(hij staat er toch al een tijd op, dus hij kan er over een tijd nog maar zo zijn! En als je echt zegt ik wil hem metertijd hebben, haal ik hem er af en houd ik hem voor je apart!)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GamblersCup schreef:Kentaro: ik heb echt effe geen centen voor het skull setje, jammer genoeg. Mijn kat heeft me de afgelopen 2 dagen 500 euro gekost, uiteindelijk toch in moeten laten slapen. En vanmiddag een kat uit het asiel gehaald, omdat mijn andere kat nu alleen was. Wat niet gratis is... dus het gaat even over.
Alja: de loopband staat voorlopig even in de woonkamer, maar wel uitgeklapt en af en toe spring ik er wel even op. Nog niet zoveel of zolang de bedoeling uiteindelijk is, maar ik moet even uitvinden hoe ik de "helling" weer horizontaal maak. Want nu is het veels te zwaar! Na 1 keer 10 minuten dacht ik dat mijn kuiten onder mijn lijf weggefikt waren zeg!
Tyrcanol schreef:Pff d'r loopt er een te mieren op mp.
Heb m USB sticks verkocht en hij zegt dat het de verkeerde zijn of althans een paar.
Prima ik kan me ook vergissen. Dus wil ik daar best wat aan doen.
Eerst dacht ik van stuur diegene maar terug die je niet wil. Toen wilde hij alles terug sturen.
Ja daag. Eerst uitproberen en dan terug sturen zeker.
Dus ik zou z'n geld wat volgens hem niet klopte verrekenen.
Maar man man wat een gebrekkige zinnen maakt die man zeg. Het is gewoon puzzelen.
Nu is hij boos en gaat hij een klacht indienen bij mp. Wat moet ik hier mee?
Wordt ik nu straks gebanned van mp?
Tyrcanol schreef:Pff d'r loopt er een te mieren op mp.
Heb m USB sticks verkocht en hij zegt dat het de verkeerde zijn of althans een paar.
Prima ik kan me ook vergissen. Dus wil ik daar best wat aan doen.
Eerst dacht ik van stuur diegene maar terug die je niet wil. Toen wilde hij alles terug sturen.
Ja daag. Eerst uitproberen en dan terug sturen zeker.
Dus ik zou z'n geld wat volgens hem niet klopte verrekenen.
Maar man man wat een gebrekkige zinnen maakt die man zeg. Het is gewoon puzzelen.
Nu is hij boos en gaat hij een klacht indienen bij mp. Wat moet ik hier mee?
Wordt ik nu straks gebanned van mp?
Denise1984 schreef:Heb nog eens na gevraagd hier voor die deur. .. vond hem leuk voor in de woonkamer. Maar we moeten opdek hebben ofzo zei mn man. Jammer.
romyloverrr schreef:Tyrcanol schreef:Ik kreeg net een bod van 10,00 op mijn prestige beschermers a 117 euro
haha , misschien een penny die geen iedee heeft wat ze waard zijn ?
Annickkii schreef:romyloverrr schreef:haha , misschien een penny die geen iedee heeft wat ze waard zijn ?
Daar hoef je geen penny voor te zijn hoor, ik zou het ook zo kunnen doen, wie verwacht er nou dat een stel beschermers zo duur zijn? Is dan handiger even de nieuwprijs erbij te zetten, of stond dat er al?