Ik denk totaal vier kluizen, daarom ook vier codes. Op de plaatjes zijn het geen kluizen, maar een code-hangslot met vier posities. Hij kan dus ook vier pakketjes gemaakt hebben.
Die klok zal ook wel niet toevallig op 12.00uur staan. Daar zit vast iets achter.
Elke dag om 12.00uur moet je een code ergens voor gebruiken of krijg je een pakketje-met-codeslot. Je bent dus zeker vier dagen bezig. Tenzij er daar nog meer raadsels opduiken
*stille meelezer* Ik volg je topic al vanaf het begin, maar heb nooit gereageerd. maar ik wil nu toch wel even zeggen: wat een lieve vriend heb jij!! Zo romantisch en hoe die het allemaal bedenkt met die cijfers, enzovoorts alvast heel veel plezier in Wenen!!
Ladybird
Moderator Algemeen
Geplaatst: 18-12-14 09:13
CRos95 schreef:
Ohjee het wordt meer en meer
Sinds wanneer ben jij groen?
R Je bent er op tijf bij hoor!:P ze is ook pas sinds gisteren mod
Paisano
Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-14 11:19
APCIII: Dat klokje zal inderdaad ook wel wat betekenen... Maar die 2049 is niet met de post gekomen. Dus ik denk dat die wat anders moet betekenen.
Damm, met jouw topic (en je vriend) heb je mij zojuist 2 uur aan de stoel vast geketend. Wat een geweldige vriend heb jij, ben er gewoon jaloers op. En dan dat lange wachten, dat je nog nagels hebt aan je vingers en tenen. En nog haren op je hoofd. Ik kan daar echt niet tegen.
En zijn jullie allemaal hoger opgeleid? Ik snap werkelijk niks van die afbeeldingen met % erop. (oke moet toegeven ik heb echt een pest hekel aan puzzelen en doordenkers)
En dan denk je dan komt het! En dan krijg je een citytrip aangeboden met nog meer hints. Echt heel gemeen. Ik ga zeker dit topic volgen, want nu wil ik weten hoe het verder gaat (en jammer dat ik het niet in januari 2015 heb gezien, want ik kan dus niet wachten, zelf niet op een verrassing van iemand anders)
A Paisano, dat verklaart het haha! Heel veel succes en plezier met t GroenZijn !
Ik had nog over 2049 na zitten denken en op een gegeven moment dacht ik EUREKA dát is het, maar ... Het was het toch niet . Ik dacht namelijk dat het 2024 was van dat spelletje met die blokjes, maar t getal klopt dus niet . Kan het niet dat getal in Romeinse letters zijn?
Wat leuk, al die meelezers die zich nog melden! Bedankt voor het leuke bericht chamion! Ik snap zelf ook niet dat ik het heb volgehouden
Over "2049" heb ik al een keer een eureka moment gehad: Er zaten 49 dagen tussen de eerste keer post (23 juni) en mijn verjaardag, de dag dat ik 20 werd. Leuk bedacht, maar fout Letters uit het alfabet kan, dan kom je inderdaad op "B DI" of "TDI" uit. Met auto's heb ik helemaal niks en verder zou ik zo ook niks kunnen bedeken...