Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar ben het er niet helemaal mee eens.

zovan wtf loopt daar! Maar als ik op fashion blogs sommige meiden er mee zie lopen kunnen ze het soms wel combineren. Lang niet altijd trouwens.

ik moet zeggen dat ik die van IM wel de mooiste vind
behalve als het glad is. Maar moet sowieso even kijken hoe ze lopen, als ze heel wankel zijn dan worden het zitschoenen. Ik heb nogal een uitgesproken schoenensmaak, en vooral veel hoge hakken.
ik loop stage in een lab waar een beetje nerds werken of ze lopen er netjes bij.

) loopt de site vast.

) 
Plien91 schreef:Evony schreef:Ik heb ook heel veel dezelfde kleuren
Er is trouwens 20% korting in de webshop van sacha! Had vanmiddag leuke schoenen in de winkel gezien, zat nog iets te twijfelen en toen keek ik op internet en ging er toch nog mooi bijna 20 euro af ten opzichte van de winkel. Toch mooi mee genomen
.....en binnen vijf minuten na deze post heb ik laarzen besteldvan 129,95 voor 39,95!
[ Afbeelding ]
die zijn awesome! Alleen vind ik de hak net iets te hoog... Grrrr! Zoek al heel lang zoiets! 
Wil mijn kennis wat uitbreiden voor speciale gelegenheden
(anders mag ik er écht niet op lopen
) Wil ik hebben zodat ik wat meer mogelijkheden heb voor het geval dat
Ben al wat aan het rondkijken.. Maar ze hebben óf een te hoge hak, of ze zijn te lomp vind ik 

(ga ik door m'n enkel enz. wegens medische redenen)
CCCCC schreef:Wat vinden jullie eigenlijk van de Wedge sneakers? Ik vind ze wel tof! T liefst van Isabel Marant, maar die zijn zo duur, haha.
Bijv
http://www.asos.com/Timeless/Timeless-W ... &clr=Black