takkie_muis schreef:Ik ga vanavond gewoon doen als altijd bank hangen haha
Zonder voetbal te ontwijken?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zwerte schreef:@M_d_h: lekker klungelig zijn ze dan bezig geweest met jouw enkel. Je zou toch denken dat ze zoiets wel moeten kunnen vinden?
Ik had mijn knie flink gekneusd door een val met de motor en zat op de tribune bij de dag van het aangespannen paard. Eerste rij, been voor me gestrekt vanwege de kneuzing. Beetje jammer dat er een Welshje aan de kletter ging, dwars door de dranghekken, en besloot op mijn been neer te storten. Omdat het al gekneusd was, dacht ik er weinig van, totdat het dus totaal niet beter wilde worden. Ik loop dus ook nooit meer door met zulke klachten, liever een keertje te veel naar de arts dan te weinig.
Zwerte schreef:Dat was wel even spannend toen. Ik weet nog dat ik de pony op ons af zag komen, je denkt nog snel "hij zal toch niet?" En ja hoor hoppa er dwars door heen. Mijn reflexen zijn wel snel, want ik had ponylief mooi bij een leidsel vast gegrepen toen hij meteen weer opstond om verder te vluchten. Gelukkig was er een aardige meneer die hem meteen over nam zodat ik meteen weer kon gaan zitten. Was echt met een sisser afgelopen! Pony had geloof ik alleen een wondje op de koot oid.

Zwerte schreef:Haha ja heel komisch, bespreek je zoiets 8 jaar later ineens op een forum!
Ik heb helemaal niet meegekregen dat er zoveel mensen op af doken, zag alleen de pony, vriendin naast me en daarna de man die de pony over kon nemen. Meer heb ik van de hele situatie eigenlijk niet meegekregen, het gaat zo razendsnel!

.