Onze buurvrouw kwam naar ons toe, dat ze nog een ongedragen maatpak in de kast heeft hangen en als we wilden mocht mijn vriend deze hebben voor o.a. op de bruiloft...
en wat denk je? Paste PRE-CIES! dus.. die is helemaal klaar

*nu ik nog*
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(stond al op de planning voor huwelijk).
) maar wel iets waar je iets mee kunt. Gewoon een praktisch bruikbaar kleinigheidje. Vriendin gaf elke gast een zakje met stroopwafels mee, viel zeer goed in de smaak.

Nu ik zie wat mensen her en der schrappen begrijp ik mezelf wat beter, haha. Mijn probleem is dat ik dus geen keuzes kan maken en alles wil. Ik wil dus wél die mooie Rolls Royce als trouwauto, een professionele fotograaf ipv iemand die het voor de hobby doet, ik wil én mooie ringen, én een prachtige taart met handgemaakte suikerbloemen, én een knalfeest met DJ en alles erop+eraan, én een uitgebreid diner met 40 man zonder beperkingen qua eten of drinken, én de prijzige locatie aan het water met bruidsuite + luxe ontbijt de volgende dag, én droomreis naar Florida, mooie trouwkaarten, niet bezuinigen op trouwringen en ik wil elke gast een leuk persoonlijk bedankje meegeven van ons, etc etc .

(koets was mijn droom, maar ik ben zo ongelooflijk angstig als ik op een koets zit dat ik die droom maar laat varen
)
bezuinigen doen wij ook absoluut niet, maar er zijn dingen die ik niets vind toevoegen zoals corsages, feest of dure ringen als wij alleen maar zilver dragen.