Ik ben gisteren nog even snel de Primark in Almere in gedoken, viel me hartstikke mee qua drukte! Een vriendin van me had een zonnebril nodig, dus daarom gingen we er even heen. Ik heb een setje oorbellen, een legging en een potje vaseline gekocht Schade was 6,50 euro.
Ik heb weer lekker geshopt vandaag! Was maar een beetje druk in Essen, viel me hartstikke mee.. Wel veel mensen maar je kon wel gewoon rondkijken zonder aan de kant geduwd te worden Zal zo een foto maken van mijn aanwinsten!
MyLittleLove
Geplaatst: 06-05-13 16:43
- Nieuwe schoenen voor op 't werk a la 3 euro - Leren rugzakje voor festivals a la 14 euro - Superlieve sandaaltjes voor maar 8 euro - Legergroene bikini voor 5 euro - Stoffen tas voor 2,50 En als laatste elastiekjes voor 1,50.
Ik ben vandaag in Hoofddorp geweest. Daar was ik nog niet geweest maar vind het wel een rustige Primark, maar erg klein.. Ga toch liever naar Almere Wel geslaagd trouwens, heb een hempje, blousje, sandaaltjes en een makeup tasje!
Ik vond het echt meevallen qua drukte! Maar ja, was mijn eerste keer primark vandaag haha. We hadden maar 2 uur dus niet alles gezien Had wel een hele leuke bikini, maar bij de kassa bleek dus dat ik 2 verschillende maten had -_- alleen dat had ik dus niet gezien want t hing gewoon bij elkaar. En ze hadden dus ook niet meer dezelfde maat... beetje jammer. T was wel echt heel leuk haha!
Ik wil ook een keer naar de primark, maar is het handiger om morgenochtend te gaan, of volgende week, dus na de vakantie in de middag? Ik wil trouwens naar Zaandam.
Ik zou niet in een vakantie gaan Sasjuhh. Is over het algemeen drukkkkkkkkkkk.
lovemyhorse1
Geplaatst: 07-05-13 13:18
Ik ben net terug van de primark in Rotterdam. Was voor mij de 1ste keer omdat er hier op bokt zoveel positief werd geschreven moest ik dat met eigen ogen ervaren. Ik was er om 9.30 en het was er redelijk rustig. Parkeren geen probleem. Rond 10 uur werd het me ineens druk.Heb snel de kleertjes van mn kids afgerekend en in de auto gegooid en een extra parkeerkaartje van 2 uur bijgekocht. Dan maar eens kijken op de damesafdeling. Wat een drama was dat!Iedereen was aan het graaien en duwen en stonden midden in de pad de kleding te passen. Toch nog een paar leuke dingen weten te scoren en 94 euro armer. Ik zal dadelijk proberen een foto te uploden van de kleding die ik heb gekocht.
ik ga zometeen om 9 uur al gelijk erheen.. ik hoop korte broeken te vinden waar mijn zwangere buik in past de laatste 8 weekjes... verder kijken voor leuke sieraden en voor de rest kan ik weinig kopen omdat alles dik en opgezet is door vocht..
en verder gewoon lekker kleren zoeken voor vriendinnen..