie nou zomaar in slaap was gevallen (want dat was tijdens een normaal gesprek wel eens eerder gebeurd)
Tot ie weer enkele minuten later belde en alles uitlegde :))
Mijn reactie: "Oke is al goed, maar let alsjeblieft even niet op al mijn appjes die straks binnenkomen" := Ik was echt not amused op dat moment. En toen kregen we dusdanig de slappe lach dat we maar braaf zijn gaan slapen :evaw:

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 13:44

Wat een super grappig topic. Mijn laatste date was echt een fail. Tengerste zag hij er een stuk dunner uit dan op de foto en op zich was het best gezellig. Echter begon hij toen opeens over z'n vakantie in Thailand dat hij daar heel erg verliefd was geworden op een Thaise. Toen dacht ik, laat maar haha

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 13:48

Een mooie Thaiboy? ;)

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 13:51

Haha nee was een echte hollandse jongen. Blond haar en blauwe ogen haha.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 13:54

Nee, ik bedoel degene op wie hij verliefd was geworden.

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 18:13

Kim_Evendi schreef:
Wat een geweldig topic _/-\o_

Ik had op mijn 2e date die jongen meegenomen naar een café bij mij in de buurt. We zaten gezellig wat te praten toen de barman ineens zei: "Hé jij zat hier gisteren toch met een blonde knul? En vorige week was het ook al een ander...?!"
Toen keek mijn date me heeeel raar aan >;) dus heb ik hem maar gauw uitgelegd dat dat resp. mijn neef en broertje waren.
Dat was ook zo, en inmiddels zijn we 2 maandjes samen <3 maar dat was wel een beetje awkward :')

Akward en totaal niet nodig.Vind het super onprofessioneel van die barman. Een goeie barman/vrouw houdt zijn mond.

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 01:39

Vind dit topic nog steeds geweldig! Maar wat gênant zeg, met die barman. Hier gelukkig nog geen date fails, wel van mijn zus, ze zaten wat te praten en in eens gaat meneer liggen, en slapen... :')

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 02:05

hahah opscheppen dat een slappe hem nooit gebeurt
en ja je raad het al :P

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 10:34

Ooit met een jongen zoiets gehad als shilady. Altijd opscheppen etc en toen was hij zo zenuwachtig dat hij spontaan slap werd :+

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 19:42

Ik ga morgenavond weer eens daten en ben mij nu alvast met dit topic aan het voorbereiden :+
Wie weet heb ik binnenkort wel een leuke bijdrage aan dit topic, al hoop ik natuurlijk van niet :D

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-15 19:47

Ik geloof dat ik binnenkort ook eens een date heb. Lijkt me best gek. Ben door die langeafstands relatie helemaal niet gewend aan daten zonder dat je echt al in een relatie bent, hahaha.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 19:48

"date fail" mijn huidige vriend heeft me 4 jaar over het hoofd gezien... terwijl we elke dag vanaf zelfde station reisde, zelfde studie deden en zelfs bij zelfde bedrijf hebben gewerkt had hij mij nog nooit gezien :')

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 19:53

Gianti, dat is best wel een fail inderdaad! Jij zag hem toen al wel staan? En hoe zijn jullie in contact gekomen?

Ik heb eigenlijk nog nooit een 'echte' date gehad en ben dan ook best zenuwachtig :=
Mijn liefdes leerde ik kennen door gezamenlijke vrienden, op feesten of bij concerten. Nu had ik mij voor de grap aangemeld op Paiq (op aanraden van een vriendin) en kwam er direct een chatverzoek in beeld. Het klikte goed, we hebben 3 avonden gechat en toen we naar elkaars weekendplannen vroegen gaf ik aan morgenavond naar een concert te gaan. Hij vroeg zich af met wie, ik had nog niemand gevonden en nu gaan we samen. Het meest spannende vind ik nog dat ik hem nog nooit gezien heb. Maarja, dat is eigenlijk bij iedereen zo als je ze voor het eerst ontmoet :+ Alleen weet je dat dan niet van te voren.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 20:06

hahaha jaaa ik kende hem wel van gezicht :') (maakt het misschien nog wel iets pijnlijker _O- ) op een gegeven moment stond hij met mijn vrienden te praten (die dus ook al tijd zijn vrienden waren) en zo ben ik met hem aan praat geraakt en gelijk was het onwijs leuk :o

spannend!!! heel veel plezier :D

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 16:17

Ha Gianti heb net hetzelfde voor maar dan zelf :+ Huidige vriend nooit gezien hoewel we op dezelfde school zaten. Bekeek pas zijn klasfoto en bijna elk jaar kende ik zijn hele klas maar hem had ik noooit gezien :') Tot hij een spreekbeurt voor de hele school deed en ik er moeilijk naast kon kijken :D

fails heb ik (nog) niet, helaas voor jullie 8-) wel een leuke verhalen!

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 16:23

Ik heb een keer een date gehad met de stomste jongen ooit. Ik moest persé rechts van hem lopen want daar lopen honden ook. Doeiii :evaw:

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 18:19

Argai schreef:
Ik heb een keer een date gehad met de stomste jongen ooit. Ik moest persé rechts van hem lopen want daar lopen honden ook. Doeiii :evaw:

Pardon? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 18:34

Wat heb je die jongen gezegd, dat hij dan aan de juiste kant liep? :')

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 19:35

omg :') wat erg

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 19:44

?? Huh :') ? Echt even meer uitleg nodig daarbij hahaha